کاملاً آماده برای ورود به خط تولید

انتشار تصاویر جاسوسی جدیدی رنجرور ولار SVR

6 آبان 1397 15:07

شرکت لندرور همچنان در حال کار روی قوی‌ترین نسخه رنجرور ولار، رقیب جدی ب‌ام‌و X4 است و دیروز، تصاویر جاسوسی جدیدی از نمونه تستی آن شکار شده است. ظاهراً این تصاویر جایی در نزدیکی پیست نوربورگ‌رینگ گرفته شده و مدل تستی که می‌بینیم، دقیقاً خودرویی است که وارد خط تولید خواهد شد و به خاطر همین، شرکت همچنان از پوشش استتاری روی بخش‌های مختلف بدنه آن استفاده کرده است.

در این تصاویر جدید، در مقایسه با آنچه قبلاً دیده بودیم طراحی خودرو کامل‌تر شده و ظاهراً آماده ورود به خط تولید جگوار لندرور است.اولین چیزی که به چشم می‌زند طراحی دیفیوزر عقب است که ظاهراً در مقایسه با مدل تستی که اوایل ماه جاری میلادی شکار عکاسان جاسوسی شده بود، به طراحی نهایی خود نزدیک شده است. سراگزوزهای بزرگ جای خود را به ترکیب آشناتر چهار سراگزوز گرد داده‌اند.

در جلو، ظاهراً همچنان اتفاقاتی در حال رخ دادن هستند و برخی بخش‌های آن مانند قسمت زیرین جلوپنجره و خط کرومی روی کاپوت پوشش استتاری زیادی روی خود دارند. اگر با دقت بیشتری به خودرو نگاه کنید، متوجه خواهید شد که دستگیره در سرنشین جلو هم حذف شده است.

هنوز شرکت چیزی در مورد پیشرانه احتمالی این شاسی‌بلند قدرتمند نگفته است، ولی ما تقریباً 100 درصد مطمئن هستیم که آن‌ها از همان پیشرانه 5 لیتری هشت سیلندر خورجینی سوپرشارژر جگوار لندرور زیر کاپوت SVR استفاده خواهند کرد. در مدل رنجرور اسپرت SVR این پیشرانه 575 اسب‌بخار قدرت و 700 نیوتن‌متر گشتاور دارد، ازاین‌رو می‌توان انتظار اعدادی مشابه برای رنجرور ولار SVR را هم داشت.

قدرتمندترین نسخه ولار به کمک یک جعبه‌دنده هشت سرعته اتوماتیک قرار است خروجی‌های پیشرانه خود را به هر دو محور ارسال نماید. با این ترکیب فنی، خودرو صفر تا صد را حدوداً در 4 ثانیه می‌تواند پر کند.

چه زمانی رونمایی می‌شود؟

شایعات می‌گویند لندرور این خودرو را اواخر نوامبر به نمایشگاه لس‌آنجلس خواهد آورد، ولی این موضوع هنوز تایید نشده است. همچنین احتمال دارد شرکت رونمایی ولار SVR را ماه ژانویه امسال در نمایشگاه خودروی دیترویت 2019 انجام بدهد.

دیدگاه کاربران