• کيواني لامبورگيني رووئلتو

شبیه به خودروی بتمن

تغییرات کیوانی برای لامبورگینی رووئلتو

7 اردیبهشت 1403 17:59

همچون سایر محصولات لامبورگینی، رِووئلتو در حالت استاندارد هم طرحی چشمگیر را به نمایش می‌­گذارد. خریدار محصولات این کمپانی در زمینه شخصی‌سازی هم انتخاب‌های زیادی در اختیار دارد. با این حال، شرکت‌های زیادی با آگاهی از توانایی بالقوه محصولات لامبورگینی برای تغییر، به سراغ آن‌ها می­‌آیند. در جدیدترین نمونه، شرکت آلمانی کیوانی (Keyvany) طرح پیشنهادی خود برای اعمال تغییر بر مدل پرچمدار رِووئلتو را ارائه کرده است.

همان‌طور که گفته شد، فعلا چند تصویر کامپیوتری از این خودرو یعنی کی تورو (Keytoro) در اختیار داریم. در این تصاویر می‌­توان بازطراحی سپر جلو، کاپوت و آینه­‌های جانبی، نصب قطعات فیبرکربنی در پایین سپرها و رکاب جانبی و همچنین فرم جدید باله و دیفیوزر عقب را تشخیص داد. روکش پیشرانه هم نسبت به نمونه استاندارد متفاوت به نظر می‌­رسد.

هرچند تغییرات کی‌تورو نسبت به مدل پایه، هیجان بیشتری در طراحی ظاهری آن ایجاد کرده است، اما احتمال دارد که این طرح شلوغ و تاحدی پیچیده، مورد پسند بسیاری از مالکان لامبورگینی رووئلتو قرار نگیرد. البته باید توجه داشت که طراحی محصول کیوانی هنوز قطعی نشده است و احتمال دارد که در نمونه نهایی، با برخی تغییرات روبرو شویم.

کیوانی لامبورگینی رووئلتو

کیوانی از مشخصات فنی کی تورو حرفی به میان نیاورده، بنابراین به نظر می‌رسد که مشخصات فنی این سوپراسپرت پلاگین-هیبرید، بدون تغییر باقی مانده است.

لامبورگینی رووئلتو به سامانه هیبرید شامل پیشرانه 12 سیلندر 6.5 لیتری و سه موتور برقی مجهز شده است و 1001 اسب‌­بخار قدرت در اختیار دارد.

هرچند طراحی کی تورو هنوز نهایی نشده، اما کیوانی ثبت سفارش برای این خودرو را آغاز کرده است. از قیمت این خودرو اطلاعی در دسترس نیست، اما می‌­توان با اطمینان گفت که اعمال تغییر بر خودرویی همچون لامبورگینی رووئلتو، نمی‌­تواند ارزان باشد.

کیوانی سابقه اعمال تغییر بر محصولات لامبورگینی را در کارنامه خود دارد. این شرکت چند سال پیش، کیت تغییرات ظاهری را برای شاسی‌بلند محبوب این برند، یعنی اوروس، عرضه کرد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران