تغییرات محتاطانه در طراحی کوچک‌ترین کراس‌اور جیپ

رنگید با تغییرات جزیی در راه اروپا

29 خرداد 1397 12:03

فقط دو عکس از نمای کلی! این‌ها تنها مدارکی هستند که درباره مدل جدید جیپ کوچک یعنی رنگید 2019 منتشر شده است. پس از این‌که چند روز پیش یک عکس تبلیغاتی از این خودرو منتشر شد، حالا این خودرو در جریان نمایشگاه خودرو تورینو که در پارک زیبای والنتینو برگزار می‌شود، ظاهر شده است.

با انجام همین تغییرات جزیی، ظاهر خودرو بسیار به‌روزتر از مدل قبلی به نظر می‌آید.شاید فکر کنید که با نسخه اروپایی شده از این ساخته کوچک جیپ طرف هستیم اما بد نیست بدانید که همتای آمریکایی این خودرو نیز از همین جزئیات طراحی بهره می‌برد و قرار نیست این دو مدل تفاوت زیادی با یکدیگر داشته باشند.

حالا بد نیست با مقایسه مدل جدید با قبلی نگاهی به تغییرات انجام شده بیندازیم: چراغ‌های جلو ظاهر مدرن‌تری پیدا کرده‌اند و سپر جلو نیز مورد باز طراحی قرار گرفته تا رنگید ظاهر جذاب‌تری نسبت به قبل پیدا کند. همچنین چراغ‌های کوچک جانبی جلو که در گلگیرها جانمایی شده‌اند این بار به جای رنگ نارنجی، به رنگ سفید در آمدهاند که به نظر می‌رسد با چراغ‌های جدید جلو هماهنگی بیشتری دارند. بد نیست اشاره کنیم عکس‌هایی که از مدل جدید منتشر شده، نمایانگر یک مدل ویژه و اختصاصی هستند و مدل‌های تولید انبوه برخی از جزئیات زیبای این خودرو را نخواهند داشت.

در نمای عقب تغییر محسوس مربوط به چراغ‌هاست. چراغ‌های عقب همچنان مثل قبل فرم مربعی خود را در هماهنگی با طراحی کلی جعبه‌ای شکل خودرو حفظ کرده‌اند، اما گرافیک چراغ‌ها تغییر پیدا کرده است. در مجموع می‌توان گفت که با انجام همین تغییرات جزیی، ظاهر خودرو بسیار به‌روزتر از مدل قبلی به نظر می‌آید.

برای فروش در بازار اروپا این کراس‌اور کوچک با پیشرانه جدید سه سیلندر یک لیتری به قدرت 120 اسب‌بخار عرضه خواهد شد، اما برای خریدارانی که قدرت این پیشرانه را کافی نمی‌دانند یک گزینه چهار سیلندر 1.3 لیتری نیز قابل سفارش است که توانی بین 150 تا 180 اسب‌بخار دارد.

دیدگاه کاربران