برای اولین بار

شکار تصاویر جاسوسی فولکس‌واگن تی راک کانورتیبل 2020

18 مهر 1397 09:19

خانم‌ها، آقایان، این شما و این نمونه اولیه و تستی رقیب جدید رنج رور ایووک!

این خودرو که سال آتی به‌عنوان مدل 2020 رونمایی می‌شود، بعد از رنجرور ایووک دومین شاسی‌بلند روباز تولید انبوه بازار خواهد بود.عکاسان جاسوسی اخیراً موفق شده‌اند تصاویر زیادی از نمونه تستی این کراس‌اور کوچک کانورتیبل عجیب‌وغریب بگیرند و در نگاه اول، طراحی ظاهری خودرو خیلی بد به نظر نمی‌رسد.

در تمامی 37 عکسی که از این مدل تستی منتشر شده، سقف تی‌راک بسته است و با توجه به این که مدل‌های کانورتیبل معمولاً با سقف بسته کم‌تر جذاب هستند، این موضوع ما را به طراحی آن امیدوار می‌کند. البته ابعاد بدنه آن کمی عجیب‌وغریب به نظر می‌رسد و فولکس‌واگن تصمیم گرفته تی‌راک کانورتیبل را فقط در نسخه دو در روانه بازار کند. هرچند شکل کلی خودرو نسبتاً آشنا بوده و ما را به یاد مدل روباز فولکس‌واگن ربیت، البته با ارتفاعی بیشتر می‌اندازد.

بدون شک، فولکس‌واگن اگر بخواهد این خودرو را وارد خط تولید کند، یک سری تغییرات طراحی دیگر باید روی خودرو اعمال نماید. این دست تغییرات را پوشش استتاری روی بدنه به‌خوبی توانسته بپوشاند، ولی کاملاً واضح است که تغییرات نسخه کانورتیبل چیزی بیشتر از فقط بریدن سقف تی‌راک استاندارد بوده است. به‌جز کاهش دو در و طراحی کاملاً متفاوت در عقب که به نظر فضای کافی برای جا دادن سقف پارچه‌ای دارد، چیز دیگری را نمی‌توان متوجه شد. باوجود پوشش استتاری زیاد روی طراحی قسمت جلو، شاهد طراحی مشابهی با تی‌راک استاندارد هستیم.

در حال حاضر اطلاعات دیگری در مورد این خودروی جدید فولکس‌واگن در دست نیست. منطق می‌گوید این خودرو دیفرانسیل جلو خواهد بود تا وزن اضافی سقف کانورتیبل و قطعات مربوط به آن را خنثی کند. اگر گزینه‌های تی راک استاندارد در مدل کانورتیبل هم ارائه شوند، منتظر پیشرانه سه سیلندر 1 لیتری یا 4 سیلندر خطی 1.5 لیتری فولکس‌واگن در این خودرو باشید که حداکثر 147 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. تی راک‌های دو دیفرانسیل به پیشرانه 2 لیتری TSI چهار سیلندر 187 اسب‌بخاری یا 2 لیتری دیزلی مجهزند.

شرکت فولکس‌واگن از این خودرو، سال آینده به‌عنوان یک مدل 2020 می‌خواهد رونمایی کند.

دیدگاه کاربران