ادویههایی تند و تیز برای جذب مخاطب
ایتالیاییها در نمایشگاه خودروی پاریس 2018
ادویههایی تند و تیز برای جذب مخاطب
نمایشگاه پاریس را هرچند نمیتوان همرده نمایشگاههای بزرگی مثل ژنو، فرانکفورت یا دیترویت و لسآنجلس دانست، ولی بااینحال، پاریس یکی از نمایشگاههای مهم تقویم بینالمللی خودرویی است. البته، نمایشگاه امسال آن رونق سالهای گذشته را نداشت و از برندهای ایتالیایی، فقط سه شرکت فراری، لامبورگینی و مازراتی در نمایشگاه امسال پاریس حضور داشتند. حضور همین 3 برند کافی است تا به جذابیت هر نمایشگاهی افزوده شود. در ادامه مطلب «باما» همراه شوید تا نگاهی کوتاه به غرفههای این سه غول خودروسازی ایتالیا داشته باشیم.
فراری
شرکت فراری در هر نمایشگاه خودرویی که حاضر باشد، همیشه بازدیدکنندگان زیادی را به غرفههای خود جذب میکند. نمایشگاه امسال پاریس هم از این قاعده مستثنی نبود. فراری برای پاریس 2018، با دستپر به نمایشگاه آمده بود و از دو خودروی تولید محدود SP1 و SP2 برای نخستین بار در شهر عشاق رونمایی عمومی کرد. در طراحی این دو خودرو که ماه پیش طی مراسمی خصوصی در حضور سرمایهگذاران شرکت رونمایی شده بودند، از دو مدل 750 مونزا و 850 مونزا دهه 50 میلادی الهام گرفته
مازراتی
در شرایطی که شرکتهای خودروسازی ایتالیایی مانند فیات و آلفارومئو در نمایشگاه پاریس 2018 حضور نیافتند، شرکت مازراتی بهعنوان زیرمجموعه فیات-کرایسلر به پاریس آمده بود. در غرفه این شرکت لوکسساز ایتالیایی مدلهای گیبلی، کواتروپورته، گرنتوریسمو و گرنکابریو حضور داشتند، ولی بدون شک مهمترین مدل و ستاره مازراتی در نمایشگاه امسال شاسیبلند لوانته بود که خیلیها را به غرفه این شرکت کشاند. اگر بخواهیم دقیقتر بگوییم، مازراتی مدل لوانته تروفئو 2019 را به پاریس آورده بود. یک شاسیبلند لوکس و به معنای واقعی کلمه قدرتمند که به پیشرانه هشت سیلندر خورجینی ساخت فراری مجهز شده است. این پیشرانه 3.8 لیتری توربو دوقلو در مدل تروفئو 590 اسببخار قدرت و 730 نیوتنمتر گشتاور تولید میکند. برای اینکه بهتر بتوانید عظمت این عدد را درک کنید باید بگوییم که خروجی قدرت لوانته تروفئو
منبع : باما
برای اطلاع از جدیدترین اخبار، ایمیل خود را وارد کنید