• مسابقه کار پارک دريفت ايران

برندگان راند دوم مشخص شدند

مسابقه کار پارک دریفت ایران 1402

28 بهمن 1402 10:04

نتایج مسابقه دریفت سال 1402

نتایج مسابقات قهرمانی Car Park Drift ایران در سال 1402 را در ادامه این متن مطالعه کنید:

راند دوم مسابقات کار پارک دریفت 1402

روز جمعه مورخ 27 بهمن‌ماه 1402 دومین مرحله مسابقات اتومبیلرانی کارپارک دریفت در پیست آزادی تهران برگزار شد. این مسابقه در سه کلاس حرفه‌ای، مودیفای و آماتور در شرایطی برگزار شد که از ساعت‌های ابتدایی روز، شرایط جوی با بارش باران همراه بود و مسابقه با هیجانی خاص توسط علاقمندان دنبال شد.

در پایان این مسابقه نفرات برتر هر سه کلاس معرفی شدند و جوایز خود را از مسئولین فدراسیون و کمیته دریفت دریافت کردند. همچنین هنگام اهدای جوایز نفرات برتر، از علیرضا طباطبایی، نادر جعفری و رضا پازندمهر، سه پیشکسوت و قهرمان اتومبیلرانی ایران توسط کمیته دریفت تقدیر شد. نفرات برتر مرحله دوم این رقابت‌ها به شرح زیر هستند:

کلاس نفر اول نفر دوم نفر سوم
حرفه‌ای محمدرضا روحی علیرضا جلایی هادی جعفرپور
آماتور محمدعلی صادقپور پارسا جعفر علی افشار
مودیفای حمید الباجی رئوف مومنی نوید دانش طلب

*اطلاعات جدول فوق، از سوی فدراسیون اعلام شده است.

راند اول مسابقات کار پارک دریفت 1402

نخستین مرحله مسابقات اتومبیلرانی کارپارک دریفت، صبح روز جمعه 17 آذر ماه با حضور علاقه‌مندان رشته اتومبیلرانی در پیست اتومبیلرانی آزادی تهران برگزار شد. ورزشکاران از استانهای تهران، البرز، خراسان رضوی، مرکزی و خوزستان در سه کلاس حرفه ای، آماتور مودیفای و آماتور به رقابت پرداختند.

مسیر کلاس آماتور ساده تر و آیتم های دونات ۳۶۰ و باکس‌ها بود و در کلاس حرفه ای میدان بلند و مسیر حلزونی استفاده شده بود. فرهاد نژاد فصیحی دبیرفدراسیون، فیروزه سیدمهدی نایب رئیس، محمد فراهانی مسئول کمیته دریفت، مهرناز جمالی مسئول آکادمی و شهاب پیشانی دار از قهرمانان دریفت در این مسابقات حضور داشتند و از نزدیک شاهد رقابت ورزشکاران بودند. همچنین مریم جمالی تنها بانوی ورزشکار این مسابقه بودکه پس از انجام مسابقه با تشویق تماشاگران روبه رو شد. همچنین کاپ اخلاق نیز به وی اهدا شد.

کلاس نفر اول نفر دوم نفر سوم
حرفه‌ای علیرضا جلائی محمدرضا روحی هادی جعفرپور
مقدماتی محمدعلی صادقپور حسن قوام میلاد کوهزادی
مقدماتی مودیفای حسین عاکفی رئوف مومنی نوید دانش طلب

*اطلاعات جدول فوق، از سوی فدراسیون اعلام شده است.

نتایج مسابقه دریفت سال 1401

با اعلام کمیته مسابقات فدراسیون، ثبت نام از رانندگان برای راند اول مسابقات دریفت 1401 از تاریخ 2 خردادماه آغاز شده بود و ورزشکاران برای نام‌نویسی در این مسابقه، تا روز چهارشنبه 11 خردادماه نیز فرصت داشتند. البته ثبت نام از ورزشکاران، فقط از طریق سامانه ملی فدراسیون به نشانی اینترنتی portal.mafiri.ir امکان‌پذیر بود.

