احداث کارخانه برای تولید پیشرانه‌های جدید

سرمایه‌گذاری عظیم هیوندای در آمریکا

20 خرداد 1397 21:56

در طی مراسمی ویژه در شهر مونت‌گمری ایالت آلاباما، مدیرعامل هیوندای در کنار مدیراجرایی هیوندای در آلاباما در مقابل خبرنگاران قرار گرفته و برنامه‌های آتی شرکت در این منطقه را اعلام کردند.

هیوندای در این پروژه‌ها مبلغ 388 میلیون دلار سرمایه‌گذاری می‌کند.گسترش و نوسازی سایت موجود به منظور پشتیبانی از تولید سوناتا، النترا و نسل جدید سانتافه یکی از اهداف آن‌ها خواهد بود. همچنین ایجاد سایت جدیدی برای ساخت پیشرانه‌های محصولات آینده این شرکت یکی دیگر از اهداف آنهاست. هیوندای در این پروژه‌ها مبلغ 388 میلیون دلار سرمایه‌گذاری می‌کند.

بخش تولید پیشرانه ها سهم 40 میلیون دلاری از این بودجه خواهد داشت. این تاسیسات شامل ساختمانی با مساحتی نزدیک به 2400 مترمربع خواهد بود. پیش بینی می شود کار ساخت این بخش تا ماه نوامبر سال 2018 تکمیل شود و تا نیمه سال 2019 به مرحله عملیاتی درآید. سرمایه‌گذاری هیوندای در این منطقه برای 50 نفر اشتغال‌زایی خواهد کرد.

انتظار می‌رود هیوندای ساخت پیشرانه جدید 4 سیلندر 2.5 لیتری که سال آینده در مدل‌های سانتافه و سوناتا نصب خواهد شد را در این کارخانه آغاز نماید و البته همچنان به تولید پیشرانه 2 لیتری مورد استفاده در مدل النترا نیز ادامه دهد.

دیدگاه کاربران