رصد اپلیکیشن‌های رقیب در تلفن کاربران

توضیحات «اسنپ» در پاسخ به اتهام‌ جدید

6 شهریور 1397 13:00

در روزهای اخیر تصاویری از کدهای اپلیکیشن اسنپ در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد این برنامه نصب دیگر اپلیکیشن‌های روی تلفن همراه را رویت می‌کند.

اسنپ: اطلاع از نصب برنامه‌های دیگر، برای تحقیقات بازاریابی استفاده می‌شود.این مساله که انتقادهایی از سوی کاربران نسبت به شرکت مذکور به همراه داشت، باعث شد روابط عمومی این شرکت بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد:‌

«صحبت‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی حاکی از انتقاد برخی از مسافران اسنپ بابت رویت نام اپلیکیشن‌های مشابه این سامانه در تلفن همراه آن‌هاست اما درواقع موضوع ازاین‌قرار است که سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS امکان رویت نام اپلیکیشن‌های نصب‌شده روی گوشی هوشمند را برای همه‌ی اپ‌ها فراهم کرده‌اند و اهل‌فن می‌دانند که استفاده از آن به معنای دسترسی به محتوای اپلیکیشن‌ها و اطلاعات شخصی افراد در تلفن همراهشان نیست.

اسنپ نیز با این امکان تنها از نصب اپلیکیشن‌های مشابه باخبر می‌شده و صرفاً در تحقیقات بازاریابی خود از آن استفاده می‌کرده است.

بااین‌حال، دغدغه‌ موجود می‌تواند ما را از مسیر اصلی دور سازد و باعث آزردگی خاطر مخاطبانمان شود.

ازآنجایی‌که رضایت کاربران همیشه برای ما در اولویت بوده و همچنین برای رفع هرگونه سوءتعبیر، فعلاً از این امکان صرف‌نظر و کد درخواست را از سمت سرور حذف کرده‌ایم، در نسخه‌های بعدی اپلیکیشن مسافر، این امکان به‌صورت اختیاری فعال خواهد شد تا افرادی که مایلند در ارائه‌ی سرویس بهتر به ما کمک کنند.

امیدواریم به‌این‌ترتیب بتوانیم به وظیفه اصلی‌مان که بهبود خدمات حمل‌ونقلى کشور است بهتر عمل کنیم.»

اخبار جدید تاکسیرانی

آخرین اخبار تاکسیرانان، وضعیت جدید نوسازی تاکسی فرسوده، مبلغ وام نوسازی تاکسی و جدیدترین شرایط و نحوه تعویض تاکسی قدیمی را در مقاله اخبار تاکسیرانی مطالعه کنید.

نویسنده : مسلم تقوی

منبع : باما

دیدگاه کاربران
مهدی 1397/6/6
عجب........
پاسخ
0
0
0