• معرفي نسخه جديد بيوک Velite 6

یک سدان الکتریکی با برد 430 کیلومتر

معرفی نسخه جدید بیوک Velite 6

1 مهر 1402 10:52

بیوک، نسخه جدید سدان الکتریکی Velite 6 را در تاریخ ۲۵ اوت در چین رونمایی کرد. این سدان الکتریکی با برد ۴۳۰ کیلومتر، دو نسخه دارد که مدل سطح پایین‌تر با قیمت ۱۵,۵۰۰ دلار و مدل سطح بالا با قیمت ۱۵,۹۰۰ دلار عرضه می‌شوند.  

مشخصات هر دو‌نسخه مشابه یکدیگر بوده و نسخه رده بالا تنها سانروف و دوربین عقب دارد. ابعاد آن برابر ۴۶۷۳/۱۸۱۷/۱۵۱۹ میلی‌متر بوده و فاصله محوری ۲۶۶۰ میلی‌متری دارد.  این محصول از ساختار بدنه BFI بیوک بهره‌مند شده است و در سه رنگ بدنه نقره‌ای، آبی و سفید عرضه خواهد شد.  

باتری ۵۰.۳ کیلووات ساعتی LFP آن برد ۴۳۰ کیلومتری را ارائه می‌دهد. یک موتور الکتریکی روی محور جلویی قرار گرفته است، که ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن‌متر گشتاور دارد. 

معرفی نسخه جدید بیوک Velite 6

در کابین بیوک Velite 6 یک نمایشگر ۱۰ اینچی برای صفحه کیلومتر و یک نمایشگر ۱۰ اینچی مرکزی دیده می‌شود که از تکنولوژی eConnect بیوک بهره‌مند است. صندلی برقی پانوراما، فیلتر ضد PM2.5 نانو و تهویه مطبوع اتوماتیک، از دیگر ویژگی‌های کابین خودرو است‌.

بیوک Velite 6 جدید به خط تولید اضافه می‌شود و Velite 6 قبلی همچنان برای خرید دردسترس است. بیوک در هفت ماهه نخست سال جاری تعداد ۱۶۷۰۵ دستگاه Velite 6 را در چین فروخت که ۶۱ درصد کل فروش خودروهای الکتریکی این شرکت را تشکیل می‌دهد. 

رقیب اصلی این هاچ بک الکتریکی، بی‌وای‌دی Qin Plus EV محسوب می‌شود که تعداد ۶۶,۱۱۴ دستگاه در مدت مشابه فروخته است. بنابراین فروش Velite تقریبا یک چهارم رقیبش است. 

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران