با امکان سفارش قطعات M پرفورمنس

ظاهری اسپرت‌تر برای موتورسیکت‌های ب‌ام‌و

19 آبان 1397 10:29

ب‌ام‌و به تازگی اقدام به ارائه آپشن‌ها و قطعات پرفورمنس M برای یکی از مدل‌های موتورسیکلت این شرکت آلمانی کرده است، اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ رخ می‌دهد.

با اضافه کردن پکیج M به ب‌ام‌و S1000RR ضمن ارتقای عملکرد فنی و طراحی ظاهری، وزن موتورسیکلت باز هم کمتر شده و به 193.5 کیلوگرم خواهد رسید.موتورسیکلت اسپرت ذکر شده، مدلی جدید یعنی نسل سوم S1000RR است که نسب به نسل دوم وزن کمتری دارد.

به این ترتیب، مشتریان می‌توانند به لطف تجهیزات جدیدی که توسط ب‌ام‌و موتوراد (BMW Motorrad)، برند موتورسیکلت ب‌ام‌و عرضه خواهد شد، موتورسیکلت خود را در ظاهر و باطن تقویت کنند.

حتماً این سوال برای شما پیش آمده است که این تجهیزات جدید شامل چه مواردی خواهد شد. در این صورت باید بدانید که اگر پکیج M را برای نسل سوم S1000RR سفارش دهید، موتورسیکلت شما به موارد زیر مجهز خواهد شد:

  • طرح‌های برگرفته از موتوراسپرت روی بدنه
  • رینگ‌های M از جنس فیبرکربن
  • باتری M با وزن کمتر
  • کیت شاسی M با امکان تنظیم ارتفاع در عقب
  • زین اسپرت M

البته موضوع به همین جا ختم نمی‌شود، چرا که با سفارش این پکیج، یک حالت به نام پرو (Pro Mode) هم به S1000RR اضافه خواهد شد که حتی از حالت ریس (Race Mode) هم برای پیست مناسب‌تر است.

مدل جدید S1000RR که در نمایشگاه موتورسیکلت میلان 2018 معرفی می‌شود، از پیشرانه و سیستم تعلیق جدیدی بهرمند است. پیشرانه ذکر شده که افزایش قدرتی 8 اسب‌بخاری را به خود دیده است، در نسخه مخصوص بازار اروپا حداکثر 203 اسب‌بخار و در نسخه مخصوص بازار آمریکا حداکثر 202 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.

اگرچه وزن مدل معمولی نسل سوم S1000RR نسبت به نسل قبلی با کاهش همراه بوده است (وزن نسل سوم 197 کیلوگرم و وزن نسل قبلی 208 کیلوگرم است)، اما با اضافه کردن پکیج M این وزن باز هم کمتر شده و به 193.5 کیلوگرم خواهد رسید.

دیدگاه کاربران