آفرودری با قلب وِته

نگاهی به لندرور دیفندر کاستوم ECD

18 مهر 1397 16:13

لندرور دیفندر بدون شک یکی از بهترین و قدرتمندترین خودروهای آفرود تاریخ است و وقتی بحث تیونینگ و سفارشی‌سازی آن مطرح می‌شود، کاملاً طبیعی است که همه انتظار بهترین‌ها را داشته باشند.

این مدل خاص با پیشرانه کوروت و کیت بدنه Kahn بدون شک یکی از بهترین پروژه‌های تیونینگ لندرور دیفندر محسوب می‌شود.یکی از آخرین پروژه‌هایی که اخیراً خیلی سروصدا کرده Project Evolution نام دارد. مسئولیت این پروژه را شرکت ECD Automotive Design بر عهده دارد، شرکتی که قبلاً با نام East Coast Defender فعالیت می‌کرد و به‌طور تخصصی، روی تیونینگ لندرور دیفندرها کار می‌کند.

اشتباه نکنید، این پروژه مانند آن چه که معمولاً می‌بینیم و فقط شامل برخی تغییرات در پیشرانه خودرو می‌شود نیست و در پروژه Evolution، شاهد نصب پیشرانه C6 کوروت روی خودرو هستیم. این پیشرانه 8 سیلندر خورجینی LS3 ساخت جنرال‌موتورز 424 اسب‌بخار قدرت داشته و به‌طور استاندارد به سیستم اگزوز Borla مجهز است.

این لندرور دیفندر خاص با رنگ بدنه زیبای خود از کیت بدنه بسیار جذاب Kahn هم بهره می‌برد. از دیگر موارد قابل‌توجه خودرو می‌توانیم به رینگ‌های 20 اینچی مشکی، چراغ‌های سقفی، باربند، اسکلت خارجی و یک وینچ قدرتمند در جلو اشاره کنیم.

داخل خودرو فضا بسیار لوکس‌تر شده و شاهد روکش چرم دو رنگ روی بخش‌های بالایی داشبورد، درها و صندلی‌ها هستیم. داخل کابین همچنین مواردی مانند صفحه‌نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی، شارژ بی‌سیم گوشی‌های تلفن همراه، پورت‌های USB جلو و عقب و سیستم صوتی JL Audio را می‌توانید بیابید.

دیدگاه کاربران