عقاب شب 79 هزار دلاری

نگاهی به نسخه ویژه جدید جیپ رانگلر

24 مهر 1397 09:19

هر دو شرکت چلسی تراک و کان دیزاین جزء معتبرترین شرکت‌های تیونینگ بریتانیا هستند و در جدیدترین پروژه همکاری خود، روی یک نسخه ویژه جیپ رانگلر کار کرده‌اند. نام آن جیپ رانگلر Night Eagle به معنی عقاب شب است و قیمتی برابر با 59 هزار و 999 پوند، یا 79 هزار دلار دارد.

این خودرو با نام جیپ رانگلر بلک هاوک محصول شرکت تیونر چلسی تراک بوده و بعداً، با اعمال تغییرات شرکت کان دیزاین روی خودرو، عقاب شب متولد شده استاین مدل آفرود ابتدا با نام رانگلر Black Hawk اثر شرکت چلسی تراک بود و بعداً، شرکت کان دیزاین هم تغییراتی روی آن اعمال کرد. از آن جمله می‌توان به تعویض کل روکش‌های کابین با چرم اعلا اشاره کرد. داخل کابین شما همچنین می‌توانید مواردی مانند سیستم ناوبری ماهواره‌ای جدید، پدال‌های آلومینیومی و رودری های استیل را پیدا کنید.

از تغییرات بیرونی خودرو می‌توان به یک جلوپنجره جدید، کاور چرخ زاپاس و پلاک‌های شماره‌دار برای هر چه خاص‌تر کردن خودرو اشاره کرد. بدنه خودرو با رنگ معروف به Cromax شرکت کان دیزاین رنگ‌آمیزی شده و همچنین شاهد استفاده از چراغ‌های جلوی LED جدیدی هستیم. این دو تیونر همچنین سپر جلو را با یک سپر جدید سفارشی تعویض کرده و گلگیرهایی پهن‌تر روی خودرو نصب کرده‌اند تا به‌خوبی بتوانند تایرهای 285/70/17 بزرگ را داخل خود جای دهند.

تمام این موارد در کنار تجهیزات فابریک کارخانه مانند ورود بدون کلید، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، چراغ‌های جلو و برف‌پاک‌کن اتومات، سیستم تهویه مطبوع دو منطقه‌ای اتومات، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم صوتی با شش بلندگو و کروز کنترل و چند مورد دیگر، جیپ رانگلر عقاب شب را به خودرویی بسیار مجهز تبدیل کرده است. این خودرو از یک پیشرانه 2.8 لیتری دیزلی 280 اسب بخاری و جعبه‌دنده 5 سرعته اتومات بهره می‌برد.

این رانگلر که سال 2017 تولید شده فقط 6115 کیلومتر کارکرد دارد. وضعیت فنی و بدنه آن فوق‌العاده بوده و فقط به یک راننده عاشق آفرود و ماجراجویی نیاز دارد! متأسفانه، عقاب شب راست فرمان بوده و رانندگی با آن در بسیاری از کشورهای جهان با دردسرهای زیادی همراه خواهد بود.

دیدگاه کاربران