عرضه در سال 2019

کراس‌اور الکتریکی جدید آئودی برای بازار چین

2 آذر 1397 10:36

هفته گذشته عکاسان موفق شدند تصاویری جاسوسی از نسخه برقی آئودی Q2 را به ثبت برسانند. حال این شرکت آلمانی اولین تصویر رسمی از شاسی‌بلند الکتریکی آئودی Q2L ای-ترون (e-tron) را منتشر کرده است.

آئودی Q2L ای-ترون اولین خودروی برقی خواهد بود که مخصوص مشتریان چینی ساخته شده است و سال 2019 عرضه خواهد شد.این تصویر، طی مراسمی نمایش داده شد که در واقع جشن 30 سالگی همکاری آئودی و برند چینی فرست اتوموتیو ورکس (First Automotive Works) یا همان فاو (FAW) بود. اما نکته‌ای که از این تصویر برداشت می‌شود، این است که ظاهر Q2L ای-ترون تقریباً با ظاهر مدل Q2L یکسان است. این موضوع کمی عجیب به نظر می‌رسد، چرا که با توجه به تصاویر جاسوسی که قبلاً از نسخه برقی Q2 منتشر شده بود، انتظار داشتیم نمای روبه‌رو و جلوپنجره متفاوتی داشته باشد.

هیچ صحبتی در خصوص دلیل وجود چنین اختلافات عجیبی مطرح نشده است، اما احتمال دارد تصویری که آئودی از این کراس‌اور الکتریکی منتشر کرده، مربوط به مدلی نمایشی از آن باشد که تمام جزئیات در آن لحاظ نشده است. همچنین اگر با دقت به تصویر نگاه کنید، مشاهده می‌کنید که نوشته «Q2 L e-tron» به صورت کامپیوتری روی پلاک اضافه شده است. البته این موارد در حال حاضر فقط در حد حدس و گمان هستند و امکان دارد آئودی مدل Q2L ای-ترون را کمی معمولی‌تر طراحی کرده باشد تا بتواند نظر مشتریان چینی این کراس‌اور برقی را بیشتر جلب کند.

البته آئودی با اظهار جمله‌ای در مورد Q2L ای-ترون، به طور غیرمستقیم به همین موضوع اشاره کرده است. آئودی درباره این کراس‌اور برقی گفته است: «آئودی Q2L ای-ترون اولین خودروی برقی خواهد بود که مخصوص مشتریان چینی ساخته شده است.» هنوز مشخص نیست که آئودی در کنار مدل Q2L ای-ترون، مدل معمولی Q2 ای-ترون را هم عرضه خواهد کرد یا خیر.

این کراس‌اور برقی آلمانی، سال 2019 در بازار چین عرضه خواهد شد. آئودی هنوز مشخصات فنی Q2L ای-ترون را منتشر نکرده است، اما بر اساس شایعات منتشر شده، این کراس‌اور الکتریکی با هر بار شارژ می‌تواند مسافت 500 کیلومتر را پیمایش کند.

مترجم : بهنام اصغریان

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران