• سرويس ادواري بهمن موتور
  • سرويس ادواري بهمن موتور
  • سرويس ادواري بهمن موتور
  • سرويس ادواري بهمن موتور
  • سرويس ادواري بهمن موتور
  • سرويس ادواري بهمن موتور
  • سرويس ادواري بهمن موتور

آغاز طرح نوروزی امداد ویژه بهمن موتور

سرویس ادواری بهمن موتور در سال 1402

27 اسفند 1402 15:36

آغاز طرح نوروزی امداد ویژه بهمن موتور

اسفند 1402: طرح امداد نوروزی شرکت بهمن موتور از تاریخ 25 اسفند 1402، به مدت 19 روز، تا 14 فروردین اجرا خواهد شد.

این طرح با کمک ۸۵ عاملیت حاضر و اسکان ۱۱۰ امدادگر در شهرهای متفاوت و در مسیرهای مواصلاتی اجرا خواهد شد؛ واحدهای امدادی خودروهای بهمن به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی هستند. طرح امدادی ویژه نوروز 1403 از 25 اسفند تا 13 فروردین (عاملیت ها از تاریخ 29 اسفند به مدت 14 روز) اجرا می‌شود و طی آن تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی‌های بهمن‌‌موتور از ساعت 8 الی 17:30 به صورت کشیک آماده ارائه خدمات به مشتریان این گروه صنعتی خواهند بود.

بهمن موتور به مشتریان توصیه می‌کند تا از خدمات امدادی متفرقه و بدون مجوز استفاده نکنند؛ زیرا دریافت تعمیرات متفرقه می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی از‌ جمله به‌ کارگیری قطعات غیراستاندارد و دریافت هزینه‌های سنگین باشد. شرکت بهمن‌موتور تلاش دارد در تمامی مسیرها، دسترسی به خدمات تضمین‌شده را فراهم کند.

هم‌وطنان می‌توانند در صورت نیاز به خدمات امدادی از طریق شماره ۴۸۰۲۷-۰۲۱ داخلی ۱ برای ارتباط با کارشناسان مرکز پیام امداد تماس بگیرند، همچنین می توانند از طریق وب‌سایت و نرم‌افزار گروه بهمن خدمات امدادی خود را ثبت کنند؛ البته فهرست نمایندگی‌های گروه بهمن در وب‌سایت این شرکت به نشانی www.bahman.ir اعلام شده است.

کسب مقام نخست خدمات فروش در سال 1402

اسفند 1402: بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد به نیابت از وزارت صمت، گروه بهمن در حوزه خودروهای سواری و تجاری توانست مقام نخست خدمات فروش در سال ۱۴۰۲ را بدست آورد.

شاخص‌های اصلی این ارزیابی، شامل ارزیابی نتایج عملکرد، کیفیت، سرعت و هزینه خدماتی مانند وضعیت نمایندگی ها، سیستم های ارتباطی و اطلاعاتی، رعایت ضوابط روش های متفاوت فروش، ضوابط حمل خودرو، رسیدگی به شکایت و... است که کلیه شرکت های عرضه کننده خودرو در 4 حوزه مذکور مورد سنجش قرار گرفتند.

. بهمن موتور از نظر «وضعیت نمایندگی‌های مجاز » نمره 83 را از صد نمره بدست آورده که متوسط نمره شرکت‌های خودروساز سبک در این شاخص 76 بوده است. اختلاف چشمگیر نمره بهمن موتور، در این شاخص کیفیت نمایندگی این شرکت را نشان می‌دهد.
. از نظر «میزان رضایتمندی مشتریان» نیز بهمن موتور با کسب نمره 76 اختلاف قابل توجهی از سایر شرکت‌های مشابه دارد. میانگین امتیاز خودروسازان سبک در این شاخص 69 گزارش شده است.
. در ارزیابی نمره «وضعیت نظام مدیریتی» نیز در بالاترین بازه ارزیابی شده است.
. در شاخص رتبه بندی خدمات فروش شرکت‌های عرضه کننده خودرو-سبک، بهمن موتور رتبه برتر را بدست آورده است.
. در حوزه خودروهای تجاری بهمن دیزل جایگاه اول رتبه دوم و شرکت سیبا موتور رتبه دوم و جایگاه دوم را کسب کرده است.
. از نظر شاخص وضعیت نمایندگی‌ها بهمن دیزل با نمره 78 و سیبا موتور با نمره 75 در بالاترین رتبه در مقایسه با رقبا بوده که میانگین این شاخص 49.3 اعلام شده است.

این گزارش حاصل ارزیابی 10 شرکت سواری و 18 تجاری ساز و بررسی 1601 نمایندگی مجاز سواری و 315 نمایندگی مجاز تجاری در سال 1402 و مصاحبه با 472 هزار مشتری بدست آمده است.

افزایش گارانتی کامیون‌های فورس و امپاور

آبان 1402: عباس مارکلایی، مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن، توضیحاتی را درباره جزئیات افزایش گارانتی خانواده کامیون های فورس و امپاور شرکت بهمن دیزل ارائه داد. وی اظهار کرد در خصوص مزیت اصلی و بارز خودروهای شرکت بهمن دیزل، جدای از کیفیت در ساخت و همکاری با برندهای معتبر جهانی و ... می توانیم به شبکه گسترده خدمات پس از فروش برای این خودروها در سراسر کشور اشاره کنیم. تامین قطعات، نگاه ویژه به خواسته مشتریان، تسریع برای تامین قطعات، و اولویت داشتن اخذ رضایت مشتریان، تنوع تولیدات در خودروهای تجاری و ... می تواند عامل اصلی بابت انتخاب محصولات بهمن دیزل باشد و در کنار همه موارد مذکور، باید از گارانتی محصولات به عنوان نقطه متمایز خودروهای شرکت بهمن دیزل نسبت به سایر شرکت ها یاد کرد.

آقای مارکلایی گفت از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱، گارانتی محصولات شرکت بهمن دیزل در خانواده کامیون های فورس و امپاور از ۲ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر به ۳ سال یا ۲۵۰ هزار کیلومتر افزایش یافته است. دارندگان این محصولات می توانند با اطمینان خاطر در شبکه خدمات پس از فروش گروه بهمن استفاده کنند. به موازات افزایش مدت گارانتی محصولات به مدت یک سال، هیچ گونه خللی در شیوه ارائه خدمات و الزامات گارانتی بوجود نیامده است و تمام امتیازات در حوزه گارانتی و خدمات پس از فروش که در مقطع دو سال و در گذشته به مشتریان ارائه می شد، در مقطع سه سال ارائه خواهد شد. نکته مهم تر برای مشتریان شرکت بهمن دیزل این است که آنها به مدت یک سال می توانند از سرویس های ادواری رایگان برای خانواده کامیون های فورس و امپاور بهره مند شوند.

چالش‌های خدمات برای خودرو کارکرده وارداتی

تیر 1402: امیر میرمنصف، رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن، در نخستین همایش تجربیات برتر انجمن صنفی شرکت های خدمات پس از فروش، درباره مشکلات و چالش های ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای وارداتی دست دوم توضیح داد اصلی ترین چالش برای این خودروها که عمدتا قدیمی و با کارکرد های بالا هستند، تامین قطعات است. ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای دست دوم نیازمند ایجاد یک زیرساخت درست است که متاسفانه در حال حاضر وجود ندارد. تجربه تامین قطعات برای خودروهای تجاری دست دوم وارداتی هنوز هم برای بسیاری از شرکت ها چالش برانگیز است. خودروهایی که برای بازار اروپا و آمریکا ساخته شده عموما از نظر فنی با خودروهای مشابه در ایران تفاوت های زیادی دارد. به همین دلیل بسیار مشاهده می شود که یک خودرو تجاری دست دوم وارداتی در بازار ایران با مشکل قطعات یدکی رو به رو می شود؛ چرا که از نظر موتور و به طور کلی قوای محرکه ممکن است با نسخه های موجود در ایران شباهت نداشته باشد و به همین دلیل شرکتی که می خواهد خدمات پس از فروش ارائه کند با مشکل تامین قطعه مواجه می شود.

وی افزود در کشورهای دیگر دنیا یک خودرو معمولا بیشتر از 5 سال بر روی خط تولید نمی ماند و بعد از آن یا کاملا از خط خارج می شود و یا نسخه فیس لیفت آن جایگزین قبلی می شود. در بازار ایران بعضا مشاهده می شود یک خودرو برای دو یا 3 دهه متوالی تولید می شود. خودرویی که به صورت دست دوم با کارکرد بالا و مدل قدیمی وارد شده دیگر قطعاتش به سادگی در بازار افتر مارکت پیدا نمی شود به همین دلیل یا باید برای تعمیراتش به سراغ برند های درجه دو رفت و یا اینکه دست به دامن قطعات دست دوم شد. خودروهای کارکرده قطعا قیمت پایین تری نسبت به خودروهای نو در بازار ایران خواهند داشت و به همین دلیل احتمالا افرادی به سراغ آن خواهند رفت که نمی توانند یا نمی خواهند هزینه بیشتری برای خرید خودرو نو هزینه کنند. اما مسئله ای که شاید در این میان به آن توجه نشده این است که خودروهای کارکرده با کارکرد بالا در دوره استهلاکی خود هستند و هزینه های سنگینی در پیش دارند. اگر مثلا قیمت یک خودرو را یک میلیارد تومان در نظر بگیریم، ممکن است به خاطر نبود قطعه قیمت یک سپر آن مثلا به 100 میلیون تومان برسد که این عدد قطعا خارج از توان پرداخت خریداران خواهد بود.

رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن تاکید کرد شرکت هایی مثل بهمن که شرکت های بزرگ و سابقه داری هستند در این مسیر قدم نخواهد گذاشت.

جزئیات طرح تابستان 1402 بهمن موتور

خرداد 1402: طرح تابستانی بهمن موتور از تاریخ ۲۰ خرداد تا ۱ تیرماه اجرا می‌شود. مالکان خودروهای فیدلیتی، دیگنیتی، ریسپکت، مزدا ۳ جدید، هاوال، کاپرا، کارا، اینرودز و بسترن می‌توانند از این طرح بهره‌مند شوند.

  • اجرت رایگان انجام سرویس و بازدید خودروهای بدون گارانتی در طرح تابستانی 1402 شامل بازدید کولر، سیتسم خنک کاری موتور، سیستم سوخت رسانی، سیستم ترمز، بررسی نشتی و سطح سیالات است.
  • در این طرح 50 درصد تخفیف برای اجرت سرویس‌های دوره‌ای ویژه خودروهای دارای گارانتی در نظر گرفته شده است.
  • همچنین 50 درصد تخفیف در اجرت تعویض قطعات مربوط به طرح شامل کندانسور و کمپرسور کولر، تسمه کولر، پمپ بنزین، رادیاتور و فن رادیاتور در نظر گرفته شده است.
  • قطعات طرح شامل روغن و روانکارها، فیلترها، کمپرسور و کندانسور کولر، تسمه دینام و کولر، پمپ بنزین، رادیواتور و فن رادیاتور دارای 15 درصد تخفیف هستند.

بهمن موتور با اجرای طرح‌های دوره‌ای متناسب با شرایط هر فصل، تمهیداتی را در راستای رفاه مشتریان خود در نظر می‌گیرد و قطعات ضروری هر فصل را مورد بازدید قرار می‌دهد. مشارکت مشتریان در این طرح عمر خودرو را افزایش داده و هزینه‌های نگهداری آن را نیز کاهش می‌دهد. ضمناً مالکان با مشارکت در طرح، در قرعه کشی طرح تابستان 1402 شرکت داده می‌شوند.

طرح تابستانی بهمن موتور

مشتریان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 48027-021 تماس گرفته یا از طریق سایت bahman.ir در جریان آخرین اخبار گروه بهمن قرار بگیرند.

طرح ویژه سرویس دوره‌ای در بهار 1402

اردیبهشت 1402: علیرضا توکلی، مدیر خدمات پس از فروش گروه بهمن، خبر داد که محصولات بهمن دیزل و سیبا موتور در طرح بهار ۱۴۰۲سرویس دوره‌ای می‌شوند. این طرح از تاریخ ۱۰ لغایت ۲۵ اردیبهشت‌ماه اجرا می‌شود و خودروهای گارانتی و غیرگارانتی نیز مشمول این طرح هستند.

در این طرح 50 درصد تخفیف برای اجرت سرویس ادواری و 15 درصد تخفیف در قطعات مصرفی ویژه خودروهای دارای گارانتی پیش‌بینی شده است. خودروهای فاقد گارانتی نیز بازدید رایگان و سرویس می‌شوند.

طرح سرویس دوره ای کامیون بهمن دیزل و سیبا موتور

خودروهای تجاری از طرق متفاوتی موجب تولید و انتشار ذرات معلق در هوای کشور می‌شوند که بخشی از ذرات از اگزوز خودروهای تجاری خارج‌ می‌شود و بخش دیگر ناشی از سایش لنت ترمز، تایر و سطح جاده است؛ به همین منظور سرویس دوره‌ای به موقع می تواند به کاهش تاثیرگذاری این امر کمک کند.

مشتریان گرامی برای استفاده از این خدمات می‌توانند با مراجعه به نمایندگان منتخب بهمن دیزل و سیبا موتور یا طریق نوبت دهی اینترنتی از این خدمات استفاده کنند. در پایان سرویس دوره‌ای، چک لیست فنی خودرو با مهر و امضا عاملیت صادر خواهد شد.

مشارکت مشتریان محصولات دیزلی در این طرح‌‎ها عملکرد خودروهای دیزلی را بهبود می‌‎بخشد و به کاهش هزینه‌های نگهداری خودرو منجر می‌شود.

طرح امدادی بهمن موتور برای نوروز 1402

اسفند 1401: امیر میرمنصف، معاون سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن، اعلام کرد که طرح امدادی ویژه نوروز 1402 از تاریخ 25 اسفندماه تا چهاردهم فروردین اجرا می‌شود و طی آن تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی‌های بهمن موتور از ساعت 8 الی 18 به صورت کشیک آماده ارائه خدمات به مشتریان این گروه صنعتی خواهند بود. هم‌زمان مرکز پاسخگویی با شماره تماس 48027-021 به صورت شبانه‌روز آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

وی با اشاره به دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا و پیش‌بینی حجم سفرهای نوروزی، گفت برای هموطنانی که سفرهای ضروری خواهند داشت، اکیپ‌های امدادی در برخی از مسیرها و جاده‌ها مستقر شده و آماده ارائه خدمات امدادی خواهند بود.

آقای میرمنصف افزود این طرح علاوه بر حضور کلیه نمایندگی‌های بهمن، با همکاری کانون جهانگردی و امداد خودرو ایران برگزار می‌شود. همکاری با کانون جهانگردی اتومبیلرانی و امداد خودرو ایران و ارائه خدمات پس از فروش با بالاترین گستردگی و کم‌ترین زمان ممکن و همچنین تامین و ارسال سریع قطعات مصرفی و امدادی به نمایندگی‌ها در تمام ایام تعطیلات از جمله ویژگی‌های متمایز خدمات نوروزی امسال است.

وی به مردم توصیه کرد از خدمات امدادی متفرقه و بدون مجوز استفاده نکنند. زیرا دریافت تعمیرات متفرقه می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی از جمله بکارگیری قطعات غیراستاندارد و دریافت هزینه‌های سنگین باشد‌. شرکت بهمن موتور تلاش دارد در تمامی مسیرها، دسترسی به خدمات تضمین شده را فراهم سازد. هموطنان می‌توانند از طریق شماره سراسری 48027 به صورت شبانه‌روزی، وب سایت و همچنین نرم‌افزار گروه بهمن خدمات امدادی خود را ثبت کنند. همچنین فهرست نمایندگی‌های گروه بهمن در وبسایت این شرکت به نشانی  www.bahman.ir اعلام شده است.

طرح استقبال از بهار 1402 بهمن موتور

با اعلام شرکت بهمن موتور، طرح استقبال از بهار 1402، از روز یکشنبه 23 بهمن‌ماه آغاز شده و تا روز پنجشنبه 4 اسفندماه 1401 نیز ادامه دارد.

طرح استقبال از بهار 1402 بهمن موتور

در این طرح، مالکان انواع محصولات بهمن موتور شامل خودروهای دیگنیتی، فیدلیتی، ریسپکت، مزدا، هاوال، کارا، کاپرا، اینروزد و بسترن، می‌توانند از مزایای طرح استقبال از بهار بهمن موتور بهره‌مند شوند.

در طرح استقبال از بهار 1402، سرویس خودروها و بازدید از آنها، کاملا رایگان است. همچنین برای خرید قطعات مشمول این طرح، تخفیف 15 درصدی درنظر گرفته شده و سرویس ادواری بهمن موتور نیز با 50 درصد تخفیف در اجرت، قابل انجام است. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 02148027 در تماس باشند. لیست قیمت قطعات مشمول تخفیف و همچنین لیست نمایندگان منتخب طرح استقبال از بهار را از لینک زیر دریافت کنید:

»» لیست قیمت قطعات در طرح استقبال از بهار ««

طرح هوای پاک بهمن موتور

دی 1401: با اعلام شرکت بهمن موتور، طرح «هوای پاک» ویژه دارندگان خودروهای فیدلیتی، دیگنیتی، هاوال، کارا، کاپرا، مزدا، اینرودز، ریسپکت و بسترن، از روز دوشنبه 19 دی‌ماه لغایت چهارشنبه 28 دی‌ماه 1401 برگزار می‌شود.

طرح هوای پاک بهمن موتور در سال 1401
طرح هوای پاک بهمن موتور در سال 1401

مهم‌ترین ویژگی‌های طرح هوای پاک بهمن موتور عبارتند از:

  • انجام رایگان سرویس فصلی
  • 50 درصد تخفیف در اجرت سرویس‌ ادواری
  • 15 تا 30 درصد تخفیف در قطعات سرویس ادواری

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند به شماره تلفن 02148027 در تماس باشند.

طرح پاییزه برای خودروهای تجاری

آذر 1401: شرکت‌های بهمن دیزل و سیبا موتور، از برگزاری طرح پاییز ۱۴۰۱ خبر دادند. این طرح برای جلب رضایت دارندگان خودروهای تجاری و در راستای عملیاتی کردن شعار «همواره مراقبتان هستیم» ایجاد شده است و از تاریخ ۱۳ تا ۲۸ آذرماه ۱۴۰۱، به مدت ۱۴ روز کاری، اجرا می‌شود. 

خودروهای مشمول این طرح پاییزی عبارتند از TIGER V و J6 از محصولات سیبا موتور و خودروهای برند امپاور، فورس، شیلر و ایسوزو از محصولات بهمن دیزل. 

در این طرح، تخفیف در اجرت و قطعات مصرفی ارائه می‌شود و علاوه بر آن، برای اولین بار فرم کارشناسی خودرو، که حاوی نکاتی در خصوص وضعیت فنی خودرو است، توسط عاملیت‌های مجاز صادر می‌شود تا در صورت لزوم، نسبت به رفع ایرادات خودرو خود اقدام کنند. 

اجرت سرویس و بازدیدهای ادواری برای خودروهای دارای گارانتی کاملا رایگان و هزینه سرویس‌های ادواری برای خودروهای فاقد گارانتی با 50 درصد تخفیف ارائه می‌شود. قطعات مصرفی نیز شامل روغن موتور، روغن گیربکس، روغن دیفرانسیل، فیلتر روغن، فیلتر سوخت، فیلتر آبگیر سوخت، فیلتر هوا و فیلتر خشک کن با 15 درصد تخفیف به مشتریان عرضه خواهد شد. 

بازدیدهای فنی در طرح پاییز 1401 برای اولین بار به‌صورت کامل در تمام حوزه‌های فنی خودرو انجام می‌شود. مالکان خودرو می‌توانند چک لیست کاملی از وضعیت سلامت خودرو خود را در اختیار داشته باشند. 

در این طرح خودروهای تجاری با دستگاه عیب‌یابی می‌شوند و از نظر نشتی سوخت، روغن و مایع خنک‌کننده موتور، سطح سیالات، نشتی گیربکس، دیفرانسیل و محورها، عملکرد برف پاک‌کن، سیستم بوق و روشنایی، تسمه‌ها، عملکرد بخاری و دریچه‌های داشبورد و سوپاپ تعادل هوا گیربکس و دیفرانسیل بررسی می‌شوند. به همین ترتیب خودروهای شامل این طرح گاردان، اکسل و مفاصل متحرک و کرپی‌ها گریس‌کاری و آچارکشی شده و ترمزهای چهار چرخ و کلاچ رگلاژ می‌شوند. سرانجام آب داخل باک تخلیه شده و رادیاتور نظافت می‌شود. 

اجرای طرح پاییزه، علاوه بر افزایش ایمنی خودرو در ایام زمستان، به کاهش هزینه‌های نگهداری خودرو منجر خواهد شد. بنابراین رانندگان با مشارکت در این طرح به افزایش طول عمر مفید خودرو خود کمک خواهند کرد که این تدابیر رانندگی مطمئن و ایمن را به ارمغان می‌‌آورد. 

طرح تخفیف پاییز 1401

مهر 1401: گروه بهمن‌موتور، طرح ویژه‌ای را برای پاییز ۱۴۰۱ تدارک دیده است. این طرح از تاریخ یکم لغایت یازدهم آبان‌ماه، به مدت ۱۰ روز کاری، اجرا می‌شود و شامل خودروهای گارانتی و غیرگارانتی این شرکت است‌. 

طرح پاییز بهمن‌موتور در راستای شعار «ما همواره مراقبتان هستیم» اجرا می‌شود. در این طرح، خدمات تعمیراتی و قطعات سرویس‌های ادواری و برخی از قطعات مشمول طرح شامل باتری، تیغه برف پاک‌کن، شمع و ترموستات با تخفیف به مشتریان ارائه می‌شود. اجرت سرویس دوره‌ای برای خودروهای غیرگارانتی و خودروهای گارانتی خارج از سرویس دوره‌ای، ایگان بوده و اجرت سرویس دوره‌ای نقدی خودروهای گارانتی با 50% تخفیف ارائه می‌گردد. 

روی تصویر کلیک کنید

همچنین قطعات مصرفی شامل روغن موتور، فیلتر روغن، فیلتر هوا، فیلتر کابین و ضدیخ، با %15 تخفیف و قطعات یدکی شامل  باتری، تیغه برف پاک‌کن، شمع و ترموستات با 20% تخفیف و اجرت تعویض قطعات یدکی مشمول طرح نیز شامل 50% تخفیف است. 

خودروهای دیگنیتی، فیدلیتی، مزدا2، مزدا3، هاوال اچ2، B30 ،B50 وانت مزدا، وانت کارا، پیکاپ کاپرا و لندمارک شامل این طرح پاییزه هستند و مشتریان بهمن‌موتور می‌توانند با مراجعه به عاملیت‌های منتخب بهمن‌موتور یا از طریق نوبت‌دهی اینترنتی، در طرح شرکت نمایند و از راهنمایی کارشناسان پذیرش و کارشناسان فنی عاملیت جهت استفاده از این طرح بهره‌مند گردند. 

لازم به ذکر است که طرح‌های خدمات پس از فروش بهمن‌موتور، هر فصل سال اجرا می‌گردد که مالکان می‌توانند ضمن استفاده از تخفیف، از استهلاک قطعات یدکی مهم خودرو در طولانی مدت جلوگیری نموده و عملکرد خودروی خود را بهبود بخشند. ضمنا به پنج نفر از مشتریان شرکت‌کننده در طرح، به قید قرعه بسته هدیه بهمن‌موتور اهدا می‌گردد. 

طرح بازدید تابستانی 1401 بهمن موتور

مرداد 1401: شرکت بهمن‌موتور، با هدف ارائه خدمات مطلوب در راستای ارتقا سطح رضایت مشتریان، طرح خدمات پس از فروشی را با عنوان «طرح تابستان 1401» ارائه می‌کند.

علیرضا توکلی، مدیر توسعه خدمات و امداد گروه بهمن، در این باره توضیح داده که ارائه خدمات در طرح تابستان 1401 گروه بهمن، متنوع‌تر از سنوات گذشته است. این طرح مربوط به خودروهای فیدلیتی، دیگنیتی، مزدا، هاوال، پیکاپ کاپرا، وانت کارا و ون باری اینرودز است. طرح تابستانه بهمن‌موتور در روز اول مردادماه آغاز می‌شود و تا 11 مرداد ادامه دارد.

طرح بازدید تابستانی 1401 بهمن موتور
طرح بازدید تابستان 1401 بهمن موتور

بر اساس گفته‌های آقای توکلی، در این طرح انجام بازدید‌های فصلی خودرو‌ها به منظور جلوگیری از افزایش هزینه‌های تعمیرات در اولویت قرار گرفته و به صورت رایگان انجام می‌شود. بازدید عملکرد سیستم کولر، ترمز، خنک‌کاری موتور، باتری، سطح سیالات (ضدیخ، روغن ترمز، روغن هیدرولیک، منبع آب شیشه‌شور) و نشتی‌های مرتبط  از جمله خدمات رایگانی است که در این طرح ارائه می‌شود.

علاوه بر آن‌ها، 15 درصد تخفیف در قطعات مصرفی (روغن موتور، فیلترها و لنت‌ها) و 20 درصد تخفیف در قطعات یدکی مشمول طرح (کمپرسور، کندانسور، باتری، پمپ بنزین، رادیاتور، فن رادیاتور)  وجود دارد. اجرت سرویس خودروهای فاقد گارانتی کاملا رایگان بوده و برای خودروهای گارانتی نیز 50 درصد تخفیف برای اجرت سرویس‌های ادواری در نظر گرفته شده است.

»» لیست قیمت قطعات طرح تابستان 1401 ««
»» لیست نمایندگان منتخب طرح تابستان 1401 ««

لازم به ذکر است که در این طرح اجرت شارژ گاز کولر، 50 درصد تخفیف دارد و برای اولین بار 50 درصد تخفیف جهت اجرت تعویض قطعات مشمول طرح در نظر گرفته شده است. خدمات طرح تابستان 1401 در 28 شهر و 86 نمایندگی بهمن‌موتور ارائه می‌شود. تمام خودرو‌های فاقد گارانتی و گارانتی‌دار از خدمات این طرح می‌توانند استفاده کنند. مشتریان جهت دریافت نوبت می‌توانند از طریق موبایل‌اپ و وبسایت گروه بهمن اقدام کنند.

تامین قطعات دیگنیتی و فیدلیتی

دی 1400: آقای میرمنصف، معاون فروش و خدمات پس از فروش بهمن موتور، درباره خودروهای جدید دیگنیتی و فیدلیتی خبر داده که قطعات این خودروها، قبل از عرضه این خودروها به بازار، تامین شده و در دسترس نمایندگی‌ها قرار گرفته است. وی همچنین این اطمینان را به مشتریان بهمن موتور داده که تمامی قطعات مصرفی و لوازم غیرمصرفی این دو محصول جدید، موجود است.

طبق گفته‌های میرمنصف، هم‌اکنون 28 نمایندگی منتخب بهمن موتور، با داشتن تجهیزات استاندارد و تکنسین‌های آموزش‌دیده، وظیفه خدمات‌دهی به خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی را دارند که این تعداد، بصورت مداوم، درحال افزایش است.

گارانتی دیگنیتی و فیدلیتی چقدر است؟

تیر 1400: شرکت بهمن موتور، بعد از عرضه محصولات جدیدش، یعنی کراس‌اورهای دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم، نحوه گارانتی و سرویس این خودروها را بصورت زیر اعلام کرده است:

نوع خدمت دیگنیتی فیدلیتی
مدت گارانتی 3 سال یا 100 هزارکیلومتر 5 سال یا 150 هزارکیلومتر
سرویس رایگان 1 سال یا 20 هزارکیلومتر 1 سال یا 20 هزارکیلومتر
بسته ویژه تمدید گارانتی برای 2 سال ندارد
امداد خودرو حمل رایگان تا تعمیرگاه حمل رایگان تا تعمیرگاه

*اطلاعات جدول فوق، در تاریخ 20 تیرماه 1400 منتشر شده است.
*حمل رایگان در صورت نیاز به امدادرسانی و تا نزدیکترین تعمیرگاه مجاز است.


لیست نمایندگی بهمن خودرو

جهت اطلاع از آدرس و شماره تلفن نمایندگی‌های مجاز بهمن موتور، بهمن دیزل و سیبا موتور، به لینک زیر مراجعه کنید:

»» فهرست نمایندگان گروه بهمن

نوبتدهی اینترنتی بهمن خودرو

جهت دریافت نوبت اینترنتی برای دریافت خدمات فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن، به لینک‌های زیر مراجعه کنید:

»» سامانه نوبتدهی اینترنتی بهمن موتور
»» سامانه نوبتدهی اینترنتی بهمن دیزل
»» سامانه نوبتدهی اینترنتی سیبا موتور


اخبار شرکت بهمن موتور

برای اطلاع از آخرین اخبار شرکت بهمن موتور، شامل طرح پیش فروش خودروهای بهمن موتور، طرح فروش فوری بهمن موتور، طرح فروش اقساطی محصولات بهمن موتور و شرایط فروش خودروهای سنگین بهمن موتور، مطالب منتخب زیر را مطالعه کنید:

همچنین در مقاله سرویس ادواری بهمن موتور می‌توانید آخرین اخبار سرویس محصولات بهمن موتور، شرایط جدید گارانتی خودروهای بهمن و جدیدترین اخبار خدمات پس از فروش شرکت بهمن موتور را مشاهده کنید. اگر شما هم یکی از مالکان محصولات شرکت بهمن موتور هستید، احتمالا خواندن مقالات زیر نیز برای‌تان مفید خواهد بود:

اخبار شرکت بهمن دیزل

جدیدترین شرایط فروش بهمن دیزل، نحوه عرضه کامیون های بهمن دیزل در بازار، قیمت محصولات بهمن دیزل، شرایط پیش فروش کامیون کشنده امپاور و شرایط فروش نقدی کامیونت فورس و همچنین شرایط فروش کامیون فاو سیبا موتور را در مطالب منتخب زیر بخوانید:

آرشیو

نمایندگان منتخب در طرح تابستان 1402

21 خرداد 1402
دانلود فایل PDF

قیمت قطعات در طرح استقبال از بهار 1402

19 بهمن 1401
دانلود فایل PDF

قیمت قطعات در طرح تابستان 1401

2 مرداد 1401
دانلود فایل PDF

نمایندگان منتخب در طرح تابستان 1401

2 مرداد 1401
دانلود فایل PDF

قیمت قطعات در طرح استقبال از بهار 1400

17 بهمن 1400
دانلود فایل PDF

نمایندگان طرح استقبال از بهار 1401

17 بهمن 1400
دانلود فایل PDF

نمایندگان منتخب در طرح پاییز 1400

26 آبان 1400
دانلود فایل PDF

قیمت قطعات خودرو در طرح پاییز 1400

26 آبان 1400
دانلود فایل PDF

نمایندگان تجاری در طرح پاییز 1400

23 شهریور 1400
دانلود فایل PDF

قیمت قطعات تجاری در طرح پاییز 1400

23 شهریور 1400
دانلود فایل PDF

نمایندگان طرح عید تا عید 1400

26 تیر 1400
دانلود فایل PDF

لیست قیمت قطعات طرح عید تا عید

26 تیر 1400
دانلود فایل PDF

نمایندگان فعال در ایام نوروز 1400

20 اسفند 1399
دانلود فایل PDF

نمایندگان طرح استقبال از بهار 1400

16 بهمن 1399
دانلود فایل PDF

سرویس ادواری بسترن B30

9 بهمن 1399
دانلود فایل PDF

نمایندگان طرح هوای پاک 99

14 دی 1399
دانلود فایل PDF

قیمت قطعات مزدا ویژه طرح هوای پاک 99

14 دی 1399
دانلود فایل PDF

نمایندگان طرح پاییز 99

19 آبان 1399
دانلود فایل PDF
دیدگاه کاربران