• شرايط فروش کشنده آرتا 520
  • شرايط فروش سايپا ديزل
  • شرايط فروش سايپا ديزل
  • شرايط فروش سايپا ديزل
  • شرايط فروش سايپا ديزل
  • شرايط فروش سايپا ديزل
  • شرايط فروش سايپا ديزل
  • شرايط فروش سايپا ديزل
  • شرايط فروش سايپا ديزل
  • شرايط فروش سايپا ديزل
  • شرايط فروش سايپا ديزل
  • شرايط فروش فوتون سايپا

فروش لیزینگی کشنده آرتا

شرایط فروش سایپا دیزل و ثبت نام کامیون سایپا (آذر 1402)

12 آذر 1402 10:59

فروش کشنده دانگ فنگ 520: آذر 1402

شرایط فروش لیزینگی سایپا دیزل، ویژه خریداران کشنده دانگ‌فنگ KX520 از سوی این شرکت، اعلام شد. ثبت نام کشنده سایپا دیزل، با قیمت قطعی بوده و تسهیلات بانکی نیز در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد:

مدل KX520 تک محور
قیمت مصوب 5 میلیاردو 400 میلیون
مدل خودرو 1402
پیش پرداخت 3 میلیاردو 400 میلیون
تسهیلات بانکی 2 میلیارد
بازپرداخت 12 الی 60 ماهه
زمان تحویل 30 روز پس از تایید وام
نرخ سود تسهیلات مصوب بانک مرکزی

*قیمت‌ها برحسب تومان است.

فروش اقساطی کامیونت فوتون: تیر 1402

طرح فروش اقساطی سایپا دیزل ویژه تیرماه 1402، هم‌اکنون در نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور آغاز شده است. در این طرح، مشتریان امکان خریداری کامیونت فوتون M4 خوابدار را مطابق شرایط زیر، دارند:

مدل فوتون M4 شش تن فوتون M4 هشت تن
قیمت مصوب 1 میلیاردو 750 میلیون 1 میلیاردو 800 میلیون
پیش پرداخت 875 میلیون 900 میلیون
12 ماهه (هرقسط) 85.375 میلیون 87.814 میلیون
24 ماهه (هرقسط) 48.848 میلیون 50.347 میلیون
36 ماهه (هرقسط) 36.900 میلیون 38.134 میلیون
48 ماهه (هرقسط) 31.189 میلیون 32.229 میلیون
60 ماهه (هرقسط) 27.870 میلیون 28.840 میلیون

*قیمت‌ها برحسب تومان است.

برگزاری مجمع سالیانه و فوق‌العاده سایپا دیزل

خرداد 1402: جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شركت سایپادیزل برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401 ، همراه با مجمع عمومی فوق العاده این شرکت، با حضور بیش از 53 درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی روز یکشنبه 28 خرداد ماه در محل سالن همایش صنعتگران این شرکت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، كه به ریاست علی شیدایی به نمایندگی از مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا برگزار شد، گزارشی از عملكرد هیأت مدیره در قالب پخش كلیپ به سمع و نظر حاضرین رسید و در ادامه، گزارش حسابرس و بازرس قانونی توسط نماینده تیم حسابرسی قرائت و پاسخ های لازم توسط مدیرعامل و هیأت مدیره ارائه شد.  پس از قرائت گزارش هیأت مدیره در مورد فعالیت‏‌ها، صورت‏‌های مالی منتهی به 29 اسفند 1401 شركت سایپادیزل، مورد تصویب سهامداران و مجمع قرار گرفت.

محمدحسن محمدزاده، مدیرعامل شرکت سایپادیزل، در این جلسه از معرفی 3 محصول جدید توسط این خودروساز در سال جاری خبر داد و گفت در راستای توسعه سبد محصول و با توجه به نیاز کشور به خودروهای تجاری در رده‌های کشنده، کمپرسی و باری و نیز درخواست موجود در بازار، سایپادیزل محصولات جدید شامل کشنده 465KL، کمپرسی 465KC و باری 285KR  را به بازار معرفی کرده که این امر استقبال مناسبی را از سوی فعالان بازار به همراه داشته است. همچنین، کامیون باری فوتون 6 و 10 تن هم در آینده ای نزدیک توسط سایپادیزل به بازار معرفی خواهد شد. بر اساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته، حداقل میزان تولید این شرکت در سال جاری تعداد 4 هزار و 24 دستگاه از انواع محصولات است که تا کنون و با گذشته 3 ماه از ابتدای سال، مطابق برنامه عمل شده است. همچنین، تمهیدات لازم جهت تولید انبوه محصولات جدید معرفی شده در 6 ماهه دوم سال نیز صورت پذیرفته است.  در ابتدای سال 1398، شرکت سایپادیزل بیش از 2 هزار دستگاه کامیون ولوو تعهد معوق داشت که با تدابیر اتخاذ شده و اهتمام جمعی کارکنان، اكنون این تعداد به كمتر از 330 دستگاه رسیده است که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تلاش می‌ شود این عدد تا پایان سال صفر شود.

