• ونوم 775 با تيونينگ هنسي
  • ونوم 775 با تيونينگ هنسي
  • ونوم 775 با تيونينگ هنسي
  • ونوم 775 با تيونينگ هنسي
  • ونوم 775 با تيونينگ هنسي
  • ونوم 775 با تيونينگ هنسي

با تیونینگ هنسی

معرفی فورد ونوم 775

9 آبان 1402 15:18

شرکت تیونینگ هنسی به تازگی مدل ونوم 775 را که طبق فورد F-150 ساخته شده، دوباره عرضه کرده است. این پیکاپ سرکش وعده می‌دهد که نه تنها در جاده شگفت‌انگیز و سریع باشد، بلکه در مسیرهای خارج از شهر و جاده نیز عملکرد بهتری را ارائه دهد.

هنسی برای اطمینان از این که F-150 آن می‌تواند با F-150 رپتور R رقابت کند، پیشرانه ۵ لیتری V8 Ti-VCT آن را به یک سوپرشارژر ۳ لیتری متصل کرده است. این پیشرانه در حالت استاندارد ۴۰۰ اسب‌بخار قدرت و ۵۵۶ نیوتن‌متر گشتاور دارد، اما اکنون با وجود سوپرشارژر و اینترکولر هوا به آب، خروجی آن به ۷۷۵ اسب‌بخار قدرت و ۹۸۵ نیوتن‌متر گشتاور رسیده است. البته هنسی انژکتورهای سوخت و سیستم سوخت‌رسانی را ارتقا داده و سپس سیستم ورود هوا با جریان بالا و اگزوز فولادی ضد زنگ را نصب کرده است.

ونوم 775 با تیونینگ هنسی

۹۴ درصد افزایش در قدرت و ۷۷ درصد افزایش گشتاور باعث شده است، تا هنسی ونوم 775 تنها در مدت زمان ۳.۶ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت برسد. برای پیمودن یک چهارم مایل نیز به ۱۱.۹ ثانیه زمان نیاز است.

هنسی برای ونوم ۷۷۵، ویژگی‌هایی مانند کیت بالابر ۶ اینچی، رینگ‌های ۱۰ پره ۲۰ اینچی، تایرهای ۳۵ اینچی آفرودی، کالیپرهای ترمز برمبو و ارتقای سیستم تعلیق درنظر گرفته است.

ونوم 775 با تیونینگ هنسی

علاوه بر این تغییرات، چند ویژگی ظاهری نیز وجود دارد؛ مانند سپر جلو جدید، رکاب جانبی برقی، نشان نورانی فورد در قسمت جلو و عقب خودرو، سپر عقب جدید و نشان‌های ونوم 775 روی کابین و پشت سری صندلی‌ها.

هنسی تنها ۲۵۰ دستگاه از فورد F-150 ونوم 775 را می‌سازد. برای هر دستگاه، گارانتی ۳ ساله (۵۸ هزار کیلومتر) در نظر گرفته شده و شروع قیمت از ۱۰۰ هزار دلار است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران