• فروش آتين خودرو ديزل
  • قيمت آتين خودرو ديزل

قیمت نسخه‌های مختلف ون آتین

شرایط فروش آتین خودرو دیزل (آبان 1402)

7 آبان 1402 16:07

قیمت نسخه‌های مختلف ون آتین

آبان 1402: اخیرا فرصتی فراهم شد تا برای نخستین بار رسانه ها تجربه رانندگی و ملاقات با ون آتین را پیدا کنند. قیمت این ون در نسخه باری حدود 2.4 میلیارد و در نسخه مسافری حدود 2.8 میلیارد تومان است. موتور دیزلی آن را رنو-نیسان ساخته که علاوه بر محصولات رنو و نیسان بر روی یکی از مدل های بنز نیز نصب می شود.

آتین خودرو دیزل درواقع زیر مجموعه خودرویی هلدینگ بین المللی آتین است. این هلدینگ که از زیر مجموعه های گروه صنعتی ماموت به حساب می آید. در ابتدا با آتین پارت استارت فعالیت کرد که وظیفه تامین قطعات خودروهای کیا و هیوندای را بر عهده داشت. آتین سرویس و آتین خودرو دیزل دو زیرمجموعه دیگر از این هلدینگ هستند که بر روی تولید و عرضه و ارائه خدمات فعالیت می کنند.

ون 230، اولین محصول آتین خودرو

گروه صنعتی ماموت‌ دیزل، زیرمجموعه‌های مختلفی دارد. این شرکت به همراه زیرمجموعه‌های خود در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران حضور یافت و محصولات متنوعی را نیز معرفی کرد. یکی از این شرکت‌ها، آتین‌خودرو است که قبلا در بخش تامین قطعات فعالیت داشت. این شرکت، محصول جدید خود را، که یک ون بزرگ بود، در نمایشگاه خودرو تهران 1401 معرفی کرد.

ون آتین‌ خودرو در واقع از برند چینی دانگ‌فنگ است که با نشان مستقل آتین‌خودرو عرضه می‌شود. دو نسخه مسافربری و باربری ون در نمایشگاه خودرو تهران معرفی شده و آتین‌خودرو می‌گوید که مشتریان می‌توانند هر کدام از نسخه‌ها را با توجه به نیاز خود سفارش دهند.

آقای امیرحسین وزیری، نایب رئیس هیات مدیره شرکت آتین‌خودرو، درباره زمان تولید و عرضه ون گفت که تولید این محصول در نیمه دوم سال 1401 آغاز می‌شود. قیمت و مشخصات دقیق نیز در زمان عرضه اعلام خواهد شد. آقای وزیری توضیحاتی را درباره ون آتین‌خودرو ارائه کرد:

  • موتور دیزلی آن دارای استاندارد یورو 6 است.
  • مصرف سوخت ون برابر است با 8.5 لیتر در هر صد کیلومتر.
  • ون مسافربری ظرفیت 15 صندلی دارد که برای حمل و نقل‌های شهری، سرویس مدارس و ... مناسب است.
  • همین ون با چیدن 8 صندلی تبدیل به ون مناسب توریسم و هتلینگ می‌شود و کاربری VIP دارد.
  • فضای ون باری 11 مترمکعب است و می‌تواند تا 1.5 تن بار را حمل کند.
  • با وجود ارتفاع 1919 سانتی‌متری سقف، برای کاربری‌های آمبولانس، حمل پول و کمپینگ نیز مناسب است.
  • توانمندی تولیدکنندگان داخلی بسیار بالا بوده و می‌توانند لنت و قطعات مصرفی آن را با کیفیت بالا و قابل رقابت با نوع مشابه خارجی تولید کنند.

آقای وزیری همچنین افزود که ون آتین‌خودرو از نوع دیزلی است اما این شرکت قصد دارد تا محصولی دیگر را در همین کلاس و با ابعادی کوچک‌تر و با موتور بنزینی نیز عرضه کند. از دیگر برنامه‌های این شرکت می‌توان به تولید ون برقی اشاره کرد.


بررسی محصولات آتین خودرو در بازار

برای آشنایی با خودروهای شرکت آتین خودرو و همچنین جهت اطلاع از مشخصات فنی به همراه لیست امکانات و آپشن‌های محصولات آتین خودرو دیزل، مقالات منتخب زیر را مطالعه کنید:

. بررسی ون آتین کمپر
. بررسی ون آتین C230 باری
. بررسی ون آتین P230 مسافربری

دیدگاه کاربران