• جنسيس نئولون کانسپت
  • جنسيس نئولون کانسپت
  • جنسيس نئولون کانسپت
  • جنسيس نئولون کانسپت
  • جنسيس نئولون کانسپت

پیش نمایشی از نسل جدید GV90

معرفی جنسیس نئولون کانسپت

9 فروردین 1403 15:26

جنسیس قصد دارد با رونمایی از یک کانسپت به نام نئولون در نمایشگاه نیویورک 2024، چهره احتمالی از شاسی‌بلندهای خود در سال‌های آینده را به نمایش بگذارد.

به گفته­ مدیر بخش نوآوری جنسیس یعنی آقای لوک دانکر ولکه، فرم بدنه نئولون در عین الهام از ظروف سرامیکی سنتی کره‌­ای، با امضای طراحی جنسیس یعنی چراغ‌های دوخطی جلو و عقب همراه شده است.

بدنه این خودرو با ترکیبی از رنگ‌های مشکی Midnight و آبی Majestic تزئین شده، درحالی‌که فضای کابین هم با طیف خاصی از آبی تیره با نام Royal Indigo تزئین شده است. صندلی‌های جلو را می‌­توان به طرف ردیف عقب چرخاند، تا در همراهی با طراحی راحت و روکش بسیار باکیفیت، حسی از یک اتاق نشیمن اشرافی تداعی شود. نکته جالب این‌که نه تنها صندلی‌ها بلکه کف کابین این خودرو نیز به گرمکن مجهز شده است.

جنسیس نئولون کانسپت

جنسیس همچنین از نصب سیستم صوتی حرفه­‌ای در کابین نئولون خبر داده است، که با پخش سرتاسری صدا، فضایی مشابه با سالن کنسرت را پدید می‌­آورد. همچون جنسیس GV60، در بخش جلوی کابین جنسیس نئولون هم گوی کریستالی نصب شده است، که با فعال شدن سیستم صوتی، به چرخش درمی‌­آید.

جنسیس نئولون به دو ردیف صندلی مجهز شده است، اما انتظار داریم که نسخه تولیدی این خودرو به عنوان نسل جدید GV90، با سه ردیف صندلی هم عرضه شود.

جنسیس نئولون کانسپت

همچون مرسدس-می‌باخ GLS، احتمال دارد که نسل جدید جنسیس GV90 هم در دو نسخه تولید شود که در یکی از آن‌ها، دو صندلی مجزا در ردیف وسط نصب شده باشد.

درحال حاضر از قدرت پیشرانه، عملکرد فنی و قیمت احتمالی نسل جدید جنسیس GV90 هیچ اطلاعی در دسترس نیست، اما به نظر می­رسد که نسخه نهایی این خودرو تا قبل از پایان سال 2024 رونمایی شود.

دیدگاه کاربران