بررسی مشخصات بیسو T5
بررسی مشخصات بیسو T5
بررسی مشخصات بیسو T5
بررسی مشخصات بیسو T5
بررسی مشخصات بیسو T5
بررسی مشخصات بیسو T5
بررسی مشخصات بیسو T5

سال 95 سیف خودرو با خریداری شرکت مرتب خودرو، نخستین قدمش را در چرخه تولید برداشت. مرتب خودرو همان شرکتی است که از دهه 30 شمسی کارش را با مونتاژ لندرور در ایران شروع کرد و سپس در دهه 70 تولید پاژن را استارت زد و از اوایل دهه 80 شمسی نیز سانگ یانگ موسو را به خطوط تولیدش برد. سیف خودرو، اصرار عجیبی به استفاده از شعار «شاسی بلندِ لوکسِ اقتصادی» دارد. اساسا بین دو ویژگی لوکس‌گرایی و اقتصادی بودن تضاد معنایی وجود دارد؛ یعنی هیچ خودروی لاکچری در دنیا نیست که قیمت ارزانی داشته باشد و هیچ خودروی ارزانی پیدا نمی‌کنید که ویژگی‌های اشرافی داشته باشد. اما T5 بعد از مدل‌های T3 و M3، سومین محصولی است که با برند بیسو به بازار چین قدم گذاشت. بیسو T5 متولد 2017 است و زبان طراحی‌اش دقیقا با T3 یکی است. البته وجود ردیف سوم صندلی‌ها موجب شده تا طراحان T5، قسمت انتهایی بدنه را بیش از اندازه بکشند! و همین موضوع موجب شده تا T5، قامتی شبیه خودروهای ون نیز داشته باشد. طراحی آینده‌نگر در بیرون و همچنین ریزه‌کاری‌های منطقی در داخل کابین، T5 را در بین هم‌وطنانش خاص‌تر و جذاب‌تر می‌کند. بیسو تی5 همچنین با پیشرانه مناسبش، کم‌کاری‌های فنی T3 را به‌خوبی جبران کرده است.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • مزایای بیسو T5

    • عملکرد فنی
    • ردیف سوم صندلی‌ها
  • معایب بیسو T5

    • ساختار دیفرانسیل جلو (نسبت به رقبا)

وضعیت در بازار ایران

  • سال های موجود عدم عرضه

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 8 دنده اتومات
  • پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ
  • حجم موتور 1.5 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 150 اسب‌بخار
  • گشتاور 215 نیوتن‌متر
  • شتاب 14.5 ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 8.7 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه شاسی بلند متوسط
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4715 میلی‌متر
  • عرض 1830 میلی‌متر
  • ارتفاع 1788 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2760 میلی‌متر
  • وزن 1660 کیلوگرم
  • حجم باک 58 لیتر
  • چرخ جلو 215/60R17
  • چرخ عقب 215/60R17
  • سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
23 دیدگاه

سیدمهدی فرهادی

این خودرو بی نام و نشان با قیمت در محدوده پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن سی ۳ به هیچ وجه ارزش خرید نداره. موتور به درد بخوری هم نداره. منطقی نیست این همه هزینه کنی برای یه طراحی متوسط و یه سری آپشن. خودرو سازی که در ابتدای کار خودروها این همه تاخیر داره، چه انتظاری هست خدمات بده.

Amirreza1362

اونا رو هم نا دیده بگیریم خدایی ایکس ۳۳ اس از این خیلی بهتره چون جدا از شتاب میدونی حداقل ام وی امه

Amirreza1362

فقط اعتماد به نفس سازنده که دو تا اگزوز گذاشته

Hoseini

قیمتش الان چقدره؟؟

امیرمحمد بهمنی

توی ایران هنوز کامل نشده. من فکر میکنم 500 میلیون تومان.

