در حالی که همه منتظر فولکس تیگوان هستند، کوپرا با دست پر به ژنو آمده

کوپرا آتکا به عنوان اولین مدل کوپرا در ژنو رونمایی شد

21 اسفند 1396 12:06

کوپرا، که اکنون برند مستقل ‌های‌پرفورمنس سئات محسوب می‌شود، اکنون که رسماً در حال ورود به بازار با یک نسخه جدید از شاسی بلند آتکاست، این خودروی جدید خود را به نمایشگاه ژنو آورده است. این شاسی بلند اسپانیایی اکنون از موتور 2 لیتری TSI گروه فولکس واگن استفاده می‌کند و 296 اسب بخار نیرو و 400 نیوتن متر گشتاور دارد. این موتور به یک گیربکس هفت دنده دوکلاچه جدید متصل شده است.

این خودرو از پاییز 97 وارد بازار می‌شود و قیمتی حدودا 35 هزار پوندی خواهد داشتپرفورمنس قوی برای یک شاسی بلند

ترکیب گیربکس دوکلاچه و سیستم دو دیفرانسیل مخصوصاً در تست درگ بسیار خوب جواب می‌دهد: کوپرا آتکا می‌تواند صفر تا صد را در 5.4 ثانیه پر کند و حداکثر سرعت آن برابر با 245 کیلومتر بر ساعت است.

این شاسی بلند قدرتمند روی یک سیستم تعلیق سازگار شونده سوار شده که می‌توان با انتخاب بین حالت‌های رانندگی که شامل نرمال، اسپرت، شخصی، برفی، آفرود و کوپرا می‌شود، تنظیمات آن را تغییر داد.

ظاهری تهاجمی و خشن‌تر

در طراحی ظاهری، کوپرا آتکا با یک کیت بدنه تهاجمی که شامل سپرها، رکاب‌ها، اسپویلر عقب و یک جلوپنجره جدید می‌شود خود را از برادرهای کوچک‌ترش متمایز کرده است. در طراحی قسمت جلو نشان کوپرا بیشتر از همه به چشم می زند. تغییرات طراحی بدنه با تزئینات مشکی براق، نوشته‌های آلومینیومی مات کوپرا، چهار سراگزوز و دو جفت رینگ 19 اینچی تکمیل شده است.

کابین لوکس

داخل کابین پر است از چرم آلکانتارا و مواردی مانند پدال‌های آلومینیومی و تریم مشکی براق به خوبی در آن به چشم می‌زنند. کوپرا همچنین یک آپشن پکیج پرفورمنس برای این خودرو ارائه خواهد کرد که شامل ترمزهای بزرگ‌تر برمبو، تزئینات کربن در کابین و طراحی بدنه و همچنین صندلی‌های چرمی می‌شود. از اواسط سال 2019، مشتریان این خودرو امکان خرید آپشن صندلی‌های مسابقه‌ای برای آن را هم خواهند داشت.

دیدگاه کاربران