با احتمال عرضه در سال 2020

انتشار تصاویر بدون پوشش از نسل جدید پورشه 911

1 مرداد 1397 18:04

نسل فعلی پورشه 911 (با کد اتاق 991) اکنون به پایان عمر خود نزدیک می‌شود. مدتی قبل چند تصویر جاسوسی از مدل جدید 911 (با کد اتاق 992) منتشر شد که بیشتر بخش‌های بدنه خودروی تحت آزمایش با پوشش‌های مخصوص استتار از دید ناظران پنهان نگه‌داشته شده بود. اما اکنون عکسی از این خودرو منتشر شده که آن را بدون پوشش و البته در نمای عقب به نمایش می‌گذارد.

در نمای عقب نسل جدید 911 شاهد نصب چراغ‌هایی شبیه به چراغ‌های عقب پورشه پانامرا و کاین مدل 2019 هستیم.همانطور که بسیاری از افراد انتظار داشتند، در نمای عقب نسل جدید 911 شاهد نصب چراغ‌هایی شبیه به چراغ‌های عقب مدل‌های 2019 پانامرا و  کاین هستیم. تغییر دیگری که در تصاویر منتشرشده قابل تشخیص است، به‌روزرسانی طراحی نیمه پایینی سپر عقب 911 جدید است چرا که در دو طرف آن ورودی هوا و همچنین پنل مشکی رنگ به چشم می‌خورند که در مدل قبلی وجود نداشت. با استناد بر خروجی‌های چهارگانه اگزوز و عدم نصب باله عقب روی این خودرو، می‌توان احتمال داد که در حال مشاهده تصاویر مدل کررا اس (Carrera S) از نسل جدید 911 هستیم، اما هنوز نمی‌توان به صورت قطعی در این‌باره قضاوت کرد.

هنوز دقیقاً مشخص نیست که مدل جدید پورشه 911 در چه تاریخی به صورت رسمی معرفی می‌شود، اما می‌توان امیدوار بود که در یکی از چند نمایشگاه خودرویی پیش رو، شاهد رونمایی از این خودروی باسابقه و پرطرفدار باشیم.

نویسنده : عماد رحمتی‌راد

منبع : autoblog.com

دیدگاه کاربران