فتح بزرگ کراس‌اور برقی انگیس در خاک دشمن

جگوار I-Pace بهترین خودروی بازار آلمان شد

12 آبان 1397 09:24

معرفی بهترین خودرو سال آلمان (GCOTY) کمی غافلگیرمان کرد چراکه نامی را شنیدیم که کسی انتظارش را نداشت؛ پیروز شدن جگوار آن هم در خانه مرسدس، آئودی و ب‌ام‌و قطعاً روزی تاریخی برای انگلیسی‌ها خواهد بود.

بعد از جگوار، آئودی A6 در رتبه دوم و فولکس توآرگ نیز در جایگاه سوم قرار گرفته‌اند.این جایزه که برای سال 2019 میلادی است، در حالی به جگوار I-PACE تعلق گرفته که خیلی‌ها مطمئن بودند آئودی E-tron برنده آن خواهد بود. هیئت 12 نفره داوران این مسابقه، برای امسال، 59 خودرو مختلف را از نظر طراحی، عملکرد، سواری، فرمان‌پذیری و قابلیت اطمینان بررسی کردند که از میان آن‌ها، اولین خودرو تمام الکتریکی جگوار به مقام اول رسید.

تست‌های میدانی همه این 59 مدل مختلف، در پیست Bilster Berg در شهر باد دریبورگ (Bad Driburg) آلمان، صورت گرفته است. بعد از جگوار، آئودی A6 در رتبه دوم و فولکس‌واگن توآرگ نیز در رتبه سوم جای گرفتند.

آقای ینس ماینرز (Jens Meiners) از اعضای هیئت داوران و همچنین سخنگوی GCOTY می‌گوید: «آی-پیس نه تنها اولین محصول الکتریکی از یک خودروساز معتبر است بلکه یک مثال بی‌نقص در مهندسی خودروهای برقی محسوب می‌شود. عملکرد، طراحی و کارایی آن، چشمگیر است.»

همچنین پرفسور رالف اسپچ (Ralf Spetch) مدیرعامل جگوار-لندرور در این‌باره گفته: «گرفتن چنین جایزه‌ای در خانه برندهای پرمیموم جهان، بسیار ارزشمند است.»

دیدگاه کاربران