• معرفي بائوجون يپ پلاس
  • معرفي بائوجون يپ پلاس
  • معرفي بائوجون يپ پلاس
  • معرفي بائوجون يپ پلاس
  • معرفي بائوجون يپ پلاس
  • معرفي بائوجون يپ پلاس
  • معرفي بائوجون يپ پلاس
  • معرفي بائوجون يپ پلاس

دو در اضافه برای رقیب جیمنی

معرفی بائوجون یپ پلاس

14 فروردین 1403 15:35

در سال 2023، یک کراس‌اور کوچک سه در به نام بائوجون یپ (Yep) در چین معرفی شد. در ژانویه 2024، این برند مشترک جنرال موتورز و سایک، از عرضه نسخه 5 در یپ با لقب پلاس خبر داد. از آنجا که این خودرو لااقل در بازار چین با سوزوکی جیمنی رقابت می‌کند، اکنون می‌تواند در برابر نسخه 5 در این خودرو هم عرض اندام کند.

مشخصات ظاهری بائوجون یپ پلاس

بائوجون یپ پلاس از نظر ظاهری با مدل سه در تفاوت چندانی ندارد. درواقع به جز اضافه شدن دو در عقب، بازشوی در صندوق به طرف راست و طرح جدید رینگ‌ها، تغییر واضح دیگری رخ نداده است.

معرفی بائوجون یپ پلاس

ابعاد بدنه بائوجون یپ پلاس در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 3.996، 1.76، 1.726 و 2.56 متر اعلام شده است. این ابعاد در نسخه سه در به 3.381، 1.685، 1.721 و 2.11 متر تغییر می‌کند. کف بائوجون یپ پلاس از سطح زمین، 150 میلی‌متر فاصله دارد.

مشخصات کابین بائوجون یپ پلاس

طراحی فضای کابین بائوجون یپ پلاس با دو تغییر عمده همراه شده است. برخلاف دو نمایشگر دیجیتال متصل به یکدیگر، در اینجا با دو نمایشگر مجزا روبرو هستیم در حالی که برخلاف مدل سه در، بین صندلی‌های جلو یک محفظه برای لوازم کوچک نصب شده است.

معرفی بائوجون یپ پلاس

فضای 385 لیتری محفظه بار هم با تا کردن صندلی‌های عقب به 1715 لیتر افزایش می‌یابد. یک پنل تاشو هم در این بخش تعبیه شده است.

مشخصات فنی بائوجون یپ پلاس

همچون همتای سه در، بائوجون یپ پلاس هم به یک موتور برقی روی محور عقب مجهز شده است. البته خروجی از 68 به 102 اسب‌بخار رسیده و بنا بر اعلام سازنده، ظرفیت باتری هم افزایش یافته و برد حرکتی این مدل، 401 کیلومتر (برمبنای CLTC) اعلام شده است هرچند که از ظرفیت باتری اطلاعی در دسترس نیست.

این درحالی است که برد حرکتی بائوجون یپ با مجموعه باتری 28.1 کیلووات ساعت به 303 کیلومتر می‌رسد.

قیمت بائوجون یپ پلاس

بائوجون یپ پلاس از آوریل 2024 وارد بازار خواهد شد. قیمت این محصول اعلام نشده ولی بائوجون یپ با قیمت پایه 79.800 یوان (11 هزار دلار) به فروش می‌رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران