• سرويس ادواري رنو نگين خودرو
  • سرويس ادواري رنو نگين خودرو
  • سرويس ادواري رنو نگين خودرو

خدمات رنو و نیسان با نگین سرویس

سرویس ادواری نگین خودرو (نگین سرویس)

18 دی 1402 12:02

خدمات رنو و نیسان با نگین سرویس

دی 1402: شرکت خدمات و بازرگانی رنوپارت، چندین سال سابقه سرویس دهی به خودروهای رنو وارداتی شرکت نگین خودرو را دارد و متناسب با تغییر ماموریت خود به یک شرکت مولتی برند، نام تجاری نگین سرویس را برای خود برگزیده است.

بسیاری از قطعات رنو و نیسان مشترک است. شرکت رنو پارت، مسیر قانونی الحاق توانایی تعمیر خودروهای نیسان را با اخذ مجوز رسمی از وزارت صمت طی کرده و علاوه بر خودروهای رنو وارداتی، به خودروهای نیسان نیز سرویس می‌دهد.

با توجه به این موضوع که شرکت رنو فرانسه ارزشی درخور مشتری ایرانی برای بازار ایران قائل نبوده است و در اخرین مرحله تحریم این شرکت علیرغم بالاترین سهم در تولید و واردات خودرو به ایران اولین شرکتی بود که کشور ایران را ترک کرد و عملا هیچ نقشی در بازار خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی ایرانی نداشته است. در این مدت بار مسئولیت خودروهای رنو در ایران را شرکت رنو پارت و نگین خودرو به دوش کشیده اند. همچنین قطعات این خودروها توسط این شرکت به سختی از کشورهای همجوار تهیه می‌شده است. از سوی دیگر مطابق قانون ساماندهی خودرو مصوب مجلس شورای اسلامی انحصار واردات خودرو و خدمات شکسته شده است و هیچ شرکتی در کشور نمی تواند ادعا کند نماینده انحصاری برندی خاص است و تایید توانایی ارائه خدمات هم فقط از طریق وزارت صمت و با ارزیابی های شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران ISQI امکان پذیر است همچنین تبلیغات نماینده رسمی یا غیر رسمی بودن بیشتر جنبه شعاری دارد تا واقعیت و البته در مورد شرکت رنو پارت و نگین سرویس پیشینه سالهای گذشته مدعای موفقیت این شرکت می باشد و نیازی به شعار نیست.

همچنین دوسال آخر گارانتی خودروهای رنو توسط شرکت نگین خودرو تعهد شده بود و با هزینه این شرکت و شرکت رنو پارت انجام شده است و هنوز بیش از 800 خودرو رنو تحت گارانتی این شرکت می باشد.

به گفته مدیران نگین سرویس، این شرکت در فصل جدید کاری خود تمرکز را بر ارتقا رضایتمندی مشتریان و تعهد به ارائه خدمات با کیفیت نهاده است و بر این اساس تمام قطعاتی که در نمایندگی های نگین سرویس نصب شده و یا در بازار در جعبه نگین پارت و با هولوگرام اصلی به فروش می‌رسد تحت گارانتی کیفیت نگین پارت خواهد بود و همچنین خدماتی که در نمایندگی های نگین سرویس انجام می شود نیز شامل این گارانتی خواهد بود.

متقاضیان استفاده از خدمات نگین سرویس(تعمیرگاه مرکزی، امداد و سرویس در محل) جهت نوبت دهی می‌توانند با شماره تلفن‌های 02175043000 و 02176902020 تماس حاصل نمایند. تعمیرگاه مرکزی نگین سرویس نیز به آدرس خیابان دماوند (شرق به غرب)، بعد از باباییان (لاین کندرو)، خیابان ظهیری همواره جهت پاسخگویی به نیازهای مشتریان در دسترس است.

فروش لوازم جانبی رنو داستر

مرداد 1401: طرح فروش لوازم جانبی اورجینال رنو داستر، از طریق نمایندگی‌های نگین خودرو آغاز شده است. در این طرح، مشتریان می‌توانند لوازم جانبی را بصورت جداگانه خریداری کنند یا همه آنها را بصورت یکجا (پکیج کامل) خریداری کرده و از تخفیف 20 درصدی بهره‌مند شوند. قیمت لوازم عرضه شده در این طرح، عبارتند از:

قطعه قیمت اصلی قیمت در طرح
محافظ سپر جلو و عقب 2 میلیون و 900 هزارتومان 2 میلیون و 380 هزارتومان
بادگیر شیشه جلو و عقب 466 هزارتومان 390 هزارتومان
پا رکابی 190 هزارتومان 157 هزارتومان
محافظ ورودی صندوق 190 هزارتومان 157 هزارتومان
سر اگزوز کرومی 125 هزارتومان 99 هزارتومان
قاپک رینگ چرخ 140 هزارتومان 99 هزارتومان
محافظ ضدآب صندوق 178 هزارتومان 139 هزارتومان
گل پخش کن جلو 235 هزارتومان 199 هزارتومان
بالابر شیشه عقب 2 میلیون و 900 هزارتومان 2 میلیون و 555 هزارتومان
قیمت کل پکیج 6 میلیون و 176 هزارتومان 4 میلیون و 941 هزارتومان

جزییات کامل لوازم جانبی داستر به همراه تصاویر هر قطعه را از لینک زیر، دریافت کنید:

»» طرح فروش لوازم جانبی داستر ««

فروش مالتی مدیا برای رنو کولیوس

مهر 1400: شرکت نگین خودرو، فروش سیستم مالتی‌مدیا را ویژه رنو کولیوس نسل اول، آغاز کرده است. به این ترتیب، مالکان انواع کولیوس‌های 2012 تا 2015 می‌توانند با مراجعه به نمایشگاه دائمی تجهیزات جانبی رنو (تعمیرگاه مرکزی رنو)، این سیستم را با بهترین قیمت خریداری کنند.

آنطور که نگین خودرو گفته، مالتی‌مدیای این نسل از کولیوس، ویژگی‌هایی مانند مانیتور 8 اینچی لمسی، اتصال تلفن همراه، اتصال به USB، بلوتوث، دی‌وی‌دی پلیر، دوربین دنده عقب و ریموت کنترل را به همراه دارد. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با نمایشگاه فروش تجهیزات جانبی رنو به شماره تلفن 02175043563 در تماس باشند.

فروش شیشه بالابر داستر

مهر 1400: همانطور که می‌دانید، داسترهای بازار ایران در تیپ‌های لوآپشن و فول آپشن به فروش رفتند که در تیپ لوآپشن آن، بالابر شیشه‌های عقبی خودرو از نوع دستی هستند. این آپشن حتی برای رنو داستر دو دیفرانسیل داستر نیز سفارشی بود.

اما با اعلام شرکت نگین خودرو، مالکان خودروها رنو داستر هم‌اکنون امکان سفارش و نصب «شیشه بالابری برقی عقب» را هم دارند. این بالابرها در شعبه مرکزی نگین خودرو (واقع در خیابان دماوند شرق به غرب، قبل از سه راه اتحاد، خیابان ظهیری) و توسط کارشناسان این شرکت و با تاییدیه فنی، روی داسترها نصب می‌شود. علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 02175043563 نمایندگی مرکزی نگین خودرو در تماس باشند.

فراخوان رنو تلیسمان در ایران

شهریور 1400: شرکت نگین خودرو طی اطلاعیه‌ای که در تاریخ 29 شهریورماه منتشر کرده، فراخوان رنو تلیسمان برای «تعویض درپوش مخزن روغن ترمز» را رسما اعلام کرده است.

شرکت نگین خودرو در این فراخوان، از مالکان خودروهای رنو تلیسمان خواسته که در صورت دریافت پیامک این شرکت، هرچه سریع‌تر به نمایندگی‌های مجاز نگین خودرو مراجعه کنند. همچنین شهروندان تهرانی نیز می‌توانند با شماره تلفن 02175043695 تماس بگیرند و از «خدمات در محل» نگین خودرو استفاده کنند.

فروش مالتی مدیا رنو سیمبل

مرداد 1400: با اعلام شرکت نگین خودرو، طرح فروش ویژه مالتی مدیا برای خودروهای رنو داستر و رنو سیمبل، با تخفیف 5 درصدی تا تاریخ یکم شهریورماه 1400 همچنان برقرار است. این مالتی مدیا دارای سیستم عامل اندروید و مانیتور 10 اینچ بوده و قابلیت‌هایی مانند اتصال به موبایل‌های اندروید و آیفون، امکان تماس با موبایل و مسیریابی و نقشه آنلاین را دارد. علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 02175043563 یا 02175043517 در تماس باشند.

فروش مالتی مدیا رنو داستر

تیر 1400: با اعلام شرکت نگین خودرو، فروش ویژه مالتی مدیا برای مالکان رنو داستر، در نمایندگی مرکزی رنو آغاز شده است.

مالتی‌مدیای داستر مجهز به مانیتور 10 اینچی لمسی بوده و سیستم عامل اندروید 9 دارد. نویگیشن آنلاین با امکان مسیریابی، امکان برقراری تماس با موبایل و همچنین قابلیت همگام‌سازی (MirrorLink) با موبایل‌های اندرویدی و آیفون از ویژگی‌های جالب توجه این مالتی‌مدیاست.

مشتریان شرکت نگین خودرو جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نمایندگی مرکزی رنو واقع در خیابان دماوند شرق به غرب، قبل از اتحاد، خیابان ظهیری مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02175043563 در تماس باشند.

زمان شارژ گاز کولر خودروهای رنو

تیر 1400: کم‌شدن گاز کولر، یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که در روزهای گرم سال، مالکان خودروها با آن سروکار دارند. حتی بهترین خودروها نیز ممکن است در هر سال، چیزی حدود 10% از گاز کولرشان را از دست بدهند.

اما از آنجایی که شارژ گاز کولر، بتدریج کم می‌شود، معمولا رانندگان، متوجه افت توان کولر نمی‌شوند و حتی برخی از آنها سال‌ها منتظر می‌مانند تا شارژ کولرشان تقریبا خالی شود و سپس اقدام به شارژ مجددش می‌کنند؛ روشی که در تعمیر و نگهداری خودروها، به هیچ وجه توصیه نشده و نباید آنرا انجام داد.

طبق اعلام شرکت نگین خودرو و براساس جدول سرویس دوره‌ای رنو، گاز کولر خودروهای رنو باید در هر دوره 4 ساله، مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز، شارژ شود. 

فروش آپشن ردیاب خودرو

اردیبهشت 1400: یکی از آپشن‌هایی که به تازگی در میان مالکان خودروها، به محبوبیت رسیده، سیستم GPS یا همان سیستم ردیاب خودروست که هم‌اکنون، از طریق نمایندگی‌های منتخب نگین خودرو، در اختیار مالکان خودروهای رنو قرار گرفته. طبق اعلام نگین خودرو، نصب سیستم GPS روی خودروها، علاوه‌بر امکان ردیابی از راه دور، قابلیت‌های زیر را هم در دسترس خریداران قرار می‌دهد:

  • مسیریابی از روی نقشه.
  • شنود صدای داخلی کابین.
  • خاموش کردن خودرو از راه دور.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با نمایندگی مرکزی نگین خودرو (02175043563) یا نمایندگی اقدسیه نگین خودرو (02175043625) در تماس باشند.

لیست نمایندگی فعال رنو در نوروز 1400

فروردین 1400: شرکت نگین خودرو، لیست 25 نمایندگی منتخب خود که در ایام تعطیلات نوروزی، فعال بوده و به ارائه خدمات به مالکان خودروهای رنو می‌پردازند را اعلام کرده است:

»» لیست نمایندگی‌های منتخب طرح نوروزی (PDF) ««

شرکت نگین خودرو همچنین از مشتریانش خواسته که در صورت درخواست سرویس در محل یا درخواست امداد خودرو، با شماره تلفن 02175043000 در تماس باشند.

