• مشخصات فنی x22proie
  • مشخصات فنی x22proie
  • مشخصات فنی x22proie
  • مشخصات فنی x22proie
  • مشخصات فنی x22proie
  • مشخصات فنی x22proie
  • مشخصات فنی x22proie
  • مشخصات فنی x22proie
  • مشخصات فنی x22proie
  • مشخصات فنی x22proie
  • مشخصات فنی x22proie

مشخصات فنی ام وی ام X22 PRO اتوماتیک IE سال 1400 - 1403

219 دیدگاه
سال
سری دوم ام‌وی‌ام X22 در اواسط سال 1400 با نام جدید X22 PRO وارد بازار کشورمان شد. این خودرو محصول سال 2021 بازار چین است و در آنجا با نام Tiggo 3x Plus شناخته می‌شود اما در برخی بازارهای جهانی، آنرا با نام تیگو 2 نیز می‌شناسند. برای X22 پرو، دو اتفاق فنی مهم رخ داده است؛ اولا اینکه موتور
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

مصرف سوخت
بهبود آپشن‌ها (نسبت به سری اول)
گیربکس جدید (نسبت به سری اول)
موتور توربو جدید (نسبت به سری اول)
بهبود آپشن‌ها در تیپ IE

نقاط ضعف

فضای محدود کابین
فنربندی خشک (به‌ویژه در عقب)
حذف برخی امکانات در مدل دنده‌ای

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1401 تا 1402

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT با 9 دنده مصنوعی

پیشرانه

3 سیلندر توربوشارژ

حجم موتور

1.0 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

102 اسب‌بخار

گشتاور

150 نیوتن‌متر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

کراس‌اور کوچک

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل دوم

طول

4200 میلی‌متر

عرض

1760 میلی‌متر

ارتفاع

1570 میلی‌متر

فاصله محوری

2555 میلی‌متر

وزن

1239 کیلوگرم

حجم باک

50 لیتر

چرخ جلو

205/55R16

چرخ عقب

205/55R16

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر

مانیتور

9 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3 - MirrorLink

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دیجیتال

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی - کنسول وسط

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم نارنجی و مشکی

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

سقف مشکی
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
خالق دوردی دیروز
X۲۲ یا جک j4؟
پاسخ
0
0
0
ناشناس 2 روز پیش
سلام دوستان پس از حدود ۱۱ ماه رانندگی و دو سه بار مسافرت سخت و آسون بگم که بین ماشین های هم قیمت عالیه کیفیت و متریالش با ماشین های ایرانی قابل مقایسه نیست و بسیار بالاتره سرعت و قدرتش راضی کننده ست مصرف سوختش با توجه به توربو شارژ خوبی که داره کمی بالاست فنربندی عقبش کوبش داره... خدایی با این مبلغ چه بگیریم که به این ماشین حتی نزدیک باشه...
پاسخ
0
0
0
alinezam 1403/8/2
سلام دوستان این ماشین با توجه به قیمتش بهترین انتخابه من ۲ساله دارم به خصوص برای خانواده کم جمعیت
پاسخ
0
0
0
Afsfin 1403/8/1
سلام دوستان .لطفا توجه داشته باشید این ماشین یک ماشین اقتصادی است. درحد قیمتش عالی است لطفا با ماشین های هم زده خودش مقایسه کنید.اگر یک بار تجربه رانندگی با آن را داشته باشید دیگر فرقش را با خودروهای ایرانی را میدی امید. وقتی پا را بر پدال گاز فشار می دهید صدای ماشین های آمریکایی می دهد .درحد خودش عالی است .ارزش خرید دارد .من خودم پارس هم دارم کوئیک هم دارم از اینها خیکی خیلی بهتر است . لطفا کسانی که ندارند پیام نگذارند مردم سرگردان می شوند. گناه دارند. من که دارم خیلی راضی ام . بسته به استفاده دارد. به درد خانواده سنگین وزن نمی خورد .عقبش می کوبد و فنر بندی اش در عقب ضعف دارد . ولی موتور و گیربکس وحشی است اتاق محکم و ایمن است . صندلی چرم و دانلود طراحی مدرن صندوق قابل. قبول . من که دارم راضی ام
پاسخ
0
0
0
محمدبزرگر 1403/7/20
سلام دوستان یه راهنمایی میخام ممنون میشم کمک کنید . بعد از سالها یه کوییک چند سال کار خریدم پارسال تو قرعه کشی x22 پرو بنده شدم بماند تا حالا ندادن. میخام موقع تحویل با شاهین یا تارا عوض کنم. نمیدانم شنیدم چینی سوار نشم. پیشنهاد شما چیه . ممنونم
پاسخ
1
1
0
Hossini123 1403/7/21
به سلامتی انشالله خیرشو ببنید و لی هرچی خودتون دوست دارید همه ی ماشین ها خوب اینایی که میبینید مقایسه میزارن و تست 0 تا صد میگیرن و ... خیلی برای یه مصرف کننده ای که مخواهد از نقطه A به نقطه B بره خیلی اهمیت نداره به نظره من ولی هم میتونید همون ماشین نگهدارید و سوارید لذتشو ببرید هم شاهین یا تارا بخرید الان شما برید توی بازار بپرسید شاهین بهتره یا تارا بهتون قول میدم خیلیا میگن شاهین و خیلی های دیگه میگن تارا هرکسی یه نظری داره شما هم اگر میتونید از این 3 ماشین یه تست درایو بگیرید ببینید کدوم ماشین دوست دارید بعدش انتخاب خودتون انجام بدید
0
0