• جنسيس X Speedium کوپه
  • جنسيس X Speedium کوپه
  • جنسيس X Speedium کوپه
  • جنسيس X Speedium کوپه
  • جنسيس X Speedium کوپه
  • جنسيس X Speedium کوپه

نمایی از محصولات آینده برند کره‌ای

معرفی جنسیس X Speedium کوپه

26 فروردین 1401 11:13

شرکت جنسیس با معرفی کانسپت جدیدی به نام X Speedium کوپه، طرحی از خودروهای برقی آینده را به معرض نمایش گذاشته است.

آقای دانکرولته کانسپت X Speedium کوپه را جزئی از حرکت جنسیس در مسیر ساخت خودروهای برقی دانسته است.بنابر اظهار یکی از مدیران جنسیس یعنی لوک دانکرولکه، X Speedium کوپه نمونه تغییر یافته و برقی از کانسپت جنسیس X است که سال گذشته معرفی شد.

برخلاف کانسپت قبلی، جنسیس X Speedium کوپه فاقد جلوپنجره بوده که بر هویت آن به عنوان یک خودروی برقی تاکید دارد. برای ساخت چراغ‌های دوتایی و فرم شکسته روی دماغه خودرو که جانشین جلوپنجره شده، از نوار LED استفاده شده که دارای شخصیت قوی بوده و چشم‌نواز است.

براساس اعلام جنسیس، نام Speedium از یک پیست مسابقه در شهر اینجه کره‌­جنوبی برگرفته شده تا نشانه­‌ای از لذت رانندگی با این خودروی برقی باشد.

آقای دانکرولته کانسپت X Speedium کوپه را جزئی از حرکت جنسیس در مسیر ساخت خودروهای برقی دانسته و خاطرنشان ساخته که این محصول تنها یک مدل نمایشی نیست. البته جنسیس از اعلام هرگونه برنامه قطعی برای تولید یک خودروی اسپرت برمبنای X Speedium کوپه خودداری نموده است.

جنسیس X Speedium کوپه

همزمان با رونمایی از کانسپت X Speedium کوپه، جنسیس اعلام نموده که تولید GV70 برقی را از دسامبر 2022 در ایالت آلاباما در ایالات متحده آغاز خواهد کرد.  جنسیس قصد دارد با عرضه این مدل، جای پای خود در بازار خودروهای برقی را محکم نماید.

این شرکت همچنین اعلام نموده که مشتریان جنسیس GV60 نیز می­‌توانند با اظهار اطلاعات تماس و پرداخت مبلغ 500 دلار، رانندگی با نخستین خودروی برقی جنسیس را تجربه کنند.

دیدگاه کاربران