• مشخصات فنی 11ev425kw
  • مشخصات فنی 11ev425kw
  • مشخصات فنی 11ev425kw
  • مشخصات فنی 11ev425kw
  • مشخصات فنی 11ev425kw
  • مشخصات فنی 11ev425kw
  • مشخصات فنی 11ev425kw

مشخصات فنی اوتار 11EV 425 کیلووات سال 2024 - 2024

6 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
پاییز سال 1403 بود که شرکت بهمن موتور، یک خودروی برقی آینده‌نگر به اسم ‏Avatr 11‌‏ را معرفی کرد. برخلاف انتظار، اولین محموله وارداتی «اوتار» خیلی زود به گمرکات ‏کشور رسید و نهایتا در اواخر بهار 1404 نیز تحویل آن شروع شد. این برند نوظهور که در بازار بومی چین می‌رود تا تبدیل به یکی از بازیگران اصلی ‏خودروهای برقی
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6
امتیازهای پنج‌گانه
6/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
6/10 کابین و امکانات
6/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

طراحی منحصربه فرد
پیشرانه قدرتمند و چالاک
نمایشگر تریپلکس (سه تکه)
صندوق عقب 545 لیتری
ساختار دو دویفرانسیل (نسبت به رقبا)
سطح بالای تکنولوژی‌ ایمنی و رفاهی

نقاط ضعف

تامین قطعات یدکی
هزینه‌های تعمیر و نگهداری
عدم گستردگی ایستگاه‌ شارژ شهری

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2024

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل

گیربکس

اتومات

پیشرانه

2 موتور الکتریکی

ظرفیت باتری

116 کیلووات ساعت

شارژ عادی

13.5 ساعت

شارژ سریع تا 80 درصد

45 دقیقه

عملکرد فنی

قدرت

570 اسب‌بخار

گشتاور

650 نیوتن‌متر

شتاب

4.5 ثانیه

سرعت

200 کیلومتر برساعت

پیمایش

700 کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

کراس‌اور متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4880 میلی‌متر

عرض

1970 میلی‌متر

ارتفاع

1601 میلی‌متر

فاصله محوری

2975 میلی‌متر

وزن

2365 کیلوگرم

چرخ جلو

265/40R22

چرخ عقب

265/40R22

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

4 حالته (اکو - اسپرت - کامفورت - کاستوم)

سایر ویژگی‌ها

کارت NFC - ریموت با قابلیت اتوپارک - کنترل خودرو با اپلیکیشن موبایل

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

سنسور هشدار بازشدن درب‌ها (DOW) - صدای هشدار برای عابر پیاده - هشدار پیرامونی خودرو - سنسور تشخیص دست روی غربیلک فرمان - سنسور تشخیص چهره

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد - کیت ترمز برمبو

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

14 اسپیکر - دستیار صوتی - تنظیم هوشمند بلندی صدا - سیستم کاهش نویز فعال (RNC)

مانیتور

15.6 اینچی + 10.25 اینچی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MirrorLink - WiFi

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر دیجیتال 10.25 اینچی - دوربین ثبت وقایع (داخل کابین+نمای جلو)

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه با فیلتر PM2.5 - دریچه تهویه عقب - سیستم رایحه افشانی

کول باکس

صندلی‌ راننده

12 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - مموری

صندلی سرنشین جلو

8 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر

ویژگی صندلی عقب

زیرآرنجی تاشو - تاشو دوتکه - دسترسی به صندوق عقب

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

جلو

ماساژور صندلی

جلو

روکش صندلی

چرم ناپا

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس 50 واتی - داشبورد برقی با قابلیت رمزگذاری - اینورتر 220 ولت

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

اسپویلر برقی با قابلیت تنظیم - تغییر زاویه آینه جانبی هنگام دنده عقب - وکیوم درب‌ها
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای اوتار 11EV 425 کیلووات در بازار

