• وين فست VF وايلد EV
  • معرفي وين فست VF وايلد EV
  • معرفي وين فست VF وايلد EV
  • معرفي وين فست VF وايلد EV
  • معرفي وين فست VF وايلد EV
  • معرفي وين فست VF وايلد EV
  • معرفي وين فست VF وايلد EV
  • معرفي وين فست VF وايلد EV

پیکاپ برقی با ابعاد مشابه فورد رنجر

معرفی وین فست VF وایلد EV

24 دی 1402 15:22

رده پیکاپ‌های برقی با ورود بازیگران مهمی همچون فورد F-150 لایتنینگ، تسلا سایبرتراک و ریویان R1T مورد توجه علاقمندان قرار دارد. حالا شرکت وین فست هم با نمایش کانسپت VF وایلد EV در نمایشگاه CES 2024، از برنامه خود برای حضور در این بخش بازار خبر داده است.

بنابر اعلام وین فست، فرم بدنه VF وایلد EV با الهام از «حرکات شنل یک ابرقهرمان در باد» طراحی شده است، ادعایی که لااقل در نخستین دیدار با این خودرو چندان قابل تشخیص نیست.

وین فست از اعلام مشخصات دیگر VF وایلد EV همچون قدرت پیشرانه، ظرفیت باتری، حجم بارگیری و ظرفیت یدک کشی خودداری نموده است.

وین فست VF وایلد EV

فعلا می­‌دانیم که طول و عرض وین فست VF وایلد EV به ترتیب 5.3 و 2 متر اعلام شده که این خودرو را در رده پیکاپ‌های میان­‌سایز قرار می‌­دهد. بد نیست بدانید که ابعاد مذکور برای فورد رنجر به ترتیب 5.33 و 1.9 متر و برای تویوتا تاکوما، 5.4 و 1.95 متر اعلام شده است.

گذشته از این، می­‌توان شباهت این خودرو در نمای جلو را با سایر محصولات برند وین فست تشخیص داد. به جای آینه­‌های جانبی، دوربین نصب شده در حالی که فضای 1.5 متری محفظه بار، همچون سیلورادو EV به کمک بازشوی برقی به کابین امتداد یافته است.

پس از خم کردن صندلی‌های عقب، می­‌توان وسایلی به طول 2.4 متر را حمل کرد. کابین این خودرو به سقف پانوراما هم مجهز شده است.

وین فست VF وایلد EV

مدیر بخش فروش و بازاریابی شرکت وین فست یعنی ترن مای هائو، اعلام نموده که VF وایلد EV برای این شرکت فقط یک محصول جدید نیست، بلکه عزم و اراده این شرکت برای ورود به بازار پر رونق پیکاپ‌های برقی را نشان می­‌دهد.

هنوز از زمان تولید و عرضه وین فست VF وایلد EV اطلاعی نداریم. همچنین معلوم نیست که این خودرو در ایالات متحده هم عرضه شود یا خیر. البته وین فست در حال تکمیل کارخانه خود در ایالت کارولینای شمالی است. وین فست در صورت تولید VF وایلد EV در این تاسیسات به ارزش 4 میلیارد دلار، می­‌تواند از پرداخت تعرفه 25 درصدی گمرک برای خودروهای پیکاپ معاف شود و این محصول را با قیمتی رقابتی وارد بازار کند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران