بازگشت SWM با کرمان موتور

شرایط فروش SWM و ثبت نام اس دبلیو ام (تیر 1402)

5 تیر 1402 12:30

همکاری جدید SWM با کرمان موتور

تیر 1402: شرکت کرمان موتور برنامه دارد تا با برند SWM، همکاری کرده و محصولات آن را مونتاژ کند. قبلا شرکت سیف خودرو به عنوان نماینده SWM شناخته می‌شد و محصولات آن را عرضه کرده بود. اما به دلیل شرایط نامطلوب سیف خودرو و نداشتن برنامه ریزی درست، SWM همکاری خود را با این شرکت ادامه نداد.

کرمان موتور قصد دارد تا دو محصول G01 و G05 pro از شرکت SWM را تحت برند کی‌ام‌سی عرضه کند. طبق خبرهای موجود، نمونه های اولیه این خودرو در ایران موجود شده و پارت قطعات منفصله آن ها نیز به کشور رسیده است. به نظر می‌رسد که SWM G05 قرار است با نام KMC A5 عرضه شود.

مدل G01 در هر دو نسخه معمولی و F به پیشرانه ۱٫۵ لیتر توربو با خروجی ۱۵۶ اسب بخار با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر مجهز شده است. نیروی تولید شده از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو G01 و G01 F می رسد. این خودرو در بحث امکانات رفاهی و ایمنی به سقف پانورامیک، تریم داخلی چرم، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، صندلی راننده برقی با گرم کن و سردکن، استارت دکمه‌ ای، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور باد لاستیک، چراغ روز، سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، کروزکنترل، نمایشگر لمسی، تنظیم حالت رانندگی برای فرمان و حساسیت پدال گاز، رادار خطی، رادار نقطه کور، سامانه تشخیص عابر پیاده و موجودات زنده، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ثبت وقایع، نورپردازی داخلی، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگر TFT جلوآمپر با سه طرح گرافیکی و… مجهز است.

اس دبلیو ام G05 pro دومین محصول SWM در بازار ایران خواهد بود که در جایگاه یک کراس اوور هفت‌نفره قرار می گیرد. این خودرو به دلیل سبک طراحی، در کلاس کراس اوورهای تورینگ یا همان لارج تورینگ دسته بندی می شود و به همین دلیل، تا حدی ظاهری متفاوت نسبت به خودروهای هفت‌نفره‌ای چون فیدلیتی پرایم و پرستیژ، چری تیگو ۸ پرو و… دارد و از نمای کناری تا حدودی گویی نظاره گر یک MPV هستید. پیشرانه SWM G05 از نوع ۱.۵ لیتری توربو شارژر است و ۱۵۶ اسب بخار قدرت و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر تولید می کند. همچنین جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT توان تولیدی پیشرانه را به چرخ های جلوی این کراس اوور می رساند. کد فنی قوای محرکه G05 مانند G01 است و تنها تطبیق پیشرانه و جعبه دنده و از سویی، جزییات فنی آن ها با هم تفاوت دارد.

آرشیو

قیمت نقدی SWM - تیر 99

22 تیر 1399
دانلود فایل PDF

طرح پیشنهادی برای تعهدات بیسو

20 مهر 1398
دانلود فایل PDF

پیش فروش بیسو - تحویل تیر و شهریور 98

8 بهمن 1397
دانلود فایل PDF

پیش فروش بیسو - تحویل تیر و شهریور 98

16 دی 1397
دانلود فایل PDF

کاتالوگ رسمی بیسو T3

11 آذر 1397
دانلود فایل PDF

کاتالوگ رسمی بیسو T5

11 آذر 1397
دانلود فایل PDF

پیش‌ فروش بیسو - تحویل خرداد و مرداد 98

11 آذر 1397
دانلود فایل PDF
دیدگاه کاربران
ناشناس 1400/3/12
با سلام چرا قوه قضائیه جلو شرکت سیف خودرو حق مردم خور نمی گیره. بیسو۳ ثبت نام کردم با ۹۰تومن پیش پرداخت وموعد تحویل مهر ۹۸ که قیمت ماشین اون موقع ۱۸۰ بوده. بعد ۱۳ ماه تاخیر آبان۹۹ دعوتنامه آمده ۵۵۰تومن دیگه باید تکمیل وجه کنی تا شاید بعد از ۹۰روز کاری ماشین بهت بدیم مدیر عامل سیف خودرو عقلتو صدا کن. بی انصافی چقدر .بی عدالتی چقدر. شرکت ایران خودرو و سایپا همه تعهدات معوق خودشون با قیمت زمان دعوتنامه مندرج در قرارداد محاسبه نمودند و ماشین مردم تحویل دادند .یکی بگه به کجا از دست اینا شکایت کنم که گوش اینا رو بگیره به بپیچونه. تو نمایندگی محلات ثبت نام کردم .
پاسخ
0
0
0
751621348mz 1399/10/4
با سلام: به کجا شکایت کنیم یکسال پیش فروش یبیسو 5خریدم قرار بوده مهر۹۸ماشین را تحویل بدهدتا اینکه خودرو جایگزین اس دبیلوام دعوتنامه صادر کرده به تاریخ آبان۹۹ میگه ۵۰۰میلیون دیگه بده سه ماه بعد شاید ماشینا بهت بدهیم اونم معلوم نیست درصورتی که باید دعوتنامه رابه قیمت مهر۹۸ محاسبه کنندبا این اوصاف از مدیران شرکت سیف خودرو خواهشمندیم نسبت به عودت تفاوت قیمت به خریداران اس دلبیو ام که خودرو چایگزین گرفتند عنایت فرمایید.زین العابدین زاده از استان اذربایجان شرقی تبریز در ضمن بنده بر خلاف میل باطنی تکمیل وجه نیز نمودم .لازم به توضیح است کسانی که بدون ثبت نام خرید کردند در مهر ماه 99 مبلغ 580 میلیون از فروشگاه ایرانیان تحویل گرفتند بدون انکه مثل ما دو سال 125میلیون پیش پرداخت داشته باشند موقع پرداخت مبلغ فوق ایرزو 5 قیمت اش 175 میلیون بوده و قیمت فعلی 400 میلیون هست خودتون قاضی خودتون باشید چناب مدیر سیف خودرو ....درد دل یک خریدار
پاسخ
0
0
3
Hosaene 1399/8/22
چرا نظرات ما را نمیگذارید
پاسخ
0
0
1
Hosaene 1399/8/21
یکی به داد این مردم برسه باید به کجا شکایت کنیم یکسال پیش طلاهای خانومم را فروختم حواله از سیف خودرو خریدم قرار بوده مهر۹۸ماشین را تحویل بدهد دعوتنامه صادر کرده به تاریخ آبان۹۹ میگه ۵۰۰میلیون دیگه بده سه ماه بعد شاید ماشینا بهت بدهیم اونم معلوم نیست درصورتی که باید دعوتنامه رابه قیمت مهر۹۸ محاسبه کنند
پاسخ
0
0
2
Keyvan 1399/8/7
فوق العاده یعنی چی!؟850 میلیون این اتل با دلار ۴هزار تومانی به ۸۰ میلیون هم نمیرسه ماشین مونتاژی احتیاج به عوارض و گمرک نداره ما ملت ساده ۱۰برابر پول میدیم به به هم میگیم
پاسخ
0
4
4