• شرايط فروش بسترن

قیمت کارخانه‌ای جدید بسترن B30

شرایط فروش بسترن (خرداد 1402)

9 خرداد 1402 16:40

قیمت کارخانه‌ای جدید بسترن B30

خرداد 1402: گروه بهمن خودرو اعلام کرد که مشکل تأمین قطعات سدان بسترن B30  از کمپانی FAW حل شده و همچنین مجوز استفاده از استانداردهای ۸۵ گانه برای این خودرو صادر شده است. بنابراین، بسترن B30 دوباره در لیست محصولات بهمن موتور قرار گرفته و تولید می‌شود.

طبق اخبار منتشر شده، حدود دو هزار دستگاه از این خودرو در کارخانه بهمن موتور مونتاژ خواهد شد و چند دستگاه برای فروش آماده شده است.

بهمن موتور قصد دارد این محصول را با قیمت ۸۱۰ میلیون تومان تولید کرده و با احتساب هزینه‌هایی همچون شماره‌گذاری و ... فقط به سازمان‌ها و ارگان‌ها نظیر تاکسیرانی واگذار کند. البته گفته می‌شود که تعدادی از این خودروها به نمایندگی‌ها نیز واگذار شده است و به زودی در بازار عرضه خواهند شد.

تولید دوباره بسترن B30 در بهمن موتور

اسفند 1401: تصاویر منتشرشده از کارخانه بهمن‌موتور نشان می‌دهند که بسترن B30 بار دیگر به خط تولید بهمن‌موتور بازگشته و گفته می‌شود که به‌زودی پس از اخذ مجوز استانداردهای ۸۵گانه به فروش خواهد رسید. طبق اطلاعات موجود از یک منبع آگاه، مشکل تامین قطعه بسترن B30 از کمپانی فاو (FAW) حل شده و قرار است تا نزدیک به دو هزار دستگاه از این سدان اقتصادی دوباره در کارخانه بهمن‌موتور مونتاژ شوند.

راه اندازی مجدد خط تولید بسترن در زمستان 1401

گفته می‌شود که این خودرو نسبت به گذشته تغییر خاصی پیدا نکرده و صرفاً با استانداردهای ۸۵ گانه جدید تطبیق یافته است‌. اکنون این خودرو باید با محصولاتی همچون تارا اتوماتیک و دنا پلاس توربو اتوماتیک رقابت کند.


معرفی محصولات بسترن در ایران

بسترن یکی از شش زیرمجموعه خودروسازی FAW است که کارش را در سال 2006 شروع کرد. نسبت بسترن با فاو، دقیقاً مانند نسبت هاوال است به گریت‌وال یا امگرند به جیلی؛ بدین‌معنی که این برند مختص محصولات گران‌تر است.

سال 1393، اولین محصولی که بهمن موتور از این برند به ایران آورد، با نام بسترن B50، به بازار آمد؛ خودرویی که فروش آن تنها به مدت یکسال ادامه داشت.

در اواخر سال 1394، بهمن موتور به‌سراغ نسخه فیس‌لیفت B50 رفت که بسترن B50F نام داشت. همه آن چیزهایی که مشتریان از B50 انتظار داشتند را بسترن در دل B50F قرار داده بود؛ چیزهایی مثل پیشرانه قوی‌تر، ظاهر جذاب‌تر، ایمنی بالاتر و حتی تجهیزات بیشتر. علی‌رغم حضور موفق B50F، خط تولید این چینی خوش‌ساخت نیز در سال 96 متوقف و کابوس مشتریان بسترن، برای دومین‌بار، به واقعیت مبدل شد. البته بهمن موتور طی اطلاعیه‌ای در اردیبهشت‌ماه 97، به مشتریان این خودرو وعده داد که خدمات پس از فروش آن را به مدت 10 سال، ادامه دهد.

سال 96 نوبت به سومین محصول این برند رسید که حالا لقب پرفروش‌ترین خودرو فاو در ایران را به‌دنبال خود می‌کشد. بسترن B30، که به‌راحتی رقبای داخلی‌اش مانند جک J4، ام‌جی 360 و جیلی GC6 اکسلنت را پشت سر قرار می‌دهد و ارزش خرید بهتری نسبت به چری آریزو 5 دارد، قرار است بار دیگر نام بسترن را در بازار کشورمان زنده کند و بهمنی‌ها نیز امیدهای زیادی به آینده آن در ایران دارند.

بررسی انواع بسترن در بازار

اگر به دنبال تصاویر اختصاصی از خودرو بسترن هستید، یا به دنبال مشخصات فنی بسترن و لیست امکانات و آپشن‌های بسترن بهمن موتور هستید، پیشنهاد می‌کنیم که مقالات زیر را از دست ندهید:


اخبار شرکت بهمن موتور

برای اطلاع از آخرین اخبار شرکت بهمن موتور، شامل طرح پیش فروش خودروهای بهمن موتور، طرح فروش فوری بهمن موتور، طرح فروش اقساطی محصولات بهمن موتور و شرایط فروش خودروهای سنگین بهمن موتور، مطالب منتخب زیر را مطالعه کنید:

همچنین در مقاله سرویس ادواری بهمن موتور می‌توانید آخرین اخبار سرویس محصولات بهمن موتور، شرایط جدید گارانتی خودروهای بهمن و جدیدترین اخبار خدمات پس از فروش شرکت بهمن موتور را مشاهده کنید. اگر شما هم یکی از مالکان محصولات شرکت بهمن موتور هستید، احتمالا خواندن مقالات زیر نیز برای‌تان مفید خواهد بود:

دیدگاه کاربران