وی افزود هماهنگی‌ها و اقدامات لازم در خصوص تجهیز ناوگان اتوبوسرانی درون شهری کشور با محصولات مسافری سایپادیزل صورت پذیرفته و در صورت تأمین اعتبارات لازم از سوی سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط، بلافاصله نسبت به سفارش‌گذاری این محصولات اقدام خواهد شد. همچنین، همکاری‌های نزدیکی را نیز با شرکت زامیاد، دیگر خودروساز تجاری گروه سایپا در خصوص تولید محصولات مسافری خواهیم داشت که اخیراً سرمایه‌گذاری‌‌ مناسبی را در این بخش صورت داده است.  مجمع عمومی فوق العاده شرکت سایپادیزل نیز بلافاصله پس از پایان مجمع عادی سالیانه تشکیل جلسه داد و موارد مربوط به دستور جلسه را بررسی و تصویب کرد.

صفر شدن تعهدات معوق سایپا دیزل

اردیبهشت 1402: محمدحسن محمدزاده، مدیرعامل سایپا دیزل، در نشست هم انديشي مديران نمايندگي هاي شركت خدمات فني رنا، اظهارکرد مجموعه سايپا ديزل در سال 98، بيش از 2 هزار دستگاه ولوو تعهد معوق داشت و اكنون اين تعداد به كمتر از 300 دستگاه رسيده است. بر اساس برنامه ريزي انجام شده در سال جاري، به تمام تعهدات معوق پاسخ داده خواهد شد و همزمان، طرح هاي توسعه اي پيش مي رود. با حمايت هايی كه از سوي مديرعامل گروه خودروسازي سايپا صورت گرفت، توانستيم از مشكلات و چالش هاي جدي كه داشتيم عبور و به تعهدات معوق خود عمل كنيم.

وی افزود در حال حاضر سايپا ديزل سه برنامه كليدي در دستور كار دارد كه اولين آن صفر شدن تعهدات معوق است. ديگري كاهش بدهي هاي بانكي است كه از مدت ها پيش بر اين مجموعه تحميل شده بود؛ اين مجموعه 2 هزار و 200 ميليارد تومان بدهي بانكي و همچنين هزينه هاي مالي كه سالانه بين 300 تا 400 ميليارد تومان اضافه مي شد، داشت. خوشبختانه اين بدهي ها با توليد انجام شده، سير كاهشي يافته است. برنامه سومي كه سايپا ديزل با جديت دنبال مي كند، افزايش سرمايه است، اين مهم دو مرحله دارد كه شامل تجديد ارزيابي و آورده سهامداران است. اين برنامه بعد از صفر شدن تعهدات معوق اجرايي مي شود. با توجه به تاكيد و رويكرد مديرعامل گروه خودروسازي سايپا مبني بر توليد خودروهاي تجاري، كار و عمومي، هدف گذاري شده است كه در اين بخش تنوع محصول داشته باشيم و با مجموعه زامياد نيز همكاري هاي مشتركي تعريف كنيم تا ضمن تامين نياز داخل، بتوان صادرات را هم دنبال كرد.

وی تاکید کرد اتوبوس شهري و بين شهري نياز مبرم كشور است و در اين خصوص بايد برنامه ريزي دقيق كرد. با استفاده از توانمندي و پتانسيل شركت زامياد به خصوص در حوزه خدمات پس از فروش كه البته در مقطع فعلي هم در حال انجام است، مي توان در حوزه تجاري و تجاري سازي كارهاي بزرگي را تعريف و محصولات به روز و باكيفيتي را عرضه كرد.

فروش کامیونت فوتون سایپا: اردیبهشت 1402

شرکت سایپا دیزل، از روز سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه 1402، طرح فروش کامیونت فوتون را با مدل 1402 و قیمت قطعی آغاز کرده است. متقاضیان جهت ثبت نام کامیونت فوتون، باید به نمایندگی‌های سایپا دیزل مراجعه کنند:

مدل فوتون M3 (الوند) فوتون M4
6 تن بدون خواب 1 میلیاردو 400 میلیون 1 میلیاردو 730 میلیون
6 تن خوابدار 1 میلیاردو 420 میلیون 1 میلیاردو 750 میلیون
8.5 تن خوابدار 1 میلیاردو 470 میلیون 1 میلیاردو 800 میلیون

*قیمت‌ها برحسب تومان است.

براساس بخشنامه فروش فوتون سایپا دیزل، موعد تحویل خودروها 30 روز کاری بوده و قیمت کارت خدمات سایپا دیزل نیز برای فوتون M3 معادل 10 میلیون تومان و برای فوتون M4 معادل 15 میلیون تومان است.

افزایش قیمت سایپا دیزل در 1402

اردیبهشت 1402: شرکت خودروسازی سایپا دیزل، لیست قیمت کارخانه‌ای محصولاتش (با افزایش 12 الی 13 درصدی) را برای سال 1402 اعلام کرده است.

مدل قیمت کارخانه 1401 قیمت کارخانه 1402
کامیونت سایپا دیزل 1 میلیاردو 286.7 میلیون 1 میلیاردو 454.1 میلیون
کشنده KX سایپا دیزل 4 میلیاردو 150 میلیون 4 میلیاردو 746.3 میلیون

*در جدول فوق، قیمت‌ها برحسب تومان است.
*قیمت کارخانه بدون احتساب مالیات، عوارض و هزینه‌های جانبی است.

بهبود کیفی 65 درصدی کامیون آرتا

آبان 1401: مدیر کیفیت شرکت سایپادیزل از اجرای برنامه‌های ارتقای کیفی محصول آرتا (KX) و بهبود مستمر و روند صعودی کیفیت این محصول در شش‌ماهه نخست سال خبر داد. وی افزود تا پایان شهریورماه، ۷۰ درصد برنامه‌ها تحقق یافتند. 

کامیون آرتا سایپا دیزل

بر اساس گفته‌های وی، تولید کامیون آرتا از بهمن‌ماه سال گذشته در سایپادیزل، بعد از وقفه‌ای 5 ساله، مجدد آغاز شد. ابتدا نمره منفی 210 را از سوی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در کارنامه داشت که با پیاده‌سازی و اجرای برنامه‌های بهبود، این عدد به نمره منفی 137 در پایان شهریورماه کاهش یافت که حاکی از بهبود 65 درصدی نمره کیفی و افزایش کیفیت محصول بر اساس ادیت‌های انجام شده توسط شرکت (ISQI) است. این موفقیت ماحصل تلاش تیمی مجموعه تولید شرکت سایپادیزل به ویژه واحدهای تولید، مهندسی و کیفیت است که با نگرش کیفی، به کارگیری تخصص و تجربه و همچنین تلاش و همدلی در انجام فرآیندهای تولید به دست آمده که بی‌تردید، نقش به‌سزایی در افزایش رضایتمندی مشتریان از کیفیت محصول خواهد داشت. دانش فنی و مهندسی کارکنان، زیرساخت‌های منحصربه‌فرد در خطوط مونتاژ بدنه، شاسی، موتور و سالن رنگ پیشرفته، از جمله ظرفیت‌های سایپادیزل برای تولید محصول باکیفیت است. 

مدیر کیفیت شرکت سایپادیزل همچنین افزود یکی از برنامه‌هایی که به صورت مستمر در جریان و بی‌پایان است، پایش روزانه روند کیفی محصولات و هماهنگی با شریک تجاری خارجی جهت اصلاح و رفع موارد تشخیص داده شده توسط کارشناسان و مهندسین شرکت سایپادیزل است. در ضمن، بازخوردهای دریافت شده توسط شبکه خدمات پس از فروش نیز در جلسات کارشناسی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و اقدامات اصلاحی در راستای برآورده ساختن انتظارات مشتریان صورت می‌پذیرد. 

افزایش تولید سایپا دیزل

شهریور 1401: محمدحسن محمدزاده، مدیرعامل شرکت سایپا دیزل، اعلام کرد که این شرکت با وجود مشکلات فراوان، توانسته تا تولیدات خود را در 5 ماه نخست سال 1401، به میزان 30 درصد افزایش دهد. این افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته حاصل شده و در دو رده کشنده و کامیونت است.

وی افزود که شرکت سایپا دیزل، به عنوان شرکتی خوشنام در بحث کیفیت شناخته می‌شود. بر همین اساس و در کنار افزایش تیراژ تولید، با پیاده‌سازی برنامه‌های تدوین شده، شاخص‌های کیفی از ابتدای سال تا کنون بهبود یافته است. اقدامات لازم برای آماده‌سازی محصولات، برای گذراندن استاندار‌های 85گانه نیز انجام شده است.

آقای محمدزاده، به ارتقای محصولات تولیدی کنونی، به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های سایپا دیزل در بخش توسعه محصول اشاره کرد و گفت که تولید نسل جدید کامیونت الوند (M4) با مشخصات فنی متمایز در دو تناژ 6.5 تن خوابدار و بدون خواب و 8.5 تن خوابدار در سایپا دیزل آغاز شده است. همچنین، کامیون آرتا (KX)، که از محبوبیت بالایی میان فعالان حوزه حمل و نقل برخوردار است، نیز امسال با ارتقا در قوای محرکه و برخی از تجهیزات رفاهی به مشتریان عرضه خواهد شد. در بخش‌های باری و کمپرسی نیز نمونه‌های جدید سفارش‌گذاری شده و تا اوایل سال آینده این محصولات به تولید می‌رسند.

وی عنوان کرد که با توجه به نیاز امروز کشور به نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافری، سایپا دیزل به بازار خودرو‌های مسافری وارد شده و با یکی از خودروسازان خوشنام و با سابقه در حوزه محصولات مسافری، به عنوان شریک تجاری، قرارداد همکاری منعقد کرده تا تولید و عرضه اتوبوس‌های برقی و دیزلی با همکاری این شرکت در ایران، توسط سایپا دیزل، صورت گیرد. در همین راستا، نمونه‌های برقی و دیزلی عرضه شده در خطوط اتوبوسرانی شهر‌های تهران و مشهد مورد بهره‌برداری آزمایشی قرار گرفت تا ناوگان حمل و نقل عمومی کلان شهر‌های یاد شده با این محصولات نوسازی گردد.

تولید کامیونت فوتون با بیشترین کیفیت

فروردین 1400: شرکت خودروسازی سایپا خبر داد که براساس گزارش کیفی خودروها در بهمن 99، کامیونت الوند (فوتون) ساخت سایپا دیزل برای نخستین‌بار، موفق به کسب 4 ستاره کیفی شده است.

نکته جالب توجه اینجاست که کامیونت فوتون، زمانیکه به خط مونتاژ سایپا دیزل آمد، تنها یک ستاره کیفی داشت اما به مرور زمان، کیفیت ساخت آن هم بهبود پیدا کرد. کامیونت فوتون در دی‌ماه 98 به 3 ستاره کیفی رسیده بود و حالا پس از گذشت تقریبا یکسال، به چهارمین ستاره کیفی نیز دست پیدا کرده است.


لیست نمایندگی سایپا دیزل

جهت اطلاع از جدیدترین فهرست نمایندگی‌ فروش سایپا دیزل و نمایندگی خدمات پس از فروش سایپا دیزل، به لینک زیر مراجعه کنید:

»» فهرست نمایندگان مجاز سایپا دیزل

قیمت محصولات سایپا

برای اطلاع از آخرین قیمت خودروهای بازار کشورمان، لینک قیمت روز خودرو را مشاهده کنید. همچنین از طریق لینک قیمت محصولات سایپا می‌توانید از قیمت انواع خودروهای این شرکت در بازار آزاد، مطلع شوید.

فروش محصولات سایپا

برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش سایپا، از جمله طرح پیش فروش سایپا و طرح فروش فوق العاده سایپا برای انواع خودروهای سواری این شرکت، مقاله ثبت نام خودرو سایپا را مشاهده کنید.

آرشیو

لیست نمایندگان سایپا دیزل در کشور

11 بهمن 1400
دانلود فایل PDF

هزینه خدمات پس از فروش کامیون ولوو

18 آبان 1400
دانلود فایل PDF

اطلاعیه خدمات پس از فروش ولوو

25 شهریور 1400
دانلود فایل PDF

فروش لیزینگی فوتون 6 تن

31 مرداد 1400
دانلود فایل PDF

اطلاعیه واردات کامیون دست دوم

22 تیر 1400
دانلود فایل PDF

فروش لیزینگ سایپا دیزل

24 اردیبهشت 1400
دانلود فایل PDF
دیدگاه کاربران