• مشخصات فنی x55excellent
  • مشخصات فنی x55excellent
  • مشخصات فنی x55excellent
  • مشخصات فنی x55excellent
  • مشخصات فنی x55excellent
  • مشخصات فنی x55excellent
  • مشخصات فنی x55excellent
  • مشخصات فنی x55excellent

مشخصات فنی ام وی ام X55 اکسلنت سال 1398 - 1400

130 دیدگاه
سال
از سال 2015 به بعد، چری در کنار کراس‌اورهایش، به ساخت یکسری کراس‌اور ارزان‌تر و البته با چهره‌ای متفاوت‌تر از اعضای خانواده تیگو، روی آورده است. اولین محصولی که چری با این استراتژی ساخت، خودرویی به‌نام Tiggo 3x بود که سال 2016 به بازار چین رفت و در سال 96 نیز با نام ام‌وی‌ام X22 به بازار کشورمان آمد. اگر به
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

ارتفاع بلند سقف
ساعت هوشمند
راحتی صندلی‌ها
پیشرانه مشترک با تیگو7

نقاط ضعف

تهویه دیجیتال
وضوح مانیتور در روز
فضای پای ردیف عقب
تعلیق خشک‌تر از تیگو7
هم‌قیمت کراس‌های بزرگتر
عملکرد ترمزها در ترمزگیری ناگهانی

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1398 تا 1400

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 سرعته دوکلاچه

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

147 اسب‌بخار

گشتاور

210 نیوتن‌متر

شتاب

10.9 ثانیه

سرعت

false کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6.5 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی‌بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4358 میلی‌متر

عرض

1830 میلی‌متر

ارتفاع

1670 میلی‌متر

فاصله محوری

2630 میلی‌متر

وزن

1360 کیلوگرم

حجم باک

55 لیتر

چرخ جلو

215/60R17

چرخ عقب

215/60R17

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

2 حالته (اکو - اسپرت)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

9 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - AUX - MirrorLink

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر 7 اینچی صفحه کیلومتر - نورپردازی صفحه کیلومتر (قرمز-آبی-طلایی) - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

4

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دیجیتال - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

4 حالته برقی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه - کنسول تاشو

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم تیره

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
مالکجدید 1403/4/29
عنوان مطلب: آیا عجیب نیست؟ این مطلب را در پاسخ به تمامی عزیزانی که از ماشین های چینی گله مندند عرض می کنم. حدود 22 میلیون خودرو در کشور داریم. از این تعداد حدود 2 میلیون خودرو خارجی است که بیش از یک و نیم میلیون از آنها بیش از 5 سال کارکرده اند. از آن طرف 20 میلیون خودرو ایرانی شامل پیکان, پراید , ار دی, انواع پژو, سمند ,روآ, دنا, تارا, ساینا,تیبا ,کویک, شاهین و غیره هستند. به باور بنده حتی بی انصاف ترین افراد  منکر موارد ذیل نخواهند بود. بی کیفیت بودن این خودروها, قیمت غیر واقعی, عدم پاسخ گویی خودرو ساز  ,سطح بسیار پایین مونتاژ, مصرف سوخت زیاد و از همه مهمتر سهم عمده کیفیت خودرو در کشتار سالانه حدود 20000 نفر و 100000 هزار معلول در جاده ها. به قول یکی از مسئولان(م. پوردهقان عضو کمسیون مجلس) 50000 نفر در چند خودرو ساز داخل جمع شدند خودروهایی بسازند تا 20000 نفر در سال کشته شوند. بسیاری از مالکان جدید خودروهای چینی (که ماشین قبلیشان ایرانی بوده) گفته اند که راضی هستند. میدانید چرا؟ چون عمری با یک صندلی خشک و غیرارگونومیک و یک فرمان و بدون هر گونه آپشن و امکانات رفاهی و بخصوص ایمنی در جاده رانندگی کرده اند. از ریپ زدن, جا نرفتن دنده, خاموش شدن ناگهانی, شاتون زدن, کنده شدن چرخ جلو, اتش گرفتن خودبخود خودرو, بازشدن خودبخود کیسه هوا, بالا نرفتن از سر بالایی, داغ شدن موتور با کولر گرفتن و غیره گرفته تا باز شدن درب و استارت خوردن با سویچ خودروی دیگر همه و همه در خودروهای ایرانی مشاهده شده. همین لحظه که در حال نگارش هستم 28 تیر 1403 خبرگزاری رکنا تصادف دو خودرو 405 و پژو پارس با 11 کشته را گزارش کرده است. اگرچه نمی توان از بی احتیاطی رانندگان چشم پوشید. اما در صورت بروز تصادف  دو ماشین ایرانی تقریبا هیچ جایی از دو خودرو سالم نمی ماند طوری که گاهی تشخیص اینکه چه خودرویی هستند مشکل است. آیا عجیب نیست؟ با تمام این اوصاف به محض اطلاعیه فروش خودرو دو عامل قدرت خرید پایین و یا دلال بازی یک صف طولانی برای خرید ایجاد می کند. حالا مالکان پژو و سمند و پراید تیبا می آیند و می گویند ماشینهای چینی قابل اطمینان نیستند. عجیب نیست؟ بعضی دیگر می آیند می گویند ماشین فقط ژاپنی, کره ای و آلمانی. شاید این حرف بدون در نظر گرفتن قیمت این خودروها درست است. چگونه لندکروزر 40 میلیاردی را با x55 پرو مقایسه می کنید؟ انصافا ایا تارای یک میلیاردی با بدنه ورق حلبی با x55 یک میلیاردو دویست میلیونی قابل مقایسه است؟ اینجا باید خودتان را جای یک خانواده بگذارید که همین قدر بودجه دارند. ایا شما تارا یا x55 را می خرید؟ با عنایت به عنوان این مطلب به تمامی عزیزانی که با هر نگرشی قصد تخریب یک خودرو را دارند باید عرض کنم که در کشوری که شما حق انتخاب ندارید اگر 99.9 درصد جامعه جمع شوند و بگویند  "پراید بد است نخرید" باز ظرف مدت 10 دقیقه سامانه پیش فروش(توجه شود نه خرید) هنگ خواهد کرد. . آیا عجیب نیست؟ و برای آن دسته از عزیزانی که نیت خیرخواهانه دارند هم اضافه کنم که هر مشکل فنی که فکر می کنید ممکن است برای یک ماشین پیش آید را البته بصورت انگلیسی برای برندهای خوب دنیا سرچ کنید و با کمال تعجب می بینید که مطالب بسیاری خواهید یافت. مثلا" مشکل گیر بکسBMW سری 3 را با تایپ BMW 3 SERIES AUTOMATIC GEARBOX PROBLEMS خواهید یافت. و یا مشکل اکسل عقب مرسدس بنز و فراخوان 2000 دستگاه با تایپ Mercedes Benz has recalled more than 2,000 vehicles equipped with defective rear axles و یا مشکل جوشکاری اکسل تویوتا 2023 و 2024 و فراخوان 381000 دستگاه با تایپ Toyota has recalled 381,000 Tacomas ویا مشکل یاتاقان زدن موتور در 2.4 میلیون دستگاه هیوندای و 1.8 میلیون کیا با تایپ Bearing failure in 2.4 million Hyundais and 1.8 million Kias. حتما گزارشهایی از یاتاقان زدن سانتافه ها در ایران شنیده اید. آیا شرکت های وارد کننده ایرانی برای این مشکل فراخوان دادند؟؟ به امید روزی که منفعت شخصی بر منافع جامعه اولویت نداشته باشد.
پاسخ
0
0
1
Hossein1400 1402/12/9
سلام من مدل ۱۴۰۲ ایکس ۵۵ را دارم ۷۰ هزارتا باهاش رانندگی کردم. هیچ مشکلی در این مدت نداشتم.
پاسخ
0
1
1
Smash 1402/9/29
سلام دوستان . بنده x55 مدل 99 دارم . ماشین از نظر فنی خوب و راضی کننده هست . تنها مشکل خشک بودن هست و اینکه کوچکترین عوارض جاده رو به اتاق منتقل میکنه . خواستم بدونم آیا با تعویض لاستیک مشکل برطرف میشه یا اره حل دیگه ای داره
پاسخ
0
1
2
خادمی 1402/6/9
سلام.مدل 99 اکسلنت اسپرت دارم رفت و امد شهرستان زیاد دارم .بهترین ماشینی است که تا حالا داشتم.مخصوصا روی برف و یخ عالیه.در تمام سربالایی ها اصلا کم نمیاره و مشکلی باهاش ندارم.در حد قیمت خودش بهترین اپشن است.خوش باشید
پاسخ
0
1
1
w84056 1402/5/13
سلام دوستان نخرید که مشتری اول و آخرش خوتونید هیچکس نمیخره ، اگر فقط قصدتون مصرف بخرید به امید فروش نشینید که حتی نصف قیمت هم نمیبرند .
پاسخ
2
4
3
Mmm123 1403/3/9
شنبه یک میلیارد و سیصد آگهی کردم.دیروز یک میلیارد و دویست و نود و پنج تومان فروختم.دروغ نگو به مردم خواهشا.
1
2
سید محمد آل یاسین 1402/11/20
شما نگران پیکان جوانان خودت باش
1
3