در 150 نسخه برای بازار آمریکا

پکیج لوکس مازراتی برای سه مدل لوانته، گیبلی و کواتروپورته

16 آذر 1397 11:28

شرکت مازراتی در آمریکای شمالی پکیجی جدید به نام Edizione Nobile را برای سه مدل لوانته، گیبلی و کواتروپورته معرفی کرده است که آن‌ها را بیش از پیش تجملاتی خواهد کرد. این پکیج لیمیتد ادیشن که به صورت اختصاصی فقط برای تیپ گرن‌لوسو (GranLusso) از سه مدل ذکر شده عرضه خواهد شد، تغییرات ظاهری زیادی در این خودروها ایجاد می‌کند.

مازراتی اواخر ماه جاری این پکیج را برای فروش عرضه خواهد کرد و فقط 150 دستگاه مازراتی با این پکیج لیمیتد ادیشن برای آمریکای شمالی در نظر گرفته شده است.اولین تغییری که این پکیج ایجاد می‌کند، نوعی رنگ آبی خاص است که در کنار رینگ‌های 20 اینچی زیبا ترکیب جالبی ایجاد می‌کند. این پکیج شامل کالیپر ترمزهایی به رنگ نقره‌ای نیز می‌شود که سبب شده ظاهر این سه مدل شیک‌تر به نظر برسد.

اما در فضای کابین تغییرات مهمتری به چشم می‌خورد. به طور مثال، شاهد صندلی‌های اسپرتی هستیم که معمولاً مازراتی آن‌ها را در تیپ گرن‌اسپرت (GranSport) عرضه می‌کند. این صندلی‌ها از روکش چرم طبیعی دو رنگ بهره می‌برند که برای سرنشینان جلو گرم‌کن و سردکن و برای سرنشینان عقب فقط گرم‌کن در نظر گرفته شده است.

در فضای کابین برای پوشش سقف از آلکانترا استفاده شده است و علاقه‌مندان به موسیقی می‌توانند از کیفیت عالی سیستم صوتی حرفه‌‌ای از برند انگلیسی باورز اند ویلکینز (Bowers & Wilkins) نهایت لذت را ببرند. در قسمت کنسول میانی و کنار اهرم تعویض دنده، یک پلاک به چشم می‌خورد که علاوه‌بر نوشته Edizione Nobile، شماره هر خودرو نیز به صورت اختصاصی روی آن درج شده است.

هر سه مدل به صورت استاندارد با پکیجی شامل سیستم‌های کمکی راننده سطح 2 عرضه می‌شوند. از قابلیت‌های این پکیج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کروز کنترل تطبیقی
  • سیستم کمکی فعال برای نقاط کور
  • سیستم کمکی حفظ خودرو بین خطوط
  • سیستم هشداردهنده در صورت احتمال وقوع تصادف از روبه‌رو
  • دوربین دید 360 درجه
  • سیستم تشخیص علائم ترافیکی
  • سیستم تشخیص عابر پیاده

مازراتی اواخر ماه جاری این پکیج را برای فروش عرضه خواهد کرد و فقط 150 دستگاه مازراتی با این پکیج لیمیتد ادیشن برای آمریکای شمالی در نظر گرفته شده است. این رقم به طور مساوی بین این سه مدل تقسیم خواهد شد. با این حساب، فقط 50 دستگاه لوانته، 50 دستگاه گیبلی و 50 دستگاه کواتروپورته با این پکیج ویژه عرضه خواهند شد.

دیدگاه کاربران