سرگرمی متفاوت برای دوران قرنطینه

رنگ‌آمیزی خودروها در اوقات فراغت

20 فروردین 1399 12:48

این روزها که اکثریت افراد ترجیح می‌دهند برای دوری از خطر در خانه وقت‌گذرانی کنند، پر کردن اوقاع فراغت بیش از هر زمان دیگری به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است. البته بسیاری افراد ساعات زیادی را در طول روز به خواندن مطالب شبکه‌های اجتماعی و نگاه کردن به صفحه نمایش تلفن همراه اختصاص می‌دهند که این کار هم جدا از خسته‌کننده بودن، مضرات زیادی همچون آسیب به سیستم بینایی را در پی دارد.

اکنون برخی خودروسازان و هنرمندان در پاسخ به مسئولیت اجتماعی خود به میدان آمده و تعدادی کتاب رنگ‌آمیزی را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده‌اند تا به پر کردن اوقاع فراغت مردم به صورت مقید یاری رسانده باشند.


دانلود منتخب طرح‌های رنگ‌آمیزی
 

آئودی

آئودی اقدام به انتشار یک کتاب 13 صفحه‌ای در قالب فایل pdf نموده که می توانید تصاویر مدل R8 ، برخی مدل‌های کراس‌اور این شرکت و همچنین مدل‌های خاطره‌انگیزی چون خودروهای رالی کواترو و مدل کلاسیک هورش را در آن مشاهده نمایید.

کالوم دیزاین

پس از ترک شرکت جگوارتوسط یان کالوم، این طراح چیره‌دست اقدام به تاسیس استودیو طراحی خود نمود. اولین پروژه وی استون‌مارتین ونکونیش 25 بوده که به منظور ارتقا این خودروی مدل 2001 به استانداردهای کنونی انجام شده است. در تصاویر مختص رنگ‌آمیزی که توسط این شرکت منتشر شده، می‌توانید این خودرو را در وضعیت‌های مختلف ببینید.

شورولت

جدیدترین نسل کوروت یعنی C8 که به تازگی معرفی گردید، با استقبال زیاد علاقمندان روبرو شده بنابراین عجیب نیست که در تصاویر مخصوص رنگ‌آمیزی که شورولت منتشر کرده، با شش تصویر از این خودرو روبرو شویم که البته شامل مدل مسابقه‌ای C8.R نیز می‌شود. غیر از این، صفحه اختصاصی شورولت در سایت Pinterest نیز مورد بروزرسانی قرار گرفته و تصاویر با کیفیت تعدادی از محصولات دیگر این شرکت نیز در آن موجود شده تا علاقمندان به رنگ‌آمیزی آن‌ها اقدام نمایند.

فورد

فورد اقدام به انتشار تصاویر مختص رنگ‌آمیزی در شش صفحه نموده که شامل یک پازل تصویری از موستانگ نیز خواهد بود که با وصل کردن نقاط به یکدیگر کامل خواهد شد.

مرسدس بنز

مرسدس‌بنز یک کتاب رنگ‌آمیزی 29 صفحه‌ای در قالب pdf منتشر کرده که تصاویر محصولات مدرن و کلاسیک این شرکت مشهور در آن دیده می‌شود. 49 طرح کلی نیز در میان این تصاویر وجود دارد که هرچند جزئیات چندانی ندارند، اما احتمالاً باعث شکوفایی خلاقیت کاربران خواهند شد.

مورگان

آقای James Waller که به عنوان یکی از مهندسان شرکت مورگان فعالیت می‌کند، از مدت‌ها پیش در حال کار بر روی کتابی مخصوص کودکان بوده که به تاریخ شرکت مورگان می‌پردازد. به واسطه شرایط خاصی که اکنون پیش آمده، ایشان به کارفرمای خود اجازه انتشار چهار طرح دستی خود در قالب یک کتاب رنگ‌آمیزی را داده که شامل طرح یک مورگان سه چرخ مدرن و خودروهای ناتمام این شرکت می‌شود.

Will Pierce

آقای Will Pierce که وسایل مکانیکی از خودرو گرفته تا روبات‌ها را در قالب طرح‌های کارتونی به تصویر می‌کشد، اقدام به انتشار دو کتاب رنگ‌آمیزی کرده که بر روی خودروهای رالی Group 4 و Group Bمربوط به دهه 80 میلادی تمرکز دارد. البته در این مجموعه تصاویر خودروهای دیگری همچون مدل‌های مسابقه‌ای پورشه و سوزوکی جیمنی هم به چشم می‌خورد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران