• مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat
  • مشخصات فنی x33crossat

مشخصات فنی ام وی ام X33 کراس اتوماتیک سال 1402 - 1403

70 دیدگاه
سال
ام وی ام X22 در بازار چین با نام Tiggo 3x و در بازار آمریکای جنوبی با نام Tiggo 2 شناخته می‌شود. شرکت چری در سال 2020 میلادی، نسل جدید این خودرو را معرفی کرد و سپس شرکت مدیران خودرو نیز در سال 1400 خورشیدی، عرضه این نسل جدید را با نام X22 PRO آغاز نمود. شرکت چری سپس در
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

مصرف سوخت
پیشرانه مشترک با X22 پرو
بهبود امکانات نسبت به X22 پرو

نقاط ضعف

فضای محدود کابین
فنربندی خشک (به‌ویژه در عقب)
کیفیت ساخت مشابه با X22 پرو
حذف برخی آپشن‌ها در مدل دنده ای

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1402 تا 1403

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT با 9 دنده مصنوعی

پیشرانه

3 سیلندر توربوشارژ

حجم موتور

1.0 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

112 اسب‌بخار

گشتاور

150 نیوتن‌متر

مصرف ترکیبی

6.1 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

کراس‌اور کوچک

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول - فیس لیفت

طول

4200 میلی‌متر

عرض

1760 میلی‌متر

ارتفاع

1570 میلی‌متر

فاصله محوری

2555 میلی‌متر

وزن

1314 کیلوگرم

حجم باک

50 لیتر

چرخ جلو

R17

چرخ عقب

R17

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

هشدار دهنده سرعت

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

نورپردازی داخلی 64 رنگ - تنظیم برقی ارتفاع نور چراغ جلو

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر

مانیتور

10.25 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - Android MirrorLink

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر دیجیتالی با نمایشگر 7 اینچی - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

4

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دیجیتال

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس - ریموت استارتر

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ناشناس 2 روز پیش
سلام.بنده بین خرید x33کراس وsx5موندم که کدوم رو بخرم! لطفا راهنمایی بفرمایید
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1403/7/14
درود به کاربران عزیز، مدت ۱۰ ماه هستش x33 Cross MT دارم و 35000 کیلومتر رانندگی کردم به راحتی در مسیر های کوهستانی و گرمسیری جنوب و هوای سرد آذربايجان، فقط سرویس های به‌موقع انجام دادم و تابه حال کوچیکترین عیب و ایرادی پیدا نکرده ، معضل اصلی وزن بالا ۱۳۲۰ کیلو و موتور کم حجم ۱۵۰۰ و خشکی ماشین به خاطر کراس اور بودن راداره فقط
پاسخ
0
2
0
مرتضی 1403/7/12
دوستان امروز صنعت خودرو متحول شده. فکر نکنید موتور شیش سیلندر قدیمی میزارن.الان یه موتور چهار سیلندر ۱۵۰۰ سی سی براحتی اب خوردن شیش سیلندرهای قدیمی رو قورت میده. همه چیز ماشین سی سی بالاتر که نیست. بعدشم کسانی نظر بدن که خودرو رو دارن و سوار شدن که به بقیه کمک بشه برا خرید.طرف میاد یسری چیزارو نگاه میکنه و بدترین نظر رو میده. نکن عزیز من وقتی سوار نشدی. اونام که سوار شدن واقعیت بنویسن و تجربشونو بزارن
پاسخ
0
1
0
ناشناس 1403/7/3
سلام و عرض ادب...یکماه میشه ماشین رو با ترس و لرز خریدم ...ماشین قبلیم دنا بود...اینقدر که ازین ماشین x33 کراس بد گفتن واقعا خیلی نگرانی داشتم ، اما بعد خرید و دور زدن باهاش واقعا لذت بردم ، باور بفرمایید شتابش خیلی عالیه ، فوق العاده زیباست ، تقریبا 1000 تا باهاش کارکردم حرف ندارد...به نظرم برای این درباره این ماشین بد میگن که ملت به همون خودروی داخلی راضی باشند... از عکس و فیلمش خیلی زیباتره ، خیلی هم نرمه و کم صدا
پاسخ
0
4
2
ناشناس 1403/7/1
صحبت تکنولوژی جدید از حجم پاین در عین حال گشتاور بالا و اسب بخار مناسب هست که برخی خودرو سازان با تورفو و برخی با موتور الکتریکی و بنزینی ترکیبی این نیاز رو برآورده میکنند این ماشین به راحتی از نظر کیفیت و شتاب و سرعت از‌موتور های ۱۶۰۰ قدیمی قویتر و بهتر است . سوار شید و تست کنید قطعا شتاب و سرعت و توان موتور از ۲۰۶ تیپ‌۵ و ۲۰۷ و دنا و رانا و شاهین و تارا بهتر هست اما خب کیفیت مونتاژ پایینی داره البته به نسبت کره ای ها
پاسخ
1
1
3
firuzlotfi@yahoo,com 1403/8/1
سلام.دوست عزیز این ماشین از نظر امکانات رفاهی و زیبایی ظاهری خوب است ولی دو مشکل اساسی دارد که نمیتوان کتمان کرد و خریداران بهتر است بدانند اول اینکه فضای داخلی کوچکی دارد جه در صندلی‌های جلو و چه در صندلی‌های عقب.دوم و مهمتر اینکه موتور توربو شارژ دارد که نیاز به بنزین سوپر یا افزودن اکتان دارد و همچنین با گیربکس cvt هنگام آغاز حرکت در سربالایی ها و هنگام نیاز به شتابگبری ،کند عمل کرده و با توجه به نیاز دور حداکثری موتور صدای بسیار زیادی تولید میکند.
0
0