الهام گرفته از ولار

انتشار تصاویر جاسوسی نسل جدید رنجرور ایووک

21 مهر 1397 14:35

کار طراحی و توسعه نسل جدید رنجرور ایووک همچنان ادامه دارد و شرکت، اخیراً آن را برای آزمایش به پیست نوربورگ‌رینگ برده است. در آخرین سری تصاویر جاسوسی منتشر شده از ایووک، خودرو پوشش استتاری روی بدنه خود را کم‌تر کرده است. در این تصاویر همچنین نگاهی به کابین ایووک جدید هم می‌توانیم بیندازیم.

در این سری تصاویر جاسوسی جدید علاوه‌بر کاهش میزان پوشش استتاری روی بدنه، مخصوصاً در قسمت جلو، تصاویری از کابین خودرو را هم می‌توانیم ببینیم.برخلاف نمونه‌های تستی قبلی، مهندسان شرکت بخشی از پوشش استتاری قسمت جلوی خودرو را حذف کرده‌اند و اکنون دریچه‌های ورودی هوای بزرگ در گوشه‌ها و جلوپنجره را می‌توانیم ببینیم. هنوز البته بخش‌هایی از چراغ‌های جلو پوشیده هستند، ولی بااین‌حال می‌توان متوجه طراحی کلی آن‌ها شد. در کناره‌ها، دستگیره درها که طراحی پنهان داخل در دارند به‌خوبی جلب‌توجه می‌کنند. تمام این موارد از مدل بزرگ‌تر رنجرور ولار الهام گرفته شده‌اند.

عکاسان این بار موفق شده‌اند تصاویر بسیار خوبی هم از داخل کابین خودرو بگیرند. این شاسی‌بلند به صفحه کیلومتر و آمپرهای دیجیتال مجهز شده و حداکثر دور موتور 4800 دور در دقیقه آن بدین معنی می‌تواند باشد که خودرو به یک پیشرانه دیزلی مجهز است. درحالی‌که بیشتر خودروسازها صفحه‌نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی را بالای کنسول مرکزی نصب می‌کنند، ولی لندرور به شیوه‌ای متفاوت، دریچه‌های سیستم تهویه مطبوع را بالا و صفحه‌نمایش را پایین آن‌ها نصب کرده است. دیگر صفحه‌نمایش‌ها به‌احتمال‌زیاد متعلق به سیستم تهویه مطبوع اتومات خودرو هستند.

نسل جدید ایووک روی نسخه بازبینی شده از پلتفرم فعلی قرار است ساخته شود. با تغییرات اعمال شده روی پلتفرم، علاوه‌بر افزایش عرض خودرو شاهد طول بین دو محور بیشتری هم هستیم. لندرور این خودرو را با یک پیشرانه هیبریدی متشکل از یک پیشرانه احتراق داخلی 1.5 لیتری سه سیلندر و موتوری الکتریکی روانه بازار خواهد کرد.

تابه‌حال در نمونه‌های تستی خودرو فقط مدل پنج‌در ایووک را دیده‌ایم. همچنان احتمال این که شرکت نسخه کانورتیبل خودرو را هم روانه بازار کند وجود دارد، ولی قطعاً این اتفاق در زمان رونمایی خودرو نخواهد افتاد. منتظر رونمایی نسل جدید ایووک در سال 2019 باشید.

دیدگاه کاربران