فروش مانیتور پشت سری در نگین خودرو

اسفند 99 | شرکت نگین خودرو در تاریخ 24 اسفندماه، خبر داده که از این به بعد، مشتریان محصولات رنو، امکان خریداری مانیتورهای پشت‌سری با کیفیت 4K را دارند.

فروش این مانیتورها فقط در نمایندگی مرکزی نگین خودرو (واقع در خیابان دماوند شرق به غرب، قبل از سه راه اتحاد، خیابان ظهیری) یا در نمایندگی اقدسیه نگین خودرو (واقع در ابتدای بلوار ارتش، نبش خیابان اراج، ساختمان نگین) امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر، شماره تلفن 02173457563 شعبه مرکزی نگین خودرو، آماده جوابگویی به مشتریان رنو خواهد بود.امکان‌پذیر  است.

شرکت نگین خودرو همچنین تاکید کرده که نصب ماینتورهای پشت‌سری، توسط تکنسین‌های رنو انجام شده و تحت پوشش گارانتی خواهد بود.

فروش ویژه تجهیزات جانبی رنو در نگین خودرو

اسفند 99 | شرکت نگین خودرو، از روز یکشنبه 3 اسفندماه، فروش ویژه آپشن و تجهیزات جانبی محصولات رنو را آغاز کرده است. در این فروش ویژه که تا روز پنج‌شنبه 14 اسفندماه نیز ادامه دارد، 15 درصد تخفیف برای مالکان خودروهای رنو درنظر گرفته شده:

»» جشنواره فروش ویژه تجهیزات جانبی نگین خودرو (PDF) ««

طبق اطلاعیه فوق، فروش ویژه تجهیزات جانبی نگین خودرو، صرفا برای خودروهای رنو تلیسمان، رنو کولیوس جدید و قدیم، رنو داستر، رنو سفران و رنو سیمبل است.

مالکان این خودروها، می‌توانند به نمایندگی مرکزی نگین خودرو (واقع در خیابان دماوند شرق به غرب، قبل از سه راه اتحاد، خیابان ظهیری) یا نمایندگی اقدسیه نگین خودرو (واقع در ابتدای بلوار ارتش، نبش خیابان اراج، ساختمان نگین) مراجعه کنند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر، شماره تلفن 02173457563 در شعبه مرکزی نگین خودرو، آماده جوابگویی به مشتریان رنو خواهد بود.

تخفیف‌های ویژه نگین خودرو برای بانوان

بهمن 99 | به مناسبت فرا رسیدن روز مادر، شرکت نگین خودرو تا تاریخ 16 بهمن‌ماه 99، تسهیلات ویژه‌ای را برای بانوان درنظر گرفته است. 

مشتریان اگر خدمات «سرویس در محل رنو» را سفارش دهند، از تخفیف 30 درصدی اجرت خدمات به همراه هدیه (کفپوش و مثلث خطر) بهره‌مند می‌شوند. اما اگر در «تعمیرگاه مرکزی رنو» پذیرش بگیرند، می‌توانند از تخفیف 50 درصدی در اجرت خدمات، استفاده کنند.

مشتریان تهرانی نگین خودرو، برای سفارش سرویس در محل می‌توانند با شماره تلفن 02175043000 تماس بگیرند.

همچنین برای پذیرش در تعمیرگاه مرکزی تهران، می‌توانند با شماره تلفن‌های 02175043515 و 02175043515 در ارتباط باشند. 

زمان جابجایی تایرها چقدر است؟

دی 99 | یکی از مهم‌ترین اجزای خودروهای رنو که در زمان تعمیر و نگهداری باید به آنها دقت کنید، لاستیک‌های خودروست. لاستیک‌ها نیز همانند سایر اجزای مصرفی خودرو، طول عمر مشخصی دارند و با توجه به نوع رانندگی و حتی جنس لاستیک، به مرور زمان دچار فرسایش می‌شوند.

یکی از ساده‌ترین، موثرترین و البته کم‌هزینه‌ترین روش‌ها برای جلوگیری از کمترشدن آج لاستیک و افزایش طول عمر آن، جابجایی تایرهای خودروست. طبق دستورالعمل نگین خودرو، لاستیک خودروهای رنو را می‌توان در هر 20 هزار کیلومتر، جابجا کرد. مالکان خودروهای وارداتی رنو، می‌توانند با مراجعه به نمایندگی مجاز نگین خودرو، تایرها را بصورت اصولی، جابجا کنند تا میزان ساییدگی لاستیک‌ها، یکنواخت شود.

طرح یلدا نگین خودرو (بازدید زمستانی رنو)

دی 99 | طرح یلدا شرکت نگین خودرو (رنوپارت) ویژه شهروندان تهرانی، که از 29 آذرماه شروع شده بود، همچنان ادامه داشته و تا روز پنج‌شنبه 11 دی‌ماه تمدید شده است.

مالکان خودروهای رنو در تهران می‌توانند با مراجعه به تعمیرگاه مرکزی نگین خودرو یا شش نمایندگی منتخب طرح یلدا، از خدماتی مانند بازدید فنی رایگان خودرو و تخفیف ویژه خدمات نگین خودرو مانند تخفیف اجرت، تخفیف روغن موتور، تخفیف سرویس ادواری، تخفیف خرید آپشن، کارواش رایگان و ... بهره ببرند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت renaultpart-co.com نگین خودرو مراجعه کنند.

حل مشکل R-Link در تلیسمان و کولیوس

آذر 99 | خودروهای وارداتی تلیسمان و کولیوس، دارای سیستم عامل چندرسانه‌ای R-Link هستند؛ سیستمی که گاهی اوقات ممکن دچار مشکل شود و اصطلاحا هنگ کند، بالا نیاید یا حتی ممکن است صفحه لمسی آن نیز کار نکند.

حل این مشکل، راه حل ساده‌ای دارد که نه فقط در محصولات رنو، بلکه در اکثر سیستم عامل‌های چندرسانه‌ای خودروهای جهان کاربرد دارد. برای حل این مشکل کافی است دکمه پاور را 30 نگه دارید تا سیستم چندرسانه‌ای R-Link ری‌استارت شود. حالا به احتمال زیاد مشکل‌تان باید برطرف شده باشد اما اگر همچنان عیبی در کارکرد R-Link وجود دارد، باید به نمایندگی‌ مراجعه کنید. 


جدول سرویس ادواری خودرو رنو

شرایط گارانتی نگین خودرو و همچنین جدول سرویس ادواری خودروهای رنو لتیتود، رنو لاگونا، رنو ترافیک، رنو کولیوس، رنو سیمبل، رنو داستر، رنو تلیسمان، رنو سفران، رنو اسکالا و رنو فلوئنس نگین خودرو را از لینک زیر، مشاهده کنید.

»» شرایط گارانتی نگین خودرو (PDF) ««

»» سرویس ادواری محصولات نگین خودرو (PDF) ««

سرویس و نگهداری رنو داستر

شرایط سرویس دوره‌ای و سرویس تکمیلی خودرو رنو داستر نگین خودرو به همراه شرایط نگهداری خودرو رنو داستر را از لینک زیر دریافت کنید:

»» تعمیر و نگهداری رنو داستر (PDF) ««

سرویس و نگهداری رنو کولیوس

شرایط سرویس دوره‌ای و سرویس تکمیلی خودرو رنو کولیوس نگین خودرو به همراه شرایط نگهداری خودرو رنو کولیوس را از لینک زیر دریافت کنید:

»» تعمیر و نگهداری رنو کولیوس نگین خودرو (PDF) ««

سرویس و نگهداری رنو تالیسمان

شرایط سرویس دوره‌ای و سرویس تکمیلی خودرو رنو تالیسمان نگین خودرو به همراه شرایط نگهداری خودرو رنو تالیسمان را از لینک زیر دریافت کنید:

