رونمایی به روز 24 اوت

انتشار تیزر جدید بوگاتی دیوو

28 مرداد 1397 19:00

تقویم‌هایتان را علامت بزنید؛ کمتر از یک هفته دیگر بوگاتی از یک ابرخودروی جدید شگفت‌انگیز رونمایی می‌کند. ابرخودروی جدید دیوو که مبتنی بر شیرون ساخته شده، حدوداً 5 روز دیگر در گردهمایی The Quail در مونتری معرفی می‌شود و اگر تیزرهایی که تاکنون از آن منتشر شده را ملاک قرار دهیم، آن را می‌توان یکی از قدرتمندترین و تهاجمی‌ترین بوگاتی‌های تاریخ دانست. روز گذشته شرکت بوگاتی تیزر جدیدی از دیوو منتشر کرده که بیش از همیشه ما را با طراحی خودرو آشنا می‌کند.

5 روز مانده به رونمایی بوگاتی دیوو در مونتری، شرکت تیزر دیگری از آن منتشر کرده است.در این تیزر جدید بدنه بوگاتی دیوو پوشانده شده است، ولی می‌توان با طراحی کلی آن تا حدودی آشنا شد. البته، در این تیزر هم خبری از جزئیات طراحی بدنه نیست. تاکنون و در تصاویر تیزر مختلف ما لوگوی دیوو را روی روکش چرم آلکانتارا، چراغ‌های OLED آن و یکی از قطعات آئرودینامیکی‌اش را با پرچم فرانسه دیده‌ایم.

استفن وینکلمن، مدیرعامل بوگاتی قبلاً در مصاحبه‌ای گفته بود که دیوو برای این که خودرویی چالاک و تیز باشد داون فورس بسیار زیادی خواهد داشت. ولی هنوز چیزی در مورد میزان قدرت پیشرانه آن گفته نشده است. دیوو از همان پیشرانه 16 سیلندر W شکل با 4 توربو که در شیرون ارائه شده استفاده خواهد کرد، ولی هنوز معلوم نیست که تیونینگ آن تغییری در مقایسه با شیرون دارد یا نه. شیرون 1479 اسب‌بخار قدرت داشته و صفر تا صد را در 2.5 ثانیه می‌تواند پر کند.

جزئیات بیشتر در مورد این ابرخودرو در حال حاضر بسیار اندک هستند. البته به جز این‌که قیمت آن 5 میلیون یورو تعیین شده است و شرکت فقط قصد تولید 40 دستگاه از آن را دارد. هنوز مشخص نیست آیا این تعداد جزء 500 دستگاه تولیدی شیرون محسوب خواهد شد یا این‌که دیوو قرار است به‌عنوان یک خودروی جداگانه شناخته شود.

بوگاتی دیوو جدید روز 24 آگوست در گردهمایی The Quail رونمایی خواهد شد.

دیدگاه کاربران