تعیین تکلیف خریداران از سوی کرمان موتور

آغاز تحویل النترا مونتاژی /آذر 1397

5 آذر 1397 13:17

با اینکه از ابتدای پاییز امسال، برخی خبرها از تحویل تعداد انگشت‌شماری النترا مونتاژی شنیده می‌شد اما هم‌اکنون کرمان موتور با ارسال دعوتنامه‌های این خودرو از ابتدای آذرماه، سرانجام تحویل اولین سری این خودرو را به‌صورت رسمی‌ آغاز کرده است.

طبق اطلاعات موجود، قیمت نقدی النترا مونتاژی حدود 164 میلیون تومان است که البته با احتساب تاخیر در تحویل خودرو، کرمان موتور با تخفیف حدود 8 میلیون تومان، این خودرو را به مشتریانش تحویل داده است.

جدول تغییر قیمت نمایندگی در سال 97 (قیمت‌ها برحسب میلیون تومان)
  فروردین اردیبهشت آذر
i20 115 ثابت -
اکسنت 112.9 114.9 -
النترا مونتاژی 147.9 ثابت 164
النترا وارداتی 198 204.5 -
توسان فول 278 ثابت -
سانتافه فول 335 ثابت -

فقط 8% مشتریان تعیین تکلیف نشده‌اند

کرمان موتور طی جوابیه‌ای که چهارم آذرماه برای خبرگزاری فارس، منتشر کرده، چنین اعلام کرده است:

«به دلیل مشکلاتی که به دنبال تحریم‌های یک جانبه آمریکا علیه کشورمان به وجود آمد، شرکت کرمان موتور موفق به راه‌اندازی خط تولید النترا نشد، بنابراین با توجه به تعهدات، این شرکت با ارائه طرح جایگزینی تصمیم گرفت تا به تعهدات خود عمل کند. 

براین اساس طی بخشنامه‌ای در اواخر خردادماه 97، طرح جایگزینی اعلام شد که مورد استقبال تعداد زیادی از خریداران خودرو النترا از شرکت قرار گرفت، به طوری که اغلب خریداران با مراجعه به نمایندگی‌های مربوطه خودروی جایگزین خود را براساس پیشنهادات شرکت انتخاب و جایگزین خودرو النترا کردند. 

مشتریان تا حدود یک و نیم ماه پیش می‌توانستند، براساس طرح پیشنهادی شرکت نسبت به دریافت خودرو جایگزین اقدام کنند. درحال حاضر حدود 8% از مشتریان اقدام به دریافت خودرو براساس طرح پیشنهادی نکرده‌اند. این شرکت تلاش دارد تا با ارائه یک طرح جدید رضایت آن دسته از مشتریانی که تاکنون برای دریافت خودرو جایگزین اقدام نکرده‌اند را هم به دست آورد، اما  با توجه به اینکه فعلا طرح جدیدی اعلام نشده،  مشتریان می‌توانند تا با انصراف از خرید، پول و سود مشارکت خود را دریافت کنند». 

آرشیو

بخشنامه جایگزینی النترا مونتاژی

21 خرداد 1397
دانلود فایل PDF

شرایط پیش‌فروش اکسنت

16 اردیبهشت 1397
دانلود فایل PDF

شرایط پیش‌فروش نقدی و اقساطی سانتافه

16 اردیبهشت 1397
دانلود فایل PDF

شرایط پیش‌فروش النترا مونتاژی

1 بهمن 1396
دانلود فایل PDF
دیدگاه کاربران