»» تعمیر و نگهداری رنو تالیسمان (PDF) ««

سرویس و نگهداری رنو تندر 90

شرایط سرویس دوره‌ای و سرویس تکمیلی خودرو رنو تندر 90 ایران خودرو و رنو تندر 90 پارس خودرو به همراه شرایط نگهداری خودرو تندر 90 را از لینک زیر دریافت کنید:

»» تعمیر و نگهداری رنو تندر (PDF) ««

سرویس و نگهداری رنو تندر پلاس

شرایط سرویس دوره‌ای و سرویس تکمیلی خودرو رنو تندر پلاس ایران خودرو به همراه شرایط نگهداری خودرو تندر پلاس را از لینک زیر دریافت کنید:

»» تعمیر و نگهداری رنو تندر پلاس (PDF) ««

سرویس و نگهداری رنو تندر پیکاپ

شرایط سرویس دوره‌ای و سرویس تکمیلی خودرو وانت رنو تندر پیکاپ ایران خودرو به همراه شرایط نگهداری خودرو وانت تندر را از لینک زیر دریافت کنید:

»» تعمیر و نگهداری وانت تندر پیکاپ (PDF) ««

سرویس و نگهداری رنو ساندرو

شرایط سرویس دوره‌ای و سرویس تکمیلی خودرو رنو ساندرو پارس خودرو به همراه شرایط نگهداری خودرو رنو ساندرو را از لینک زیر دریافت کنید:

»» تعمیر و نگهداری رنو ساندرو (PDF) ««

سرویس و نگهداری رنو ساندرو استپ وی

شرایط سرویس دوره‌ای و سرویس تکمیلی خودرو رنو ساندرو استپ‌وی پارس خودرو به همراه شرایط نگهداری خودرو رنو ساندرو استپ‌وی را از لینک زیر دریافت کنید:

»» تعمیر و نگهداری رنو ساندرو استپ‌وی (PDF) ««

سرویس و نگهداری رنو کپچر

شرایط سرویس دوره‌ای و سرویس تکمیلی خودرو رنو کپچر ایران خودرو به همراه شرایط نگهداری خودرو رنو کپچر را از لینک زیر دریافت کنید:

»» تعمیر و نگهداری رنو کپچر (PDF) ««

*توجه: تمامی مطالب فوق، براساس دفترچه راهنمای خودروهای رنو گردآوری شده است. لذا در صورت تغییر اطلاعات دفترچه راهنما از سوی نمایندگی، ممکن است تغییراتی در قوانین و شرایط سرویس خودرو و تعمیر و نگهداری خودرو بوجود بیاید. لذا اطلاعات بیشتر درباره چگونگی سرویس خودروهای رنو را حتما از نمایندگی‌های ایران خودرو، پارس خودرو و نگین خودرو کسب کنید. 

آرشیو

نمایندگان شیفت نوروز 1400

8 فروردین 1400
دانلود فایل PDF

فروش ویژه تجهیزات جانبی - اسفند 99

4 اسفند 1399
دانلود فایل PDF

سرویس ادواری نگین خودرو - سال 99

22 دی 1399
دانلود فایل PDF

شرایط گارانتی نگین خودرو - سال 99

22 دی 1399
دانلود فایل PDF

سرویس و نگهداری تندر90

4 دی 1399
دانلود فایل PDF

سرویس و نگهداری تندر پلاس

4 دی 1399
دانلود فایل PDF

سرویس و نگهداری تندر پیکاپ

4 دی 1399
دانلود فایل PDF

سرویس و نگهداری ساندرو و استپ‌وی

4 دی 1399
دانلود فایل PDF

سرویس و نگهداری کپچر

4 دی 1399
دانلود فایل PDF

سرویس و نگهداری کولیوس نگین خودرو

4 دی 1399
دانلود فایل PDF

سرویس و نگهداری داستر

4 دی 1399
دانلود فایل PDF

سرویس و نگهداری تالیسمان

4 دی 1399
دانلود فایل PDF
دیدگاه کاربران