• اکستريم ال ايکس مديران خودرو

اولین رونمایی عمومی در ایران

بررسی اکستریم ال ایکس مدیران خودرو (Xtrim LX)

27 آبان 1402 15:26

رونمایی اکسید ال ایکس در تهران

آبان 1402: اکستریم LX ،کراس‌اور سایز کوچک لوکس مدیران خودرو، در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو 1402 به نمایش گذاشته شد. البته اولین حضور نمایشگاهی و عمومی آن مربوط به نمایشگاه اصفهان 1402 بود که سه مدل از خودروهای اکستریم رونمایی شدند.

نام اصلی این کراس‌اور لوکس، اکسید LX است که مدیران خودرو آن را با نام اکستریم عرضه می‌کند. اکسید زیرمجموعه لوکس برند چری محسوب می‌شود و محصولات اکستریم، در سطح بالاتری نسبت به فونیکس قرار می‌گیرند. هنوز قیمت و زمان عرضه دقیق اکستریم LX مشخص نشده است.


مشخصات فنی اکستریم LX

اکستریم LX از یک پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ GDI نیرو می‌گیرد و 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور را به هر چهار چرخ منتقل می‌کند.  این پیشرانه با گیربکس 7 سرعته دوکلاچه تر هماهنگ شده است. هر سه مدل اکستریم، با سامانه دو دیفرانسیل به بازار ایران عرضه خواهند شد و از این نظر به سایر محصولات چینی بازار برتری دارند.

کابین و امکانات اکستریم LX

در فضای داخلی اکستریم LX با طراحی زیبا و آشنایی مواجه می‌شویم که یادآور کابین مدل‌های تیگو 8 و آریزو 6 جی‌تی است. نمایشگر یکپارچه، اهرم تعویض دنده الکترونیکی، فرمان جدید و ... از ویژگی‌های کابین این کراس‌اور لوکس است.

امکانات و تجهیزات اکستریم LX عبارتند از شش ایربگ ده نقطه ای، سامانه کنترل پایداری، ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار خط خوان و نقطه کور، تنظیم حالت های رانندگی، نور بالای اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه ، سیستم صوتی سونی با 9 اسپیکر، شارژر وایرلس، صندلی‌های برقی با گرمکن، تهویه الکتریکی، روکش چرم صندلی‌ها و فرمان، سقف پاناروما و ... .


فروش اکستریم مدیران خودرو

برای اطلاع از قیمت خودروهای اکستریم در ایران و همچنین جهت آگاهی از طرح‌های پیش فروش اکستریم و فروش نقدی خودروهای این شرکت، مقاله شرایط ثبت نام اکستریم را مطالعه کنید.

دیدگاه کاربران