• مشخصات فنی giulietta
  • مشخصات فنی giulietta
  • مشخصات فنی giulietta

مشخصات فنی آلفارومئو جولیتا سال 2014 - 2017

119 دیدگاه
سال
سری دوم جولیتا وارداتی، در مدل 2014 و با ارتقای برخی امکانات و همچنین با تغییر بسیار مختصر چهره‌اش، به خیابان‌های ایران قدم گذاشت. تبلیغات گسترده و جذابیت‌های خاص این برند، به استقبال خوب مشتریان از جولیتا منجر شد؛ همان خودرویی که همچنان نیز از معدود هاچ‌بک‌های لوکس، اسپرت و گران‌قیمت کشورمان محسوب می‌شود. البته کم‌رنگ شدن فعالیت واردکننده آن،
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

ایمنی
فرمان‌پذیری
شتاب و عملکرد
راندمان بالای موتور

نقاط ضعف

حساسیت جعبه‌دنده
پیچیدگی تعمیرات موتور
ناسازگاری پیشرانه با بنزین کم‌کیفیت

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2014 تا 2017

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 دنده اتومات دوکلاچه

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ مولتی‌ایر

حجم موتور

1.4 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

170 اسب‌بخار

گشتاور

250 نیوتن‌متر

شتاب

7.7 ثانیه

سرعت

218 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

هاچ‌ بک جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول (940) - فیس لیفت

طول

4351 میلی‌متر

عرض

1798 میلی‌متر

ارتفاع

1465 میلی‌متر

فاصله محوری

2634 میلی‌متر

وزن

1290 کیلوگرم

حجم باک

60 لیتر

چرخ جلو

225/45R17 اسپرت

چرخ عقب

225/45R17 اسپرت

سایر ویژگی‌ها

رینگ 225/40R18 سوپراسپرت (سفارشی)

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

3 حالته (اسپرت - نرمال - زمستان)

سایر ویژگی‌ها

کنترل دور موتور (MSR) - فرمان‌پذیری هوشمند (DST)

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سفارشی

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

کنترل ترمزها در پیچ (CBC) - کالیپر ترمز مسابقه‌ای (سفارشی)

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

زنون

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

سفارشی

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

8 اسپیکر HiFi - سیستم پخش BOSE - هندزفری

مانیتور

سفارشی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

سفارشی

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - CD - MP3 - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر صفحه کیلومتر

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

دزدگیر اورجینال (سفارشی)

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

تنظیم برقی - (مموری: سفارشی)

صندلی سرنشین جلو

تنظیم برقی - (مموری: سفارشی)

ویژگی صندلی عقب

تاشو

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم مشکی یا قهوه‌ای یا کرم یا خاکستری

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

پدال آلومینیومی (سفارشی)

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ناشناس 1402/9/25
سلام شش ماهه مدل ۲۰۱۳ خریدم ،واقعا راضی هستم فقط مشکل بنزین سوپر دارم که پیدا نمیشه مجبورم اکتان بریزم.همه جوره باهاش راننده گی کردم از هر لحاظی عملکردش عالیه بوده تو جاده میچسبه به زمین راحت تر از تصورتون میتونین لایی بکشین
پاسخ
0
0
1
0912 1402/7/15
آیا کولر ضعیفی داره؟
پاسخ
2
0
0
سیاوشم 1402/7/23
در مقایسه با دو کاناله های آلمانی و ژاپنی بله، اما تقریبا مشابه دو کاناله های کره ای عمل میکنه... به جز وراکروز و جنسیس که خب
0
0
ali 1402/7/17
بستگی داره با چه ماشینی مقایسه کنید ولی به طور کلی خیر
0
0
0912 1402/7/15
آیا کولر ضعیفی دارد در ایران یا نه؟
پاسخ
0
0
0
Milaadirani1 1401/6/1
این ماشین از یک برند بسیار اصیل ایتالیایی هست که از سال ۱۹۰۸ تا امروز بدون وقفه خودرو های اسپورتی میسازه. حتی خودرو های خانوادگی از این برند روح اسپورتی بی نظیری داره. جمله ای از هنری فورد (بنیانگذار کارخانه فورد آمریکا) هست که میگه: «من هر زمان در خیابان یک آلفا رومئو میبینم به نشان احترام کلاه از سر بر میدارم) ورود آلفا رومئو جولیتا به ایران یکی از اون اتفاق های هیجان انگیز بود. کیفیت سواری بی رقیب، شتاب بالا مصرف کم و کیفیت ساخت فوق‌العاده از خصوصیات این ماشین هست. اگر به درستی نگهداری بشه اتفاقا ماشین کم خرجی هست. همه اینها رو بذارید در کنار طراحی داخلی و خارجی بسیار زیبا و کاربردی این ماشین توسط طراح معروف ایتالیایی Lorenzo Ramaciotti. اما گویا روزگار نخواست که این دلخوشی ادامه دار بشه برای ایرانی های عاشق ماشین و بدنبال تحریم و غیره متوقف شد. تعداد معدودی آلفا رومئو جولیتا که در ایران هست (حدود هزار دستگاه) تمام روح ایتالیایی رانندگی هست که برای آینده باقی خواهد ماند.
پاسخ
0
0
5
Pezhman78 1401/4/26
من این ماشو چند ماهی هس دارم فقط قطعاتش کم یابن و الا ماشین خوب و نرمیه امکاناتاشم راضی کنندس ظاهر اسپرتیم داره
پاسخ
1
0
0
zxnjsv23 1402/6/20
این مسئله که قطعاتش کم پیدا میشه اذیتت نکرده؟
0
1