• مشخصات فنی t5
  • مشخصات فنی t5
  • مشخصات فنی t5
  • مشخصات فنی t5
  • مشخصات فنی t5
  • مشخصات فنی t5
  • مشخصات فنی t5

مشخصات فنی بیسو T5 سال 1398 - 1398

23 دیدگاه
سال
سال 95 سیف خودرو با خریداری شرکت مرتب خودرو، نخستین قدمش را در چرخه تولید برداشت. مرتب خودرو همان شرکتی است که از دهه 30 شمسی کارش را با مونتاژ لندرور در ایران شروع کرد و سپس در دهه 70 تولید پاژن را استارت زد و از اوایل دهه 80 شمسی نیز سانگ یانگ موسو را به خطوط تولیدش برد.
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

عملکرد فنی
ردیف سوم صندلی‌ها

نقاط ضعف

ساختار دیفرانسیل جلو (نسبت به رقبا)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

عدم عرضه

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

8 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

150 اسب‌بخار

گشتاور

215 نیوتن‌متر

شتاب

14.5 ثانیه

سرعت

170 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.7 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4715 میلی‌متر

عرض

1830 میلی‌متر

ارتفاع

1788 میلی‌متر

فاصله محوری

2760 میلی‌متر

وزن

1660 کیلوگرم

حجم باک

58 لیتر

چرخ جلو

215/60R17

چرخ عقب

215/60R17

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

7 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

9 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر 4 اینچی صفحه کیلومتر - تنظیم هوشمند نور صفحه کیلومتر - دوربین فیلمبرداری جلو

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

8

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات - دریچه تهویه ردیف دوم و سوم

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه - صندلی ردیف سوم

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - شیشه بالابر آنتی‌ترپ
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Amirreza1362 1399/8/23
فقط اعتماد به نفس سازنده که دو تا اگزوز گذاشته
پاسخ
0
0
4
سیاوش محسنی 1398/4/24
شتاب خودرو از طرف کارخانه ۱۴/۵ اعلام شده، با توجه اینکه خودروسازهای چینی در اعداد اعلامی همیشه خوشبینانه عمل می کنند، خودرو به درد بخوری نیست. اتاق بسیار سنگین و بزرگ و موتور بسیار کوچک و ضعیف است. برند مطرحی هم در بازار چین نیست. در صورتی ارزش خرید دارد که قیمتی به مراتب کمتر از پژو ۲۰۰۸ با اتاق کوچکتر و کمتر از جک s5 با اتاق بزرگتر داشته باشد. قطعا به دلیل موتور و گیربکس اختصاصی قطعات و تعمیرات این خودرو ساده نیست. با شرایط فعلی بازار ارزش خرید ندارد. البته فعلا خودرویی هم تحویل مردم نشده و خودروساز تاخیر بسیار زیادی در تحویل خودروها دارد.
پاسخ
0
2
9
سیدمهدی فرهادی 1398/4/19
این خودرو بی نام و نشان با قیمت در محدوده پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن سی ۳ به هیچ وجه ارزش خرید نداره. موتور به درد بخوری هم نداره. منطقی نیست این همه هزینه کنی برای یه طراحی متوسط و یه سری آپشن. خودرو سازی که در ابتدای کار خودروها این همه تاخیر داره، چه انتظاری هست خدمات بده.
پاسخ
1
0
9
Amirreza1362 1399/10/15
اونا رو هم نا دیده بگیریم خدایی ایکس ۳۳ اس از این خیلی بهتره چون جدا از شتاب میدونی حداقل ام وی امه
1
2
Hoseini 1398/4/10
قیمتش الان چقدره؟؟
پاسخ
1
0
0
امیرمحمد بهمنی 1399/2/7
توی ایران هنوز کامل نشده. من فکر میکنم 500 میلیون تومان.
0
1
سیاوش اسدی 1398/4/3
برای این اتاق بزرگ و وزن تقریبی هزار و هفتصد کیلویی این خودرو موتور ضعیفی انتخاب شده. صد و پنجاه اسب برای این اتاق کمه و باعث میشه ماشین تو شتاب اولیه، سبقت وجاهایی که قدرت زیادی نیاز باشه کم بیاره. مخصوصا این توان کم موتور تو گیربکس های اتومات بیشتر خودشو نمود می ده تا گیربکس دستی. کراس اوورهایی که دوستان مثال زدن عمدتا ابعاد کوچکتر ، وزن کمتر و بعضاً موتورهای قوی تری دارن.
پاسخ
0
0
10