• تغييرات نوويتک براي رولزرويس اسپکتر

شوالیه سیاه

تغییرات نوویتک برای رولزرویس اسپکتر

13 مرداد 1403 19:05

رولزرویس اسپکتر نه تنها یکی از بهترین خودروهای برقی جهان است، بلکه در رده‌­ای قرار دارد که روز به روز از تنوع آن کاسته می‌­شود. طبیعی است که توجه شرکت‌های تیونر هم به طرف این خودرو جلب شود.

برخلاف نمونه‌­های مشابه، در خودروی مورد بحث در این مطلب از قطعات درخشان و کروم خبری نیست، بلکه تمامی بدنه آن با رنگ مشکی تزئین شده است. این مورد حتی حاشیه پنجره­‌ها و اجزای جلوپنجره را نیز شامل می­‌شود. تنها برخی جزئیات همچون پیچ وسط رینگ‌ها و نشان‌ها با نارنجی تزئین شده است.

در اینجا باید به رینگ‌های جدید این خودرو با نام Spofec SP3 اشاره کنیم که از سری Spofec برند نوویتک انتخاب شده است. به واسطه کیت کاهش ارتفاع، فاصله کمتری بین رینگ‌ها و بدنه خودرو وجود دارد.

تغییرات نوویتک برای رولزرویس اسپکتر

به نظر می­‌رسد شخصی که این خودرو را سفارش داده است، به جلب توجه عابران علاقه چندانی نداشته باشد. همچنین بعید نیست که با یکی از طرفداران بتمن مواجه باشیم.

نوویتک از انتشار تصاویر کابین این رولزرویس اسپکتر سفارشی خودداری نموده است. البته با توجه به سادگی بدنه این خودرو، بعید است که طراحی داخلی هم با تغییرات آنچنانی همراه شده باشد. استفاده از روکش چرم مشکی با جزئیات نارنجی، بیش از سایر گزینه‌­ها محتمل است.

رولزرویس اسپکتر به عنوان تنها محصول برقی این برند اشرافی، می­‌تواند 515 کیلومتر را با یک بار شارژ طی کند. این رقم برای خودرویی با وزن 2993 کیلوگرم، قابل قبول به نظر می­‌رسد. توجه داشته باشید که این کوپه لوکس حتی از نسل جدید ب‌ام‌و M5 با وزن 2445 کیلوگرم نیز سنگین‌­تر است.

تغییرات نوویتک برای رولزرویس اسپکتر

رولزرویس اسپکتر با 575 اسب­‌بخار قدرت و 900 نیوتن‌متر گشتاور حاصل از دو موتور برقی، می‌­تواند ظرف 4 و نیم ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت دست پیدا کند.

قیمت پایه رولزرویس اسپکتر در بازار ایالات متحده ، 420 هزار دلار تعیین شده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران