ارتقای توانایی‌های آفرود برای پیکاپ ژاپنی

معرفی ایسوزو مارمستر دی-مکس

5 مرداد 1403 12:20

ایسوزو UK مشخصات مادمستر را به مجموعه D-Max اضافه کرده است. این پیکاپ که بر اساس مدل V-Cross ساخته شده، با یک گیربکس شش سرعته دستی یا یک گیربکس اتوماتیک با مبدل گشتاور با شش نسبت در دسترس است.

قیمت تجاری این خودرو از 36,495 و 38,495 پوند شروع می‌شود که معادل 47,100 و 49,675 دلار است. در ازای این مقدار پول چه چیزی دریافت می‌کنید؟

مشخصات فنی ایسوزو مادمستر دی-مکس

در ابتدا، به یک پیشرانه توربودیزل 1.9 لیتری بر می‌خوریم. این پیشرانه  که توسط خودروساز ژاپنی به عنوان RZ4E-TC شناخته می‌شود، به همراه یک مخزن 76 لیتری عرضه می‌شود.

این پیشرانه 164 اسب‌بخار قدرت و 360 نیوتن‌متر گشتاور دارد. همانطور که شاید حدس زده باشید، عملکرد خط مستقیم این خودرو چندان چشمگیر نیست. 12.7 ثانیه برای مدل دستی و 13 ثانیه برای مدل اتوماتیک.

مشخصات ظاهری ایسوزو مادمستر دی-مکس

با این حال، D-Max Mudmaster رقیب Ranger Raptor نیست. این خودرو که خیلی مقرون‌به‌صرفه‌تر از وانت آفرود فورد است، در بسیاری از جنبه‌ها با مدل V-Cross تفاوت دارد، از جمله استفاده از اسنورکل سری ARB Safari که در این خودرو می‌بینیم. این قطعه یک ورودی هوای بلند است که هنگام عبور از آب‌های عمیق مانع از به مشکل خوردن سیستم‌های برقی زیر کاپوت می‌شود.

پشت سپر جلو، یک وینچ COMEUP برای کمک به دیگران و خود در مسیرهای ناهموار دیده می‌شود. این خودرو 1.75 اینچ بلندتر از V-Cross است به دلیل افزایش ارتفاع تعلیق آفرود PEDDERS. پیکاپ Mudmaster همچنین دارای یک پوشش زیر ریل پلاستیکی، کاورهای صندلی سنگین و یک کیت روکش است.

این خودرو با یک کابین Alpha XS-T Top که به قیمت 2730 پوند نصب شده بدون مالیات بر ارزش افزوده به فروش می‌رسد و در گالری عکس‌ها نیز رینگ‌های آلیاژی 20 اینچی خاکستری، تایرهای مخصوص همه نوع جاده از برند Toyo، یک ریل پایه ARB، یک نوار نورانی Lazer Linear-36 Elite و چند چراغ سبک رالی از Lazer نیز به چشم می‌خورد. لبه‌های گلگیر، رکاب‌های روشن و کف‌پوش‌های لاستیکی نیز قابل چشم‌پوشی نیستند.

لیست تجهیزات برای محافظت از زیر بدنه برای عناصر سیستم انتقال قدرت، محافظ باد، محافظ کاپوت و محافظ دستگیره‌های درب خارجی ادامه دارد. ایسوزو همچنین با ارائه سیستم‌های الکتریکی 13 پین و یک میله یدک‌کش، پله‌های آفرود برای دسترسی راحت‌تر به داخل و خارج کابین پنج‌نفره و عناصر طراحی خاص خرید این خودرو را جذاب‌تر می‌کند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران