مشخصات فنی بیسو T5 سال 1398 - 1398
سال
سال 95 سیف خودرو با خریداری شرکت مرتب خودرو، نخستین قدمش را در چرخه تولید برداشت. مرتب خودرو همان شرکتی است که از دهه 30 شمسی کارش را با مونتاژ لندرور در ایران شروع کرد و سپس در دهه 70 تولید پاژن را استارت زد و از اوایل دهه 80 شمسی نیز سانگ یانگ موسو را به خطوط تولیدش برد.
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
عملکرد فنی
ردیف سوم صندلیها
نقاط ضعف
ساختار دیفرانسیل جلو (نسبت به رقبا)
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
عدم عرضهمشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
8 دنده اتوماتپیشرانه
4 سیلندر توربوشارژحجم موتور
1.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
150 اسببخارگشتاور
215 نیوتنمترشتاب
14.5 ثانیهسرعت
170 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
8.7 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند متوسطنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4715 میلیمترعرض
1830 میلیمترارتفاع
1788 میلیمترفاصله محوری
2760 میلیمتروزن
1660 کیلوگرمحجم باک
58 لیترچرخ جلو
215/60R17چرخ عقب
215/60R17سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
اتوهلدسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
7 اسپیکر - هندزفریمانیتور
9 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - AUXسایر ویژگی مالتی مدیا
نمایشگر 4 اینچی صفحه کیلومتر - تنظیم هوشمند نور صفحه کیلومتر - دوربین فیلمبرداری جلوایمنی کابین
مجموع ایربگها
8ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات - دریچه تهویه ردیف دوم و سومکول باکس
صندلی راننده
6 حالته برقیصندلی سرنشین جلو
4 حالته برقیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکه - صندلی ردیف سومگرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی عقب - شیشه بالابر آنتیترپ درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
Amirreza1362 1399/8/23
فقط اعتماد به نفس سازنده که دو تا اگزوز گذاشته
پاسخ
0
0
4
سیاوش محسنی 1398/4/24
شتاب خودرو از طرف کارخانه ۱۴/۵ اعلام شده، با توجه اینکه خودروسازهای چینی در اعداد اعلامی همیشه خوشبینانه عمل می کنند، خودرو به درد بخوری نیست. اتاق بسیار سنگین و بزرگ و موتور بسیار کوچک و ضعیف است. برند مطرحی هم در بازار چین نیست. در صورتی ارزش خرید دارد که قیمتی به مراتب کمتر از پژو ۲۰۰۸ با اتاق کوچکتر و کمتر از جک s5 با اتاق بزرگتر داشته باشد. قطعا به دلیل موتور و گیربکس اختصاصی قطعات و تعمیرات این خودرو ساده نیست. با شرایط فعلی بازار ارزش خرید ندارد. البته فعلا خودرویی هم تحویل مردم نشده و خودروساز تاخیر بسیار زیادی در تحویل خودروها دارد.
پاسخ
0
2
9
سیدمهدی فرهادی 1398/4/19
این خودرو بی نام و نشان با قیمت در محدوده پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن سی ۳ به هیچ وجه ارزش خرید نداره. موتور به درد بخوری هم نداره. منطقی نیست این همه هزینه کنی برای یه طراحی متوسط و یه سری آپشن. خودرو سازی که در ابتدای کار خودروها این همه تاخیر داره، چه انتظاری هست خدمات بده.
پاسخ
1
0
9
Amirreza1362 1399/10/15
اونا رو هم نا دیده بگیریم خدایی ایکس ۳۳ اس از این خیلی بهتره چون جدا از شتاب میدونی حداقل ام وی امه
1
2
Hoseini 1398/4/10
قیمتش الان چقدره؟؟
پاسخ
1
0
0
امیرمحمد بهمنی 1399/2/7
توی ایران هنوز کامل نشده. من فکر میکنم 500 میلیون تومان.
0
1
سیاوش اسدی 1398/4/3
برای این اتاق بزرگ و وزن تقریبی هزار و هفتصد کیلویی این خودرو موتور ضعیفی انتخاب شده. صد و پنجاه اسب برای این اتاق کمه و باعث میشه ماشین تو شتاب اولیه، سبقت وجاهایی که قدرت زیادی نیاز باشه کم بیاره. مخصوصا این توان کم موتور تو گیربکس های اتومات بیشتر خودشو نمود می ده تا گیربکس دستی. کراس اوورهایی که دوستان مثال زدن عمدتا ابعاد کوچکتر ، وزن کمتر و بعضاً موتورهای قوی تری دارن.
پاسخ
0
0
10