امیر حسین صادقی

من یه T3رو در نمایندگی سوار شدم بد نبود ولی خوب هم نبود.من نمی پسندم چون حجم موتورش خیلی کمی مثل پراید هست

حسین نامدار

عزیزم موتورش توربوشارژ هستا

amir.kh

آقای صادقی خوب بودن ماشین که فقط به حجم موتور نیست هندلینگ ومصرف سوخت و آپشن وقیمت مناسب و زیبایی و کیفیت کابین هم مهمه که بیسو تی 3 در همه اینها نسبت به رقبا و سگمنتی که در آن هستش خوب واقع شده حالا فقط یه حجم موتورش کمه که اون هم با وجود توربو تا حد زیادی شتابش بهتر شده

amir.kh

البته این هم اضافه کنم که 1.3 لیتری داریم تا 1.3 لیتری مال پراید 60 اسب بخاره اما مال تی3 133 اسب بخار این رو حتی شما دوست عزیز که سوارش شدی واقعا متوجه نشدید؟ من دیگه حرفی ندارم!

7977

اگر هرچی حجم موتور بیشتر باشه مصرف سوخت هم بالاتره اما بیسو تی ۳ مصرفش شش لیتر در هر صد کیلو متره

amir009

باید گفت که در مقابل هم اندازه های خودش مثل تیوولی رنو کپچر موتورش قدرتمنده با هاوال H2 هم یه کوچولو تفاوت داره و کمتره از چانگان هم موتورش بهتره.

امیرمحمد بهمنی

این پیام هارو در بخش T3 بنویسید.اینها هیچ ربطی به T5 نداره.

سیاوش محسنی

شتاب خودرو از طرف کارخانه ۱۴/۵ اعلام شده، با توجه اینکه خودروسازهای چینی در اعداد اعلامی همیشه خوشبینانه عمل می کنند، خودرو به درد بخوری نیست. اتاق بسیار سنگین و بزرگ و موتور بسیار کوچک و ضعیف است. برند مطرحی هم در بازار چین نیست. در صورتی ارزش خرید دارد که قیمتی به مراتب کمتر از پژو ۲۰۰۸ با اتاق کوچکتر و کمتر از جک s5 با اتاق بزرگتر داشته باشد. قطعا به دلیل موتور و گیربکس اختصاصی قطعات و تعمیرات این خودرو ساده نیست. با شرایط فعلی بازار ارزش خرید ندارد. البته فعلا خودرویی هم تحویل مردم نشده و خودروساز تاخیر بسیار زیادی در تحویل خودروها دارد.

سیاوش اسدی

برای این اتاق بزرگ و وزن تقریبی هزار و هفتصد کیلویی این خودرو موتور ضعیفی انتخاب شده. صد و پنجاه اسب برای این اتاق کمه و باعث میشه ماشین تو شتاب اولیه، سبقت وجاهایی که قدرت زیادی نیاز باشه کم بیاره. مخصوصا این توان کم موتور تو گیربکس های اتومات بیشتر خودشو نمود می ده تا گیربکس دستی. کراس اوورهایی که دوستان مثال زدن عمدتا ابعاد کوچکتر ، وزن کمتر و بعضاً موتورهای قوی تری دارن.

amir_asadpour

تمام دنیا دارن روی ایمنی سرنشین و موتورهای پر قدرت برقی و عوامل محیط زیستی کار میکنن. مردم ما دنبال قیافه ماشین و آپشنهای که کاربردی نیستن

amir009

سلام داداش. این خودرو ایمنی خوبی دارن. یعنی مثلا t3 شش کیسه هوا داره ولی جک و هایما 4کیسه هوا دارن.

7977

می خواستم ببینم کسی از قیمت این ماشین خبر نداره؟؟؟ (در سال ۹۸)

مرتضی هستم!

هنوز دعوتنامه ای ارسال نشده و قیمتش معلوم نیس. اولین سری رو قراره مرداد98 تحویل بدن

ilia.solki17

من یک سوال داشتم بیسو تی ۵ماشین بهتری هست یاسوناتاتیپ۳

7977

از نظر من بیسو بهتره

kasra5459

اقای amir.kh‏ شما متوجه تفاوت وزن پراید با این ماشین نشدید ؟!!! هم حجم موتور و هم قدرتش برای این خودرو خیلی کمه

amir.kh

عزیز اگر شما صحبت آقای امیرحسین عزیز رو خونده باشید بحث بر سر تی۳ هست نه تی۵ وشتاب تی۳ ۱۲ ثانیه هست و پراید ۱۵

Show More