برندگان راند اول مسابقه دریفت 1401

راند اول مسابقات دریفت قهرمانی 1401، تحت عنوان جام مدافعان ولایت، سرانجام در روز جمعه 13 خردادماه برگزار شد. این مسابقه، بدلیل حد نصاب نرسیدن ورزشکاران، فقط در گروه‌های آقایان انجام شد و در پایان نیز نتایج زیر بدست آمد:

نفر اول نفر دوم نفر سوم
امیرعباس عسگری داریان محمدرضا روحی علیرضا جلائی

*اطلاعات جدول فوق، از سوی فدراسیون اعلام شده است.

نتایج مسابقه دریفت سال 1400

دومین مرحله مسابقات دریفت قهرمانی سال 1400، در روز جمعه 29 بهمن‌ماه و در محل پیست آزادی تهران، برگزار شد. عکس‌های دیدنی «عرفان اسلام‌پناه» از مسابقه دریفت بهمن‌ماه 1400 را از قسمت گالری (در بالای صفحه) مشاهده کنید.

برندگان راند دوم مسابقات دریفت قهرمانی سال 1400

در دومین راند مسابقات دریفت 1400، هشت راننده به مرحله پایانی راه یافتند که از میان آنها، رضا گله‌دار که در راند اول نیز برنده شده بود، مجددا در جایگاه اول ایستاد:

نفر اول نفر دوم نفر سوم
رضا گله‌دار
(خوزستان)
هادی جعفرپور
(مرکزی)
عباس عسگری
(-)

*اطلاعات جدول فوق، از سوی فدراسیون اعلام شده است.

نتایج راند اول مسابقه دریفت 1400

اولین مرحله مسابقات دریفت قهرمانی سال 1400، روز جمعه 30 مهرماه 1400 با حضور آقای ناظمی (رئیس فدراسیون) و در محل پیست اتوموبیلرانی آزادی برگزار شد.

برندگان راند اول مسابقات دریفت قهرمانی سال 1400

در این مرحله از مسابقه دریفت که با عنوان «جام صلح» انجام شد، هشت شرکت‌کننده به مرحله حذفی صعود کردند و در پایان، سه نفر اول، بصورت زیر انتخاب شدند. همچنین جایزه آقای «رضا گله‌دار» بعنوان نفر اول مسابقات دریفت 1398 نیز به این قهرمان خوزستانی، اهدا شد.

نفر اول نفر دوم نفر سوم
رضا گله‌دار
(خوزستان)
شهاب پیشانی‌دار
(خوزستان)
هادی جعفرپور
(مرکزی)

*اطلاعات جدول فوق، از سوی فدراسیون اعلام شده است.

تقویم مسابقات دریفت 1400

مهر 1400: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران، در تاریخ 4 مهرماه، جدول زمان‌بندی مسابقات دریفت ایران را در سال 1400 منتشر کرده است که طبق آن، در نیمه دوم امسال باید منتظر برگزاری پنج مسابقه دریفت، در اواخر هر ماه باشیم.

مرحله زمان عنوان مسابقه
راند اول 30 مهر 1400 جام صلح
راند دوم 19 آذر 1400 جام مدافعان حرم
راند سوم 24 دی 1400 جام مدافعان سلامت
راند چهارم 29 بهمن 1400 جام فجر
راند پنجم 27 اسفند 1400 جام سردار سلیمانی

*اطلاعات جدول فوق، از سوی فدراسیون اعلام شده است.

دیدگاه کاربران
Skh 1398/4/20
خوبه که این اخبار رو میذارید فقط خیلی‌ کم محتوا هست. یکم توضیحات بیشتر از ماشینها فکر می‌کنم برای همه خوانندها جذاب باشه مضاف بر اینکه ۲ تا دونه عکس واقعا کمه. ممنون
پاسخ
1
0
2
roholla 1398/5/10
دقیقا
0
0