خودرویی لوکس از آینده

رونمایی از جدیدترین کانسپت EZ رنو در پاریس

11 مهر 1397 08:39

شرکت رنو در نمایشگاه پاریس، از جدیدترین کانسپت EZ خود در قالب مدل تمام الکتریکی و خودران EZ-Ultimo رونمایی کرد.

این مدل کانسپت از سیستم خودران سطح 4 بهره می‌برد و می‌تواند سرنشین‌ها را در محیطی لوکس و جذاب، به بهترین شکل ممکن جابه‌جا کند.رنو از این کانسپت که برای ارائه تجربه اشتراک سواری لوکس طراحی شده، با عنوان یک لژ متحرک شخصی یاد می‌کند. رنو می‌گوید این کانسپت جدید همان حس و حال لوکس و خاص یک هتل یا جت‌های شخصی را به شما خواهد داد.

این کانسپت خودرو-ربات یک محصول کاملاً انعطاف‌پذیر است و آن را می‌توانید هر زمانی که دوست دارید به هر نوعی که می‌خواهید استفاده کنید.

ازاین‌رو، آن را می‌توان برای یک سفر شهری شخصی، برنامه توریستی لوکس یا یک سرویس حمل‌ونقل تجاری خاص استفاده کرد. نکته‌ای که اهمیت دارد این است که EZ-Ultimo می‌تواند با برنامه‌های شرکت‌های ارائه‌کننده چنین خدماتی، خود را سازگار کند.

در طراحی این کانسپت از معماری معاصر و سبک فرانسوی الهام گرفته شده و محفظه سرنشین آن به‌مانند یک لژ شخصی مجهز به امکانات و تجهیزات آسایشی بسیار زیاد طراحی شده است. دسترسی به کابین توسط یک در اتوماتیک امکان‌پذیر بوده و صندلی با چرخیدن به سمت مسافر به او خوش‌آمد می‌گوید.

در طراحی کابین آن از چوب، سنگ مرمر و چرم به میزان زیادی استفاده شده است. سقف این خودرو شیشه‌ای بوده و به هنگام سفر، مسافرها می‌توانند از مناظر بیرون لذت ببرند. برای این که سرنشین از زمان سفر خود بتواند بهترین استفاده را ببرد، این کانسپت برای نخستین بار به تکنولوژی واقعیت مجازی ویژه‌ای مجهز شده است.

این سیستم با نام AEX، در همکاری مشترک با Groupe Challenges طراحی شده و می‌تواند محتوای جذاب و متفاوتی را در اختیار سرنشین‌ها قرار بدهد. هدف نهایی این سیستم ارائه قابلیت یادگیری در زمان سفر برای سرنشین‌های EZ-Ultimo است.

پس از دو مدل EZ-Go و EZ-Pro، کانسپت جدید EZ-Ultimo به سیستم خودران سطح 4 مجهز بوده و قادر است خود را با محیط‌های شهری سازگار کند.

دیدگاه کاربران
Setareh.Amiri 1398/7/26
ماورائیه !!
پاسخ
0
0
0