وویا فری 1.5 لیتر توربو

وویا فری 1.5 لیتر توربو

مقایسه
تویوتا bz4X 615 مکس

تویوتا bz4X 615 مکس

مقایسه
فولکس ID.4 Crozz PURE

فولکس ID.4 Crozz PURE

مقایسه
هوندا eNS1 150 کیلووات

هوندا eNS1 150 کیلووات

مقایسه
دیدگاه کاربران
adta 6 روز پیش
ولی با این طراحی فضایی و رنگ خاص دیدنش در خیابان انسان را سر کیف می آورد مبارک صاحبش اگه واقعا توانش 570 اسب باشه در کل ایران از همه سواری ها بالاتره
پاسخ
0
0
0
SKB 1404/4/11
وقتی زیر ساخت نه تنها در ایران بلکه در اکثر کشورهای دنیا وجود ندارد این خودرو بیشتر فانتزی است و جایگاه یک خودروی واقعی را پیدا نخواهد کرد الان و از چند سال قبل اولویت و محوریت در اکثر جهان با خودروهای هیبریدی هست همچنین حتی با قیمت شرکت ارزش در برابر قیمت و کاربرد و عملکرد واقعا وجود ندارد. ممنون از تحلیل کامل و جامع و بی‌طرفانه سایت باما
پاسخ
1
1
1
mf30 6 روز پیش
بنده در بعضی موارد با شما مخالفم. در این مورد که زیرساخت ها در ایران وجود ندارد با شما موافق هستم (اما بازهم ایران در حال ساخت ایستگاه های جدید است که اگر درست پیش رود دیگر مشکل شارژ دهی نخواهیم داشت). اما اگر شما به اروپا و آمریکا نگاه کنید متوجه میشوید که مردم حتی برای مزایایی که دولت به آنها میدهد هم ماشین برقی خریداری نموده که ممکن است از هر برندی باشد و همچنین کسی مشکل شارژدهی در این دو قاره ندارد( منظور از آمریکا، آمریکای شمالیست). اولویت اکنون با ماشین های برقی است چون که در سال های گذشته که شما اشاره کردید، مانند 10 سال گذشته، تکنولوژی برای ساخت اینجور ماشین ها وجود نداشت و زیرساختی هم وجود نداشت. اما اکنون که هم تکنولوژی هست و هم زیرساخت، چرا نباید حداقل آلودگی را تولید کرد؟ در مورد خودروی فانتزی، اگر این فانتزی است پس به طور مثال در ایران هیوندای کونا چیست؟ طراحی چراغ جلو و عقب صرفا یک خط ال ای دی تقسیم بندی شده است. پس طبق نظر شما کونا هم فانتزی است و در ادامه زبان طراحی جدید فانتزی است. اکنون در ایران ما زبان طراحی سال های 2006 تا 2018 برایمان آنقدر تکرار شده که به اینها عادت کردیم و بهترین ها را همان هایی میبینیم که هر روز در خیابان مشاهده میکنیم. در آخر، ارزش قیمت در برابر عملکرد وجود ندارد؟ تنها ماشینی که در ایران قادر به تولید کردن 750 نیوتون متر گشتاور است s500 2014 است که اگر در شرایظی یکسان بخواهید صفر آن را تهیه کنید، زیر 40 میلیارد قیمت نمیخورد. پس اگر ما قیمت بازار آواتار را در نظر بگیریم، منطقی تر است که به به جای اینکه بروم 40 میلیارد پول بدهم، میروم 10 میلیارد میدهم و تازه در کارخانه هم 4 میلیارد. یک چیزی بین 30 تا 36 میلیارد سود. البته احترام s500 را زیر سوال نمیبرم و صرفا قیمت آن در ایران فضاییست
0
0
SamOne 1404/4/7
متاسفانه جامعه در توهم است قیمت ۴ تومان این خودروی برقی بدون زیر ساخت هم عجیب است چه برسه به متوهم ها
پاسخ
0
1
5
سجاد1393 1404/4/6
چرا باید قیمت بازار دوبرابر قیمت کارخونه باشه؟ اونم ماشینی به این خوبی
پاسخ
1
0
4
SKB 1404/4/11
حباب بسیار زیادش مثل تمام خودروهای برقی از بین خواهد رفت و بزودی نزدیک قیمت کارخانه خواهد شد.
1
3