عرضه شاسی بلند چینی در اواخر سال 2020

زوتی T600 اولین چینی بازار آمریکا

14 اردیبهشت 1398 13:06

نماینده شرکت زوتی در آمریکای شمالی رسماً اعلام کرده که اولین مدل این سازنده چینی برای حضور در بازار آمریکا، نسل بعدی شاسی بلند کامپکت T600 خواهد بود.

گویا زوتی پس از T600، برنامه‌هایی برای صدور یک شاسی‌ بلند میان سایز و همچنین یک مدل سدان به بازار آمریکا دارد.با استناد بر گفته‌های نماینده آمریکای شمالی شرکت زوتی پیش‌بینی می‌شود نسل بعدی مدل T600 که مدتی پیش در قامت یک کانسپت در نمایشگاه خودرو شانگهای به معرض نمایش درآمد، در اواخر سال 2020 یا نهایتاً در سه ماهه اول سال 2021 به بازار عرضه شود.

دوک هِل که مدیریت نمایندگی زوتی در آمریکای شمالی و هولدینگ خودرویی HAAH را برعهده دارد، در گفتگویی با اتونیوز مدل T600 را خودرویی مناسب برای بازار آمریکای شمالی دانسته و از عرضه آن به عنوان اولین محصول شرکت زوتی در این کشور ابراز خرسندی کرده است. وی در ادامه این خودرو را دارای کیفیت عالی با تجهیزات ایمنی کامل و طراحی منحصربه‌فرد توصیف و در مورد محبوبیت آن نزد خریداران آمریکایی ابراز امیدواری کرده است.

گویا زوتی پس از T600، برنامه‌هایی برای صدور یک شاسی‌ بلند میان سایز و همچنین یک مدل سدان به بازار آمریکا دارد اما فعلاً هیچگونه تاریخ یا جزئیاتی درباره این مدل‌ها اعلام نشده است.

کانسپت های حاضر در نمایشگاه خودروی شانگهای که از آنها به عنوان نسل جدید زوتی T600 یاد می‌شود

ژانویه گذشته بود که این شرکت چینی اعلام کرد برای اعطای نمایندگی با 19 فروشنده خودرو در آمریکا توافق کرده و این تعداد به 80 نماینده افزایش خواهد یافت. زوتی درنظر دارد تا زمانی‌که مدل T600 برای فروش در آمریکا آماده شود، تعداد فروشندگان خودروهای این برند به 300 برسد.

درباره مشخصات فنی زوتی T600 هنوز جزئیاتی اعلام نشده اما در نمایشگاه خودرو شانگهای اعلام شد که از پیشرانه بنزین‌سوز 2 لیتری مجهز به توربوشارژر با طراحی بومی در این خودرو استفاده خواهد شد که قدرتی برابر با 200 اسب‌بخار تولید می‌کند.این پیشرانه به جعبه‌دنده هفت سرعته دوکلاچه متصل خواهد شد. البته خبرهایی مبنی بر نصب پیشرانه 1.6 لیتری بنزینی توربو به همراه جعبه‌دنده شش سرعته خودکار بر روی این مدل نیز شنیده شده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران