• ايسوزو D-Max در دنياي کمپرها
  • ايسوزو D-Max در دنياي کمپرها
  • ايسوزو دي مکس در دنياي کمپرها
  • ايسوزو دي مکس در دنياي کمپرها
  • ايسوزو دي مکس در دنياي کمپرها
  • ايسوزو دي مکس در دنياي کمپرها
  • ايسوزو دي مکس در دنياي کمپرها

کمک سنگین آرکتیک تراکس برای ساخت بیس‌کمپ

ایسوزو D-Max در دنیای کمپرها

9 خرداد 1401 14:30

نسل سوم ایسوزو D-Max همواره به‌عنوان یک پیکاپ قدرتمند شناخته شده است. اما حالا نسخه آفرود آن ، همه‌چیز را به سطحی بالاتر افزایش داده است. این خودرو توسط بخش انگلیسی ایسوزو در نمایشگاه کمپر و کمپینگ رونمایی شده و BaseCamp نام دارد.

برای این محصول یک چادر سقفی iKamper مدل اسکای‌کمپ Mini 3.0 هم در نظر گرفته شده که عملکردی بسیار حرفه‌ای دارد.این محصول را شرکت معروف Arctic Trucks بازآفرینی کرده است. برای این محصول یک چادر سقفی iKamper مدل اسکای‌کمپ Mini 3.0 هم در نظر گرفته شده که عملکردی بسیار حرفه‌ای دارد. برای رسیدن به چادر می‌بایست از یک نردبان استفاده استفاده کرد.

چادر فوق فضای کافی برای خواب دو بزرگسال را به خوبی فراهم می‌کند. افرادی که زیر این چادر قرار دارند می‌توانند به لطف پوشش عایق مقاوم، کاملاً محافظت می‌شوند. جالب‌تر از همه دریچه اسکای‌ویو است، تا حتی در هنگام شب بتوان از آسمان شب لذت برد. سایر تغییرات شامل سایه‌بان آلومینیومی از برند Gearmate است، که به صورت گالوینگ باز و بسته می‌شود.

در داخل کابین ساختار مدرنی از کابینت‌های کشویی با برند ARB دیده می‌شود. در این فضا یخچال، آشپزخانه تاشو با اجاق گاز 3 شعله و سینک تاشو 12 لیتری به نحوی هوشمندانه جانمایی شده است.

ایسوزو دی مکس در دنیای کمپرها

از نظر ظاهری ایسوزو D-Max با تجهیزات کامل آرکتیک تراکس مانند گلگیرهای عریض، پله‌های عریض و رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی و تایرهای 35 اینچی عرضه می‌شود. علاوه‌براین‌ها، مدل بیس‌کمپ دارای سه چراغ اضافه و یک نوار پرنور LED و محافظ روی کاپوت است.

بد نیست بدانید زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه 1.9 لیتری توربودیزلی با 162 اسب‌بخاری با 360 نیوتن‌متر گشتاور تعبیه شده است.

برای دستیابی به این تغییرات دوست‌داشتنی باید حدود 60 هزار دلار هزینه کرد.

دیدگاه کاربران