حضور آلفارومئو با قهرمانان پیست نوربورگ‌رینگ در ژنو2018

یادبود رکوردشکنی در ژنو

22 اسفند 1396 16:40

امسال در نمایشگاه ژنو 2018، آلفارومئو خودرو جدیدی رونمایی نکرد. به جای آن، ما دو مدل ویژه NRING از این کمپانی دیدیم که برای یادبود رکوردهای یک دور کامل پیست نوربورگرینگ جولیا و استلویو طراحی شده‌اند. بیایید با هم نگاهی دقیق‌تر به این دو مدل ویژه بیندازیم!

آلفارومئو فقط 108 دستگاه از این دو خودرو را تولید خواهد کرد.

هر دو مدل نسخه NRING استلویو و جولیا، منطبق بر نسخه کوادریفولیو طراحی و تولید شده‌اند. هر دو خودرو رنگ بدنه‌ای خاکستری دارند و برخی جزئیات فیبرکربنی را می‌توان روی جلوپنجره، آینهبغل‌ها، رینگ‌های مشکی و ترمزهای استاندارد سرامیک کربنی آنها دید.

کابین متفاوت

داخل کابین، دو خودرو به صندلی‌های اسپرت اسپارکو با دوخت متضاد قرمز مجهز هستند. تا چشم کار می‌کند، می‌توان همه جا فیبر کربن را دید. همچنین یک پلاک شمارهدار که اشاره به تولید محدود خودرو دارد و فرمان چرم آلکانتارا در کابین این مدل‌هابه کار رفته است.

آلفارومئو سیستم صوتی هارمان کاردون را برای ارائه در پکیج کامل این خودرو نصب کرده است. از دیگر موارد قابلتوجه کابین، می‌توان به صفحهنمایش اطلاعات سرگرمی 8.8 اینچ با ناوبری GPS و پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی اشاره کرد.

همان پیشرانه کوادریفولیو

فقط 108 دستگاه از این دو مدل تولید خواهد شد. یادآوری میکنیم که نسخه‌های کوادریفولیو این خودروها از پیشرانه 2.9 لیتری توربو دوقلو 6 سیلندر خورجینی با 510 اسب‌بخار نیرو و 600 نیوتن‌متر گشتاور استفاده می‌کنند. با این پیشرانه جیولیا موفق شد یک دور کامل پیست جهنم سبز را فقط در 7 دقیقه و 32 ثانیه طی کند. استلویو همین کار را در 7 دقیقه و 51.7 ثانیه انجام داد.

دیدگاه کاربران