عصیانگری با لباس مشکی به مناسبت هالووین

معرفی نسخه‌ای خاص از مازراتی؛ گیبلی Ribelle edition

5 مهر 1397 11:00

شرکت مازراتی به منظور آمادهسازی هرچه بیشتر مدل گیبلی برای شرکت در جشن هالووین، لباسی به رنگ مشکی بر تن آن پوشانده است. از این نسخه ویژه که Ribelle edition نام داشته و از ماه اکتبر در بازار اروپا قابل سفارش خواهد بود تنها به تعداد 200 دستگاه تولید می‌شود. به نظر می‌رسد این گیبلی سفارشی با لباس رسمی مشکی که بر تن دارد، بتواند گزینه بسیار خوبی برای استفاده در مراسم رسمی و رویدادهای مهم باشد.

کلمه Ribelle در زبان ایتالیایی به معنای عصیانگر بوده و گیبلی با پوشش مشکی براق و ظاهر خشن خود کاملاً برای دریافت چنین صفتی، برازنده است.کلمه Ribelle در زبان ایتالیایی به معنای عصیانگر بوده و گیبلی با پوشش مشکی براق و ظاهر خشن خود کاملاً برای دریافت چنین صفتی، برازنده است. برای تکمیل ویژگی‌های ظاهری این خودرو، از رینگ‌های 19 اینچ با پوشش تیره استفاده شده هرچند که در چند نقطه از رینگ‌ها استفاده محدودی از رنگ قرمز تیره نیز شده است.

کالیپرهای ترمز نیز به رنگ قرمز درآمده‌اند تا با بقیه قسمت‌های مشکی رنگ تضاد بصری ایجاد کرده و از یکنواختی ظاهر خودرو بکاهند.

در فضای کابین از چرم قرمز یاقوتی برای پوشش بخش‌هایی از صندلی‌ها، داشبورد و پوشش داخلی سقف استفاده شده که همچون رنگ بخش بدنه گیبلی در تضاد با رنگ مشکی قرار گرفته است. روکش کنسول مرکزی گیبلی Ribelle از چوب با روکش مشکی پیانو بوده و البته به نشان ویژه Ribelle edition نیز مزین شده است.

برای خریداران امکان سفارش مجموعه قطعات اضافی برای بدنه فراهم شده که شامل چراغ‌های تطبیق‌پذیر LED در جلو، شیشه‌های امنیتی و لمینیت شده (که در کابین به عنوان عایق صدا عمل می‌کنند)، سیستم صوتی هارمن‌کاردون و همچنین سانروف خواهد بود.

این نسخه خاص در بخش فنی از مشخصات مشابه با سایر مدل‌های گیبلی برخوردار شده بدین معنی که پیشرانه 3 لیتری توئین توربو بنزین‌سوز در دو نوع 345 یا 424 اسب‌بخار قابل سفارش است.گزینه سوم برای قرارگیری در زیر کاپوت این خودرو را می‌توان پیشرانه سه لیتری توئین توربو دیزل دانست که قدرتی برابر با 271 اسب‌بخار دارد.

برخلاف پیشرانه، خریداران گیبلی Ribelle برای انتخاب جعبه‌دنده تنها گزینه هشت سرعته اتوماتیک را دارند. امکان سفارش این خودرو به صورت چهارچرخ محرک نیز وجود دارد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران