شروع قیمت از 53 هزار دلار

تیپ‌های جدید برای میتسوبیشی اوتلندر PHEV

14 مهر 1397 14:20

میتسوبیشی برای مشتریان انگلیسی‌‌اش دو تیپ جدید به‌نام 5h و 5hs برای اوتلندر پلاگین هیبرید عرضه کرده؛ تیپ‌هایی با تجهیزات بیشتر و اندکی قیمت بالاتر.

مصرف ترکیبی اوتلندر PHEV معادل 2 لیتر در 100 کیلومتر و میزان پیمایش آن در حالت تمام برقی نیز 45 کیلومتر است.میتسوبیشی اوتلندر PHEV تا قبل از این سه تیپ مختلف با نام‌های Juro و 4h و 4hs داشت که به‌ترتیب، 34، 37 و 39 هزار پوند قیمت داشتند. اما به‌تازگی دو تیپ 5h و 5hs نیز به این تیپ‌ها اضافه شده که به‌تریب 41 هزار پوند (معادل تقریبی 53 هزار دلار) و 43 هزار پوند (معادل تقریبی 56 هزار دلار) قیمت‌گذاری شده‌اند.

تیپ‌های 5h و 5hs همان ویژگی‌های تیپ‌های 4h و 4hs را دارند از جمله: ورود بدون کلید، دی‌لایت، مه‌شکن جلو، چراغ‌های LED جلو، دوربین 360 درجه، گرمکن فرمان و گرمکن صندلی‌های جلو. همچنین آپشن‌هایی مانند صندوق برقی، کروز کنترل هوشمند، هشداردهنده تغییرلاین و سیستم پیشگیری از تصادف جلو که همگی برای نسخه‌های معمولی اوتلندر، سفارشی هستند، در اوتلندر PHEV به‌صورت رایگان به لیست تجهیزات اضافه شده‌اند.

حال که با برخی امکانات استاندارد تیپ‌های 5h و 5hs آشنا شدید، باید بدانید که میتسوبیشی برای این دو تیپ‌ جدید، چندین آپشن بیشتر درنظرگرفته است مانند:

  • چرم ناپا به رنگ‌های خاکستری (Gunmetal Grey)، کرمی (Porcelain Cream ) و قرمز (Claret Red)
  • کفپوش همرنگ با روکش صندلی‌ها
  • سیستم پخش حرفه‌ای آلپاین
  • نورپردازی داخلی
  • گرمکن صندلی‌های ردیف دوم
  • اضافه‌شدن کلمه OOTLANDER روی کاپوت

تیپ‌های جدید اوتلند PHEV به لحاظ فنی، تغییری نکرده‌اند؛ یعنی همان پیشرانه 2.4 لیتری بنزینی با قدرت 133 اسب‌بخار به همراه دو موتور الکتریکی، که در جلو 81 اسب‌بخار و در عقب 94 اسب‌بخار قدرت دارند، در انتظار مشتریان این ژاپنی است. مصرف ترکیبی این خودرو در سیکل WLTP معادل 2 لیتر در 100 کیلومتر و میزان پیمایش آن در حالت تمام برقی نیز حدود 45 کیلومتر خواهد بود.

دیدگاه کاربران