انتظار برای انتشار این بازی در مهر ماه

معرفی چهارمین قسمت از فورزا هورایزون

24 خرداد 1397 12:23

اگر شما یک گیمر هستید، احتمالاً این روزها به دلیل برگزاری نمایشگاه E3 و همچنین بازی‌های فوق‌العاده‌ای که طی ساعات اخیر اخبار آن‌ها به بیرون درز کرد بسیار هیجان‌زده شده‌اید. از جمله این بازی‌های می‌توان به مواردی مانند Doom Eternal، Fallout 76، The Elder Scrolls 6، Halo Infinite و Gears of War 5 اشاره کرد.

در این بازی امکان رانندگی با بیش از 450 مدل از 100 خودروساز مختلف را خواهید داشت.ولی برای ماشین‌بازهایی مانند ما، بزرگ‌ترین نامی که در نمایشگاه امسال در مورد آن صحبت شده، بازی فورزا هورایزون 4 (Forza Horizon 4)، ساخت استودیو بازی‌سازی بریتانیایی Playground Games است.

حال که بحث بریتانیا مطرح شد، باید بگوییم که داستان بازی در این کشور دنبال می‌شود و شما می‌توانید از چهار فصل زیبای آن با کیفیت فوق‌العاده 4K و فریم ریت بی‌نظیر 60 FPS در ایکس باکس وان نهایت لذت را ببرید. در تریلری که از این بازی منتشر شده، می‌توانیم سوپراسپرت بریتانیایی‌ها، یعنی مک‌لارن سنا را در حال گذر از جاده‌های زیبای این کشور ببینیم. در ادامه تریلر مذکور، خودروهای بریتانیایی دیگری مانند آستون‌مارتین ولکان (Vulcan) و جگوار اف تایپ هم نمایش داده می‌شوند.

فورزا هورایزون 4 از نظر گرافیکی فوق‌العاده است و حتی در ویدیوی منتشر شده از گیم پلی این بازی توسط IGN، جزئیات گرافیکی آن بسیار بهتر از همیشه شده است. آب و هوای فضای بازی نه تنها پویاتر شده، بلکه تنوع بیشتری هم دارد و همین موضوع، تأثیر مستقیمی روی تجربه رانندگی گیمر می‌گذارد.

در مورد خودروها باید بگوییم که Forza Horizon 4 بیش از 450 مدل از 100 خودروساز دارای مجوز را در اختیار شما قرار خواهد داد. امکان سفارشی‌سازی و تیونینگ خودروها در سری جدید بسیار بیشتر از بازی‌های قبلی شده است و مواردی مانند به‌روزرسانی‌های سیستم تعلیق و دریفت در کنار امکان سفارشی‌سازی راننده با مواردی مانند تغییر لباس، بر جذابیت‌های بازی افزوده است. همچنین برای اولین بار در این بازی، گیمرها فرصت این را خواهند داشت تا با خرید املاک داخل بازی امکانات بیشتری برای لذت‌بخش‌تر کردن تجربه بازی در اختیار داشته باشند.

 

 

فورزا هورایزون 4 روز دهم مهر ماه امسال به صورت رسمی برای پلت‌فرم‌های ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد، ولی همین امروز می‌توانید آن را پیش خرید کنید.

دیدگاه کاربران