فرصت دوباره سایپا برای چک برگشتی‌ها

سرویس ادواری سایپا

21 آبان 1401 14:22

فرصت دوباره سایپا برای چک برگشتی‌ها

خرداد 1400: طرح بخشودگی چک‌های برگشتی مشتریان سایپا، از ابتدای خردادماه مجددا فعال شده است. شرکت سایپا با اعلام این خبر گفته که طرح بخشودگی جرایم دیرکرد سایپا، از تاریخ سوم خردادماه 1400 آغاز شده و مختص آن‌دسته از مشتریانی است که نتوانسته‌اند در موعد مقرر، وجه چک‌های خود را پرداخت کنند. این طرح تا دو ماه آینده ادامه داشته و در مردادماه امسال نیز به پایان می‌رسد.

تمدید طرح سرویس در محل سایپا تا اطلاع ثانوی

فروردین 1400: طرح سرویس در محل شرکت امداد خودرو سایپا، به دستور آقای سلیمانی (مدیرعامل سایپا) تا اطلاع ثانوی تمدید شده است. سایپا تاکید کرده که در صورت درخواست سرویس در محل، هزینه اجرت و همچنین هزینه ایاب ذهاب رایگان بوده و فقط هزینه قطعات مصرفی و یدکی، از مشتریان دریافت می‌شود.

آقای فخاریان (مدیر عملیات امداد خودرو سایپا) نیز گفته که سایپا از ابتدای سال 1400 و برای کاهش سفرهای غیرضروری، مشتریانش را همواره تشویق کرده تا از خدمات سرویس در محل سایپا استفاده کنند که برای درخواست آن یا می‌توانند با شماره 096550 یا با شماره تلفن 02184444 تماس بگیرند.

خدمات سرویس در محل با اجرت رایگان

اسفند 99 | با اعلام شرکت سایپا، از تاریخ 20 اسفندماه تا اطلاع ثانوی، خدمات سرویس در محل برای امداد خودروهای سایپا، با اجرت رایگان و هزینه ایاب و ذهاب رایگان انجام می‌شود. مهم‌ترین خدمات قابل ارائه برای سرویس در محل سایپا عبارتند از:

  • خدمات تعمراتی،
  • بازدیدهای فنی،
  • نصب آپشن،
  • سرویس اولیه و سرویس ادواری،
  • تعویض روغن، فیلتر، تسمه تایم و ...

مالکان خودروهای سایپا در صورت نیاز به امداد خودرو سایپا، می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی emdadsaipa.ir درخواست خود را ثبت کنند. همچنین امکان ثبت تلفنی «سرویس در محل» نیز از ساعت 8 صبح الی 10 شب وجود داشته و مشتریان سایپا کافی است با شماره‌های 096550 یا 02184444 تماس بگیرند.

تغییر زمان سرویس اولیه سایپا

بهمن 99 | شرکت سایپا طی اطلاعیه‌ای که در تاریخ 16 بهمن‌ماه منتشر کرده، خبر از تغییر زمان سرویس اولیه خودروهایش داده است.

براساس مصوبه کمیته خودرو، جهت حذف دلالان و رساندن خودروها بدست مصرف‌کنندگان واقعی، از اواخر بهار 99، زمان سرویس اولیه سایپا و همچنین زمان سرویس اولیه ایران خودرو تغییر کرد. در آن زمان، چنین اعلام شده بود که مالکان خودروهای جدید، برای انجام سرویس اولیه در کارکرد 1000 کیلومتر، حداکثر سه ماه (پس از تحویل گرفتن خودرو) فرصت دارند.

اما سایپا از بهمن‌ماه 99 تا اطلاع ثانوی، برای انجام سرویس اولیه خودرو در کارکرد 1000 کیلومتر، حداکثر 5 ماه به مالکان خودروهایش فرصت داده و بدیهی است که در صورت عدم رعایت این زمان توسط مالکان، گارانتی خودرو سایپا، باطل خواهد شد.


شرایط سرویس ادواری محصولات سایپا

شرایط گارانتی و همچنین زمان سرویس اولیه و سرویس دوره‌ای انواع محصولات سایپا، پارس خودرو و زامیاد به همراه بهترین زمان برای تعویض فیلتر، روغن، تسمه تایم و تسمه دینام را در ادامه این متن، مطالعه کنید.

سرویس دوره‌ای نیسان تیانا

شرایط سرویس ادواری خودروهای نیسان تیانا به همراه زمان توصیه شده سایپا برای تعویض فیلتر بنزین، روغن ترمز و سایر لوازم مصرفی خودروهای نیسان تیانا پارس خودرو را از لینک زیر دریافت کنید:

»» راهنمای سرویس ادواری نیسان تیانا (PDF) ««

سرویس دوره‌ای نیسان قشقایی

شرایط سرویس ادواری خودروهای نیسان قشقایی به همراه زمان توصیه شده سایپا برای تعویض فیلتر بنزین، روغن ترمز و سایر لوازم مصرفی خودروهای نیسان قشقایی پارس خودرو را از لینک زیر دریافت کنید:

»» راهنمای سرویس ادواری نیسان قشقایی (PDF) ««

سرویس دوره‌ای نیسان پیکاپ و رونیز

شرایط سرویس ادواری خودروهای نیسان پیکاپ، نیسان رونیز و نیسان سرانزا به همراه زمان توصیه شده سایپا برای تعویض فیلتر بنزین، روغن ترمز و سایر لوازم مصرفی خودروهای نیسان پارس خودرو را از لینک زیر دریافت کنید:

»» راهنمای سرویس ادواری پیکاپ، رونیز و سرانزا (PDF) ««

سرویس دوره‌ای نیسان مورانو Z51

شرایط سرویس ادواری خودرو نیسان مورانو جدید Z51 به همراه زمان توصیه شده سایپا برای تعویض فیلتر بنزین، روغن ترمز و سایر لوازم مصرفی خودرو نیسان مورانو پارس خودرو را از لینک زیر دریافت کنید:

»» راهنمای سرویس ادواری نیسان مورانو جدید (PDF) ««

سرویس دوره‌ای نیسان مورانو Z50

شرایط سرویس ادواری خودرو نیسان مورانو Z50 به همراه زمان توصیه شده سایپا برای تعویض فیلتر بنزین، روغن ترمز و سایر لوازم مصرفی خودرو نیسان مورانو پارس خودرو را از لینک زیر دریافت کنید:

»» راهنمای سرویس ادواری نیسان مورانو (PDF) ««

سرویس دوره‌ای نیسان ماکسیما

شرایط سرویس ادواری خودرو نیسان ماکسیما مونتاژی به همراه زمان توصیه شده سایپا برای تعویض فیلتر بنزین، روغن ترمز و سایر لوازم مصرفی خودرو نیسان ماکسیمای پارس خودرو را از لینک زیر دریافت کنید:

»» راهنمای سرویس ادواری نیسان ماکسیما (PDF) ««

سرویس دوره‌ای کیا سراتو

شرایط سرویس ادواری خودرو کیا سراتو مونتاژی به همراه زمان توصیه شده سایپا برای تعویض فیلتر بنزین، روغن ترمز، تسمه تایم، تسمه دینام و شمع موتور خودرو کیا سراتو مونتاژ و سراتو آپشنال را از لینک زیر دریافت کنید:

»» راهنمای سرویس ادواری سراتو مونتاژ (PDF) ««

سرویس دوره‌ای برلیانس V5

شرایط سرویس ادواری برلیانس V5 سایپا به همراه زمان توصیه شده سایپا برای تعویض فیلتر بنزین، روغن ترمز و سایر لوازم مصرفی خودرو برلیانس وی پنج، را از لینک زیر دریافت کنید:

»» راهنمای سرویس ادواری برلیانس V5 سایپا (PDF) ««

سرویس دوره‌ای برلیانس H200 و H300

شرایط سرویس ادواری خودروهای برلیانس H200 و برلیانس H300 به همراه زمان توصیه شده سایپا برای تعویض فیلتر بنزین، روغن ترمز، تسمه تایم، تسمه دینام و شمع موتور خودروهای برلیانس سری H200 و سری H300 را از لینک زیر دریافت کنید:

»» راهنمای سرویس ادواری برلیانس H200 و H300 سایپا (PDF) ««

سرویس دوره‌ای زامیاد Z24 و پادرا

شرایط سرویس ادواری خودروهای زامیاد Z24 بنزینی، زامیاد Z24 دوگانه‌سوز، زامیاد پادرا و زامیاد پادرا پلاس به همراه زمان توصیه شده سایپا برای تعویض فیلتر بنزین، روغن ترمز، تسمه تایم، تسمه دینام و شمع موتور خودروهای وانت زامیاد Z24 و پادرا و پادرا پلاس را از لینک زیر دریافت کنید:

»» راهنمای سرویس ادواری زامیاد Z24 و پادرا و پادرا پلاس (PDF) ««

سرویس دوره‌ای زامیاد Z28 دیزل

شرایط سرویس ادواری خودروهای زامیاد Z28 دیزلی به همراه زمان توصیه شده سایپا برای تعویض فیلتر بنزین، روغن ترمز و سایر لوازم مصرفی خودروهای وانت زامیاد Z28 دیزل را از لینک زیر دریافت کنید:

»» راهنمای سرویس ادواری زامیاد Z28 دیزلی (PDF) ««

سرویس دوره‌ای خودرو رنو مگان

شرایط سرویس ادواری خودرو رنو مگان پارس خودرو به همراه زمان توصیه شده سایپا برای تعویض فیلتر بنزین، روغن ترمز، تسمه تایم، تسمه دینام و شمع موتور رنو مگان را از لینک زیر دریافت کنید:

»» راهنمای سرویس ادواری رنو مگان پارس خودرو (PDF) ««

سرویس دوره‌ای خودرو رنو ساندرو

شرایط سرویس ادواری خودرو رنو ساندرو و رنو ساندرو استپ‌وی به همراه زمان توصیه شده سایپا برای تعویض فیلتر بنزین، روغن ترمز، تسمه تایم، تسمه دینام و شمع موتور رنو ساندرو و رنو ساندرو استپ‌وی را از لینک زیر دریافت کنید:

»» راهنمای سرویس ادواری رنو ساندرو (PDF) ««

سرویس دوره‌ای خودرو چانگان

شرایط سرویس ادواری خودروهای چانگان ایدو و چانگان CS35 به همراه زمان توصیه شده سایپا برای تعویض فیلتر بنزین، روغن ترمز، تسمه تایم، تسمه دینام و شمع موتور خودروهای چانگان را از لینک زیر دریافت کنید:

»» راهنمای سرویس ادواری چانگان (PDF) ««

سرویس دوره‌ای خودرو آریو (S300)

شرایط سرویس ادواری خودرو آریو (زوتی) به همراه زمان توصیه شده سایپا برای تعویض فیلتر بنزین، روغن ترمز، تسمه تایم، تسمه دینام و شمع موتور خودروهای آریو و زوتی را از لینک زیر دریافت کنید:

»» راهنمای سرویس ادواری آریو (PDF) ««

سرویس دوره‌ای خودرو پراید

شرایط سرویس ادواری خودروهای پراید به همراه زمان توصیه شده سایپا برای تعویض فیلتر بنزین، روغن ترمز، تسمه تایم، تسمه دینام و شمع موتور خودروهای پراید را از لینک زیر دریافت کنید:

»» راهنمای سرویس ادواری پراید (PDF) ««

سرویس دوره‌ای خودرو تیبا و ساینا و کوییک

شرایط سرویس ادواری خودروهای تیبا، ساینا و کوییک به همراه زمان توصیه شده سایپا برای تعویض فیلتر بنزین، روغن ترمز، تسمه تایم، تسمه دینام و شمع موتور خودروهای تیبا، ساینا و کوییک را از لینک زیر دریافت کنید:

»» راهنمای سرویس ادواری تیبا، ساینا و کوییک (PDF) ««

سرویس دوره‌ای خودرو چیرمن

شرایط سرویس ادواری خودرو سانگ یانگ چیرمن به همراه زمان توصیه شده سایپا برای تعویض فیلتر بنزین، روغن ترمز و سایر لوازم مصرفی خودرو چیرمن سایپا را از لینک زیر دریافت کنید:

»» راهنمای سرویس ادواری سانگ یانگ چیرمن (PDF) ««

 

*اطلاعات فوق، از سایت رسمی خودروسازی سایپا، گردآوری شده است. بدیهی است که در صورت تغییر قوانین تعمیر و نگهداری، ممکن است شرایط سرویس ادواری خودروها نیز تغییر کند. لذا جهت اطلاع از جدیدترین شرایط سرویس و نگهداری خودروها، به نمایندگی‌ها سایپا مراجعه کنید.


فروشگاه سایپا یدک آنلاین

شرکت سایپا یدک، با هدف دسترسی آسان همه مشتریان سایپا به قطعات یدکی خودروها، از ابتدای خردادماه 99 برای نخستین‌بار فروشگاه اینترنتی سایپا یدک آنلاین را راه‌اندازی کرده است. 

مالکان محصولات گروه خودروسازی سایپا با مراجعه به سایت saipayadakonline.com می‌توانند قطعات اصل خودروها را با قیمت مصوب، از نمایندگی‌های سایپا یدک خریداری کنند.

قیمت محصولات سایپا

برای اطلاع از قیمت انواع خودروها در بازار و همچنین قیمت به‌روز خودروهای سایپا، لینک‌های زیر را ببینید:

»» قیمت روز خودرو

»» قیمت روز محصولات سایپا

فروش محصولات سایپا

برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش سایپا و همچنین به‌روزترین آگهی‌های محصولات سایپا، لینک‌های زیر را ببینید:

»» شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش سایپا

»» خرید و فروش محصولات سایپا

دفترچه راهنمای خودرو سایپا

برای دانلود دفترچه راهنمای انواع محصولات سایپا، پارس خودرو و زامیاد، لینک زیر را مطالعه کنید:

»» دفترچه راهنمای محصولات سایپا

طرح تبدیل محصولات سایپا

برای اطلاع از آخرین خبرها از دعوتنامه‌های صادره سایپا و همچنین جهت پیگیری تعهدات باقیمانده و شرایط تبدیل محصولات این شرکت، لینک زیر را مطالعه کنید:

»» شرایط تبدیل محصولات سایپا

آمار تولید خودرو سایپا

جهت بررسی جزییات آمار تولید انواع محصولات سایپا، محصولات پارس خودرو و محصولات زامیاد، لینک زیر را مطالعه کنید:

»» گزارش ماهیانه تولید خودرو سایپا

آرشیو

کاتالوگ آپشن پراید

18 بهمن 1400
دانلود فایل PDF

کاتالوگ آپشن تیبا

18 بهمن 1400
دانلود فایل PDF

کاتالوگ آپشن کوییک

18 بهمن 1400
دانلود فایل PDF

کاتالوگ آپشن ساندرو

18 بهمن 1400
دانلود فایل PDF

کاتالوگ آپشن چانگان

18 بهمن 1400
دانلود فایل PDF

قیمت خدمات کارت طلایی سایپا - آذر 1400

10 بهمن 1400
دانلود فایل PDF

سرویس ادواری نیسان مورانو Z51

14 اردیبهشت 1400
دانلود فایل PDF

سرویس ادواری نیسان پیکاپ،رونیز و سرانزا

14 اردیبهشت 1400
دانلود فایل PDF

سرویس ادواری نیسان تیانا

14 اردیبهشت 1400
دانلود فایل PDF

سرویس ادواری نیسان قشقایی

14 اردیبهشت 1400
دانلود فایل PDF

سرویس ادواری نیسان ماکسیما

27 فروردین 1400
دانلود فایل PDF

سرویس ادواری برلیانس V5

27 فروردین 1400
دانلود فایل PDF

سرویس ادواری نیسان مورانو Z50

27 فروردین 1400
دانلود فایل PDF

سرویس ادواری زامیاد Z28 دیزل

27 فروردین 1400
دانلود فایل PDF

سرویس ادواری سانگ یانگ چیرمن

27 فروردین 1400
دانلود فایل PDF

تسهیلات کارت طلایی سایپا - بهمن 99

6 بهمن 1399
دانلود فایل PDF

سرویس ادواری سراتو مونتاژ

25 دی 1399
دانلود فایل PDF

سرویس ادواری برلیانس H200 و H300

18 دی 1399
دانلود فایل PDF

سرویس ادواری زامیاد Z24 و پادرا و پادراپلاس

10 دی 1399
دانلود فایل PDF

سرویس ادواری رنو مگان

26 آذر 1399
دانلود فایل PDF

سرویس ادواری خودروهای چانگان

17 آذر 1399
دانلود فایل PDF

سرویس ادواری آریو (S300)

14 آذر 1399
دانلود فایل PDF

سرویس ادواری خودروهای پراید

12 آذر 1399
دانلود فایل PDF

سرویس ادواری تیبا و کوییک و ساینا

12 آذر 1399
دانلود فایل PDF

گارانتی و سرویس ساندرو و استپ وی

1 مرداد 1399
دانلود فایل PDF

شرایط جدید سرویس سایپا

18 تیر 1399
دانلود فایل PDF
دیدگاه کاربران