اثری زیبا از پل اسمیت

پورشه 911 با پوشش رنگارنگ

27 تیر 1397 09:46

شاید جیمز ترنر (James Turner) را نشناسید، اما بد نیست بدانید او صاحب گاراژی در آکسفوردشایر انگلستان بوده و به همراه تیم کارکنانش تاکنون خودروهای زیادی را به زندگی برگردانده است.

این 911 رنگارنگ با طراحی پل اسمیت به مناسب هفتاد سالگی پورشه شکل گرفته است.به نظر می‌رسد آقای ترنر به دو چیز در جهان بسیار علاقمند است، یکی خودروهای پورشه و دیگری کارهای یکی از طراحان معروف مد به نام پل اسمیت (Paul Smith) که به دلیل به‌کارگیری نوارهای رنگی در طراحی‌هایش شهرت دارد. اکنون جیمز ترنر تصمیم گرفته از نوارهای رنگی طراحی شده توسط پل اسمیت برای پوشش پورشه 911 مدل 1965 استفاده نماید تا این خودرو در جشن 70 سالگی تولد برند پورشه، با ظاهری جذابتر از همیشه در رالی لماز کلاسیک شرکت کند.

این نخستین باری نیست که خودروهای لوکس به نوارهای رنگی طراحی شده توسط پل اسمیت مزین می‌شوند اما رنگ‌های شادی که برای رنگ‌آمیزی این 911 ویژه استفاده شده‌اند، ظاهری بسیار فانتزی و دوست‌داشتنی به این خودرو بخشیده‌اند تا حدی که همچون یک آب‌نبات پیچیده در کاغذهای رنگی به نظر می‌رسد.

استفاده از نوارهای رنگی در فضای کابین نیز ادامه یافته و فضایی هیجان‌انگیز به محیط داخل بخشیده است. در کنار این‌ها، صندلی‌ها نیز به رنگ آبی مزین شده و در شیفتر جعبه‌دنده از چوب استفاده شده است.

این 911 رنگی در مسابقه لمان کلاسیک شرکت خواهد کرد و پس از آن در فاصله 13 تا 15 ماه جولای در فستیوال سرعت گودوود نیز حضور خواهد داشت.

دیدگاه کاربران