مشخصات فنی ام وی ام X33 کراس اتوماتیک سال 1402 - 1403
سال
ام وی ام X22 در بازار چین با نام Tiggo 3x و در بازار آمریکای جنوبی با نام Tiggo 2 شناخته میشود. شرکت چری در سال 2020 میلادی، نسل جدید این خودرو را معرفی کرد و سپس شرکت مدیران خودرو نیز در سال 1400 خورشیدی، عرضه این نسل جدید را با نام X22 PRO آغاز نمود. شرکت چری سپس در
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
مصرف سوخت
پیشرانه مشترک با X22 پرو
بهبود امکانات نسبت به X22 پرو
نقاط ضعف
فضای محدود کابین
فنربندی خشک (بهویژه در عقب)
کیفیت ساخت مشابه با X22 پرو
حذف برخی آپشنها در مدل دنده ای
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1402 تا 1403مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
CVT با 9 دنده مصنوعیپیشرانه
3 سیلندر توربوشارژحجم موتور
1.0 لیترعملکرد فنی
قدرت
112 اسببخارگشتاور
150 نیوتنمترمصرف ترکیبی
6.1 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
کراساور کوچکنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اول - فیس لیفتطول
4200 میلیمترعرض
1760 میلیمترارتفاع
1570 میلیمترفاصله محوری
2555 میلیمتروزن
1314 کیلوگرمحجم باک
50 لیترچرخ جلو
R17چرخ عقب
R17سایر ویژگیها
رینگ آلومینیومیسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند
کنترل ایستایی در سربالایی
کنترل سرعت در سرازیری
کنترل کشش
کنترل پایداری
ضد واژگونی
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
هشدار دهنده سرعتسیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور
رادار تغییرلاین
رادار تصادف جلو
رادار تصادف عقب
رادار تابلوخوان
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز
ترمز ضدقفل
ترمز با نیروی کمکی
ترمز پارک برقی
ترمز اضطراری هوشمند
سایر ویژگی ترمز
اتوهلدسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
LEDسایر ویژگی روشنایی
نورپردازی داخلی 64 رنگ - تنظیم برقی ارتفاع نور چراغ جلوفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
فرمان دیکاتمالتی مدیا
سیستم صوتی
4 اسپیکرمانیتور
10.25 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - Android MirrorLinkسایر ویژگی مالتی مدیا
صفحه کیلومتر دیجیتالی با نمایشگر 7 اینچی - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمانایمنی کابین
مجموع ایربگها
4ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دیجیتالکول باکس
صندلی راننده
6 حالته دستیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
شارژر وایرلس - ریموت استارترآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
ناشناس 2 روز پیش
سلام وقتتون بخیر از بین تارا اتومات وایکس 33 اتومات کدوم انتخاب بهتری هست
ممنون از راهنماییتون
پاسخ
0
0
0
حسین 3 روز پیش
هر چی باشه سیستم تعلیق و کمک های خشک اون بعد از مدت کمی دیوانه میکنه
پاسخ
0
0
0
Mohammad 4 روز پیش
در جواب دوست ناشناس که فرموده بودن چه ماشینی رو گرفتی حتما” پیکان بوده عرض کنم توی سربالائی های هراز هر چی ماشین بود گرفتمش، حتی دنا رو.
دروغ ندارم که بگم .
پاسخ
0
0
0
Saeeed 5 روز پیش
با سلام. چند روزه این ماشینو خریدم. در رنج قیمتی خودش قطعا بهترین گزینه هست. ابتدا موتور یک لیترش کمی نا امید کننده بنظر میرسید ولی حتما بعد از رانندگی باهاش نظرتون عوض میشه. آپشنهاش کاملا بدرد بخور و کاربردی هستن .طبیعیه که با ماشینهای ژاپنی و کره ای قابل قیاس نباشه ولی از ضایعات ایران خودرو و سایپا بهتره.برای همگان آرزوی رانندگی با برزوترین ماشین های دنیا رو دارم.
پاسخ
0
0
0
Mohammad 1403/1/22
من یک سفر ۵ ساعته با این خودرو درجاده هرار داشتم. خوروی خودم ال۹۰ اتومات است.
مزایا:
شتابش خوبی دارد. تو سربالایی ها کم نمیاره.فرمان باحالی داره که حس خوبی بهت میده.اکثر ماشینها رو تو جاده گرفتم. فضای راننده کمی محدوده که دستم به راحتی به کفش چپم نمی رسید. صفحه نمایشش جالبه.ماشین تو دستته. دید به اطراف کمی محدوده.داخلش خوشگله. توی ۵ ساعت رانندگی مداوم اصلا خسته نشدم. صندلی هاش نمره قبولی رو میگیره.
نقدها:
از توی پوسته داشبورد یه صدای ریزی میومد که رو مخ بود. مونتاژ ضعیفی داشت. واقعا مونتاژ ضعیفی داره، انگار می خواستن سریعتر ماشین رو تولید کنند. لبه شلگیرها به لاستیک گیر می کرد.به نظرم به قیمت کارخونه ارزش خرید داره.
پاسخ
1
4
2
ناشناس 1403/2/17
مثلا چه ماشینی رو تو جاده گرفتی؟؟پیکان🤣x3۳ کراس سیلندر با ۱۰۰ اسب بخار با وزن ۱۳۵۰ کیلو آخه شتابش کجاس اصلا شتاب میدونه چیه
1
6